יום שני, 15 בפברואר 2016

צפו: המפכ"ל התחרט ברגע האחרון ולא נכנס להר הבית

למה הוא התחרט ולא נכנס? || מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך

בסרטון שמופץ על ידי ערבים, נראית פמליה משטרתית בראשות מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך מתקרבת לכיוון הכניסה להר הבית משער הברזל, כשהמפכ"ל צועד בראש. איש מהפמליה (קצין משטרה/ שב"כ?) לוחש משהו באוזנו של המפכ"ל ולאחר התייעצות קצרה סב המפכ"ל על עקביו וכל הפמליה מתרחקת מהר הבית.

באתר הערבי Qpress, בו גם פורסם הסרטון, נטען שהסיבה לשינוי היתה סיום שעות כניסת יהודים להר הבית וסירוב הוואקף לכניסת המפכ"ל ומלוויו דרך שער הברזל ולא דרך שער המוגרבים. מכיוון שאמינות הגורמים המוסלמיים אינה מוכחת ואף להיפך ומכיון שמהסרטון קשה לקבל חיזוק לטענתם, תישאר השאלה פתוחה.

↓ סרטון: המפכ"ל צועד עם בכירי המשטרה והשב"כ לכיוון הר הבית, מתחרט וחוזר


6 תגובות:

  1. אלשיך מה אתה עושה בשביל עם ישראל? האם אתה מגן על כבוד הקדוש ברוך הוא או תהיה כמו כל שאר הזבל של המשטרה ותכבד החוק של בן אדם ותכפור בהשם? נו באמת! לא משנה מה, אדם עם כפה כשמגיע למשרה גבוה נוהג כמו יהודי בלי כפה.

    השבמחק
  2. למה להעליב
    המפכל תלמיד חכם,בודאי יודע שחובה להתכוונן ולטבול לפני העלייה לבית הגדול והקדוש ואיננו סובר דין כיבוש. זכרו, הר הבית עדיין בידינו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם כניסת המפכ"ל אינה כיבוש, אז מה זה כיבוש?

      לכניסת המפכ"ל או אי כניסתו להר הבית יש משמעות רבה וכך גם לשינוי הכיוון ברגע האחרון.

      גם לגעתי אין צורך להעליב איש ובפרט לא אדם אם כוונות טובות כרוני אלשיך. הלוואי שהוא יפקד על מבצע הפינוי, הבינוי ועליית המוני היהודים לבית המקדש.

      מחק
    2. יפה אמרת!

      בנוסף - צריך לזכור שגם האתר של "נאמני" הר הבית אינו נקי מחוסר דיוק (למה ללכלך רק על הערבים?).
      אין בסרטון הזה שום הוכחה שהוא התכוון בכלל להכנס, אולי רצה רק לשוחח עם השוטרים העומדים בשער הברזל, לשמוע מהם מצב רוח וכד' כמו כל רם דרג שיורד לשטח. ואז באו ואמרו לו שאין כעת זמן לפיטפוטים כי הם ממהרים לפגישה חשובה בלו"ז הצפוף של המפכ"ל.

      חכמים, הזהרו בדבריכם!

      מחק
  3. לגידוס, השאלה למה לא להעליב, עד כה אלשיך לא שינה שום דבר בניהול העלייה להר הבית. מתי שיהיה שנוי אחזור בי. אבל אין לי שום צפיות. וגם לך לא תהיה. יש טרנד מסויים של חובשי כפה והוא טרנד לא טוב. ועוד מאיפה אתה יודע שהוא תלמיד חכם? כתב ספרים?

    השבמחק
  4. נראה כאילו שנוכחות התשקורת הרתיע אותו

    השבמחק