tag:blogger.com,1999:blog-5556678915225641691.post8855045925362958650..comments2024-01-03T08:27:44.453+02:00Comments on הר הבית - בית המקדש: תגובה: השם אחד/ יהודה גליקעורךhttp://www.blogger.com/profile/01879089569554456615noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-5556678915225641691.post-82767706271697996822015-02-04T14:35:45.516+02:002015-02-04T14:35:45.516+02:00טעית בפרט אחד, הגם שהוא מהותי: סגנון ההשתחוויה של ...טעית בפרט אחד, הגם שהוא מהותי: סגנון ההשתחוויה של המוסלמים שאול לחלוטין ממה שהיה נהוג בדת ישראל מקדמת דנא, למן יציאת מצרים עד ייסוד האיסלם בחצי האי ערב, והמשיך לנהוג גם אצל היהודים הקראים גם לאחר שהוא פסק בהדרגה ביהדות ה"רגילה" החל מימי הביניים.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5556678915225641691.post-32551417781316683462015-02-03T11:29:42.215+02:002015-02-03T11:29:42.215+02:00מה שקובע הוא הלכה ולא תחושה. להגיד שאיסלם איננה עב...מה שקובע הוא הלכה ולא תחושה. להגיד שאיסלם איננה עבודה זרה רק מפני שככה אתה חושב לא מקובל. עיין אבן עזרא דניאל (יא,לא) " יש במכה שיקוץ עד היום, והוא מרקוליס שאליו יחוגו כל ישמעאל ממזרח וממערב לזרוק שם אבנים" גם עיין קול מהיכל לרב אריאל שליטא, שמביא עוד מראה מקומות שאיסלם הוא עבודה זרה ממש. כולל מרקליס ובעל פעור ( סגנון ההשתחווה שלהם נובעת מבעל פעור). לפי זה לא פשוט להגיד שאתה מוכן לחלוק המקום עם עובדי עבודה זרה. עדיף להתייחס אליהם כמו הרמבם שאמר בההלכות תשובה ח: ו " הערביים הטפשים האוילים השטופים בזמה" אבא הורביץAnonymousnoreply@blogger.com