יום רביעי, 14 באוקטובר 2015

נמשיך לקרוא ליהודים לעלות להר הבית

נשנה את הסטטוס קוו בהר הבית || לא נכנע לטרור הרצחני

האשמה היחידה שאני מוכן לקחת על עצמי היא שלא פעלתי מספיק להביא יותר ויותר יהודים להר הבית על מנת להרגיל את כלל הציבור שיהודים הם חלק מהנוף הטבעי במקום. יהודה גליק עונה לאלו המאשמים אותו ואת חבריו בהסלמה

↓ מאת: יהודה גליק יו"ר הקרן למורשת הר הבית

קשה להאמין שיש כלי תקשורת אחד בישראל שהיה מסכים לפרסם טור דעה המאשים את צועדי מצעד הגאווה ברציחתה של שירה בנקי ז"ל. בנקל ניתן היה לנמק זאת בכך שהעיר ירושלים רגישה מאוד, המצב בה כל כך נפיץ, ולקיים ברחובותיה מצעד גאווה זהו צעד פרובוקטיבי ממדרגה ראשונה, אשר על כן מארגני מצעד הגאווה אינם יכולים לרחוץ בניקיון כפיהם ולומר: "ידינו לא שפכו את הדם הזה".

מדוע כאשר מדובר במאבק לזכויות אדם של צועדי מצעד הגאווה כולנו תמימי דעים כי האשם הוא הרוצח בעצמו (ויש שיפליגו ויאמרו שגם בית הגידול שבו הוא צמח), ואילו כאשר מדובר על המאבק לזכויות אדם של יהודים לעלייה להר הבית, מותר להסית כנגד העולים?

האמת צריכה להיאמר, היא ברורה כשמש בצהריים, וצריך להגיד אותה מבלי להסתתר מאחורי טענות פוליטקלי קורקט למיניהם – התעמולה הערבית האינטרסנטית מצליחה פעם אחר פעם, בהתנהגותה כמנהג החזיר המציג את טלפיו ואומר "כשר אני", לשכנע גורמים ברחוב, בשקר שאין בו בדל של אמת.

המאבק לזכויות אדם בהר הבית הוא מאבק לגיטימי וצודק מאין כמותו. לא יעלה על הדעת בשום מקום בעולם שיעצרו אדם רק בשל היותו ספק מתנדנד ספק ממלמל בשפתיו. האפליה כלפי כל מי שאינו מוסלמי בהר הבית זועק לשמים.

המאבק הזה מתנהל כראוי למאבק ציבורי במדינה דמוקרטית באמצעות הכלים החוקיים העומדים לרשותו של האזרח – מערכות המשפט, התקשורת, רשתות חברתיות, הזירה הפוליטית, דעת הקהל, מחאה ציבורית וכד'. אין דבר לגיטימי יותר במדינה חופשית מלפעול לשינוי סטטוס קוו כאשר הדבר נעשה באופן חוקי.

מאבק זה אינו מאבקם של יהודים בלבד אלא גם מיליוני נוצרים תיירים הבאים ארצה מרחבי העולם מידי שנה, וכתבי הקודש בידיהם, אינם מצליחים להבין איך ייתכן שבמקום הקדוש ביותר בעולם, על פי ספר הספרים, שולטים נציגיהם הקיצוניים ביותר של דת אחת, המשתמשים בכלים האלימים ביותר ובטרור של ממש, כדי להשליט אימה ופחד על הציבור.

אף רוב המוסלמים בעולם החופשי לא מצליחים להבין את זה. המאבק שלנו נתמך על ידי רבבות מוסלמים מארצות הברית ואירופה ומדינות כמו תורכיה המביעים תמיכה מלאה במאבק הצודק הזה.

אך הנה מסתבר שרבים ברחוב הישראלי מקבלים את הטענה הגזענית שחוק טבע הוא הקיים אצל הערבים שהם אינם מסוגלים לשלוט בעצמם ובאלימות שלהם. אין להם כל ברירה וכאשר הם רואים יהודי מסתובב באופן חופשי, הרחק מכל מסגד, אי שם בשטח הר הבית שגודלו פי 25 מרחבת הכותל, הם מוכרחים להגיב בטרור ובאלימות. צריך לקרוא לדברים בשמם – מדובר בהסתה לא ראויה כלפי אנשים שומרי חוק הנאבקים מאבק לגיטימי.


התפרסם לראשונה: http://news.walla.co.il/item/2896864

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה