יום ראשון, 28 בפברואר 2016

היהודים חוזרים, המוסלמים מודאגים - הם והמציאות...

בדרך להכריז על כישלון? || מאמצי האיסלאם הרצחני כשלו

הידיעה המקורית באתר המוסלמי (צילום מסך)
בשנים האחרונות מנסים המוסלמים הקיצוניים למנוע בכל דרך מיהודים לעלות להר הבית    כל ניסיון השיג מטרה הפוכה והכניס את המחבלים ותומכיהם בכנסת לאחוזי טירוף    הם מביטים בתדהמה על מספר העולים ההולך ועולה בניגוד לתחזיותיהם    בינתיים הם כועסים על "שלטון הכיבוש", על ה"מתנחלים", על האדישות הערבית ועל כל העולם...    נראה שבקרוב הם יאשימו גם את אללה...    ננסה לבחון מעט את המציאות ולהבין את כעסם

↓ כך הם פעלו, כך הם התרחקו מהמטרה



וְכַאֲשֶׁר יְעַנּוּ אֹתוֹ כֵּן יִרְבֶּה וְכֵן יִפְרֹץ...
בכל מה שהם נותנין לב לענות, כן לב הקב"ה להרבות ולהפריץ... ומדרשו, רוח הקודש אומרת כן, אתם אומרים פן ירבה, ואני אומר כן ירבה"  רש"י

ידיעה מודאגת שהופיעה באתר חדשות מוסלמי צורר ישראל Qpress, שופכת מעט אור על האכזבה המוסלמית מכשלון מאמציהם להצר את צעדי היהודים בהר הבית. האתר מדווח על עלייה במספר היהודים בהר הבית בחודש האחרון לעומת זה שקדם לו.

ניתוח של מאורעות השנים האחרונות, מסביר מעט את האכזבה.

הם:

זה התחיל עם ליווי צעקני של קבוצות יהודים בהר הבית. כל יהודי שעלה בשנים האחרונות להר הבית זכה לליווי צמוד של קבוצות טרוריסטיות וטרוריסטים, במטרה להטיל אימה ולהרתיע את היהודים מלעלות להר הבית. הקבוצות פעלו במימון הפלג הצפוני של תנועת החמאס בגיבוי מלא של שר המשטרה הכושל דאז אהרונוביץ'.

המציאות:
יהודים רבים ראו ושמעו על המצב והחליטו שלא להפקיר את הר הבית. רבנים שהתלבטו, לא יכלו לעמוד מהצד והחליטו לעשות מעשה ולעלות להר הבית. למרבה ההפתעה - מספר היהודים בהר הבית עלה.

הם:

הם הפעילו את סוכניהם בכנסת, אשר ערכו מהומות גזעניות במליאה, בועדות הכנסת ובהר הבית עצמו. 

המציאות:
דיונים בועדת הפנים של הכנסת, דיון במליאת הכנסת, עיסוק מסיבי בתקשורת באפליית היהדים בהר הבית. התוצאה: תודעה ציבורית גוברת, מספר היהודים בהר הבית עולה.

הם:

הם הגבירו את האיומים האישיים על חייהם של פעילים בולטים מבין עולי הר הבית. הם פרסמו איומים אישיים במדיה החברתית באינטרנט. הם ניסו לתקוף פיסית יהודים בהר הבית  ובמבואותיו.

המציאות:
פעילי המקדש פרסמו הודעות הזדהות עם המאויימים. חברי כנסת ושרים הזדעזעו והרימו קול זעקה. קמה מחאה מול אזלת היד השלטונית. התוצאה: נוכחות חברי כנסת ושרים בהר הבית, מספר היהודים בהר הבית ממשיך לעלות.


הם:

ההסתה הפרועה השיגה את מטרתה המיידית, מחבל מוסת התנקש בפעיל הר הבית המרכזי הרב יהודה גליק, התנקשות שממנה ניצל גליק בנס ולאחר החלמה ארוכה.

המציאות:
ההתנקשות זעזעה רבים בארץ ובעולם. הדבר העלה את הר הבית למודעות ציבורית שלא היתה מאז תשועת ששת הימים. הפעילות למען הר הבית נכנסה למרכז השיח הישראלי. הדימוי ההזוי שהדביקו לעולי הר הבית נמס לגמרי ורבים מיהודי הארץ החלו לעלות להר הבית. התוצאה: פנים חדשות הגיעו להר הבית. אם פעם ניתן היה לערוך חתך מאפיין של עולי הר הבית, כיום הדבר כמעט בלתי אפשרי (סטודנטים, זקנים, ילדים, חרדים, מסורתיים וכו') מספר העולים להר הבית עלה פלאים.

הם:

הם התאכזבו מכך שיהודה גליק חי ומתאושש (עד 120!), הם נשברו מכך שלא רק שיהודים ממשיכים לעלות להר הבית, אלא שמספרם עולה. הם זעקו זעקות שבר בתקשורת, הם איימו על שלום המזרח התיכון, הם ניסו להלך אימים על הציבור היהודי בארץ.

הם גילו את פרצופם הגזעני המכוער, תוך ביטויים שהאוזן לא סובלת. הם החלו להפעיל אלימות ולהמאיס את עצמם, אפילו על חלק מתומכיהם מהשמאל.

המציאות:
עולי הר הבית, יחד עם הציבור היהודי בארץ הזדעזעו מהחוצפה ומהשנאה הערבית היוקדת, הזדעזו מאוזלת היד הממשלתית זעקו מעל כל במה אפשרית והמשיכו לעלות להר הבית, למרות האיומים ולמרות הטיפול הממשלתי הכושל לחלוטין. 
בינתיים בממשלה החלו להבין שמדובר בלבה רותחת, שמישהו דואג להרתיחה יותר ויותר ומישהו אחר (הממשלה) נותן לה רוח גבית בעצם אזלת ידו. הממשלה החלה לפעול. הטרוריסטים והטרוריסטיות הוצאו אל מחוץ לחוק, עשרות פורעים מוסלמים הורחקו מהר הבית ונאסר על המחבלים להצמד ליהודים העולים להר הבית. 
 השקט החל לחזור אט, אט להר הבית. מספר העולים להר הבית המשיך לעלות.

הם:

השיא נכון לעכשיו - הם פתחו במסע רצח ברחובות עיר. הם הפעילו לחצים אדירים באמצעות איומים ישירים ועקיפים על הממשלה למנוע עליית יהודים להר הבית. הם הצליחו לאיים על רבים וטובים בציבור היהודי (גם מקרב אלו המשלבים יראת שמים ויראת הגוי) ולגרום להם להצטרף אליהם במלחמה נגד עולי הר הבית.

המציאות:
לפליאת רבים מעולי הר הבית, הממשלה לא התקפלה לגמרי. המשטרה ממשיכה להגביל את כניסת הפורעים המוסלמים להר הבית. עליית היהודים לא הופסקה אפילו ליום אחד. המגבלות על היהודים אמנם הוחמרו, אך האוירה בהר הבית הפכה לפחות מאיימת באופן בולט. התוצאה: תמיכה ציבורית גוברת. מספר העולים ממשיך לעלות. אמנם בחודשיים האחרונים הורגשה מתינות מסויימת, אך בשבועות האחרונים היא הגיעה לקיצה.

לסיכום:

בשבועות האחרונים קצב העולים להר הבית גובר. חוץ מהקבוצות המסורתיות, מגיעות קבוצות של אוכלוסיות חדשות, כגון - מכללות קדם צבאיות, חיילים בחופשה, גויים אוהבי ישראל ועוד.

המוסלמים מבחינים היטב בתופעה ועומדים חסרי אונים. נראה שהעולם המוסלמי כבר לא כל כך מתעניין בזעקות השבר החוזרות ונשנות של המוסלמים הקיצוניים בארץ ואפילו הם עצמם קצת הותשו.

בעצם היום ברור יותר מתמיד שהעקשנות היהודית הצילה את הר הבית וכי עתיד הר הבית תלוי בכל יהודי שעולה שוב ושוב להר הבית.

אם אינכם מאמינים... תשאלו את המוסלמים!

2 תגובות:

  1. מה בדבר ההתקפלות של הממשלה, לטענת הירדנים, שכלי התקשורת שלהם דווחו שרק הם יורשו לפקח על הצילומים והתעקשו למנוע צילום התוך המסגדים ?
    אולי "הצלנו" את הר הבית, אבל ספק רב מאד אם עוד נותרו בו שרידים יהודיים שלא הושמדו ע"י פורעי האסלאם הודות לפחדנות הממשלתית ואדישות רבנית נרחבת.

    השבמחק
  2. זה בדיוק הפלא. למרות המתקפות שלהם ולמרות הרפיסות הממשלתית, יהודים נוהרים להר הבית.

    אין ספק. רק נהירה יהודית המונית להר הבית תשנה את המציאות לטובה!

    השבמחק