יום חמישי, 18 באוגוסט 2016

עדכון נשי בענייני הר הבית

קשרי מקדש || נשים למען המקדש

תנועת נשים למען המקדש היא אחת הקבוצות הפעילות ביותר למען הר הבית  קבוצת הוואטסאפ של התנועה עמוסה לעייפה בעדכונים, רעיונות, דיונים כו'  לאחרונה הוקמה קבוצת דיוור נשית בהנהלת רחל סלע, המעדכנת מעת לעת בנעשה בתחום, תחת הכותרת "קשרי מקדש"  הנה העדכון הנשי האחרון:


↓ עדכון נשים למען המקדש/ רחל סלע


שלום לך.

למרות שבאחרונה שלחתי יותר מיילים של "קשרי מקדש" מהרגיל, הנה אני שולחת עוד אחד, כדי לשתף, לעדכן, ליידע ולהזמין:

עליות מאורגנות של נשים למען המקדש וכל אשה שתצטרף - אנו מבקשות לקיים פעמיים בחודש. לא תמיד מצליחות להרים שתיים בחודש מאורגנות, אבל משתדלות. האחת ב-א' בחודש, (עליה לזכר הַלל אריאל) והשניה ב-ח"י בחודש. 

מי שמוכנה לעזור בארגון העליות האלו - שתקום, וזה יועיל מאד.
העליות הקרובות של נשים למען המקדש תתקיימנה ב"ה:
ביום ראשון, א' באלול, וביום רביעי ח"י באלול. בשתיהן נפגשים בשעה 8.45 בשער הַלֵל. 
מוזמנת, יחד עם נשות המשפחה והשכנות והחברות! 
וכמובן מוזמנת לפרסם ולהפיץ בכל דרך. בע"ה בקרוב יצא גם פלייר יפה של פרסום.
כמובן עליות אלו אינן מצמצמות כל עליה אחרת של כל אחת מאיתנו בכל הרכֵּב, אלא יש בהן איזה יחד נשי יותר בולט.


בשבוע שלפני תשעה באב עלו להר הבית 560 יהודים שעלו בטהרה! בשבוע המקביל אשתקד עלו 220. גידול עצום במוּדעוּת, בכמיהה הגלויה, במוּכנות לעשִׂיה.
ובתשעה באב עצמו עלו 400 יהודים להר הבית!
מִספרים כל כך משמחים ומרגשים! עוד רבה הדרך, אך אפשר וראוי להתרגש גם מהתקדמות כה ניכרת בתהליך!


בליל תשעה באב הוקרנה במסגרת חדשות ערוץ 2 כתבה על נשים למען המקדש. אני מצ"ב קישור למי שעדיין לא ראתה. כל כך חששנו איך הכתבה תַראה אותנו, הרי כה קל להראות אותנו בעין רעה. ולמרבה השמחה הכתבה נראית ממש טוב וגרפה תגובות אוהדות, והביאה עוד ועוד אמצעי תקשורת אל חברות מתוכנו שהתראיינו וכד'.
קישור ישיר לכתבה:

מוזמנת להיכנס תדיר לבלוג של "נשים למען המקדש" ולמצוא בו דברים מעניינים רבים!


המכון לכהנים "נזר הקודש" מוציא מעת לעת "פנינת המקדש" - שני עמודים על נושא מקדש כלשהו, ללימוד. אני מצ"ב שני פרסומים כאלה - ללימוד שלך ועם כל המשפחה.


באחרונה עולות יותר ויותר בנות רווקות להר הבית, עולות בטהרה אחרי שלמדו את הדינים וטבלו כדין. הרב ישראל אריאל והרב יוסף אלבוים תומכים מאד בכך כבר שנים, ובעקבותיהם רבנים נוספים. אך עדיין רוב העולם הרבני אינו מתיר לרווקות לטבול. נדמה שכמו בעניינים רבים בעולמנו התורני - המציאות מחליטה בסופו של דבר על פי מה שעם ישראל עושה במציאות ובעקבות זאת מגיעה ההכרעה ההלכתית. כך נפסקו מחלוקות רבות לאורך ההִסטוריה שלנו, כידוע. הנושא של עליית רווקות בטהרה להר הבית הוא עכשיו בתהליך. ימים יגידו איך יימשֵׁך התהליך הזה. אני מצ"ב סיכום קצר של חברתנו הרבנית עידית ברטוב בנושא טבילת רווקות לטהרה. לעיונך.


קיוויתי שעד תשעה באב נשלים 200 חברות בתנועת "נשים למען המקדש". אך הגענו ל-190. האם נוכל להציב לנו כיעד עד ראש השנה להשלים 250 חברות בתנועתנו? אם תביאי אלינו ממשפחתך ומחברותייך עוד אחת, וכן תעשֶׂינה כל החברות כאן - נגיע ליותר. זה חלק מאחריותנו ומשליחותנו, וזה חלק שנקל לעשותו. בבקשה.


עד כאן להערב, באיחולים לבשורות טובות וברכת ה' וחסדו לך ולכולנו ובתוך כל עם ישראל!
רפואה שלֵמה לחולי עם ישראל, והתקדמות עוד ועוד בכל שלבֵי הגאולה ולקראת מקדש, עד שנזכה לראות בשוּב ה' ברחמים לַמקום אשר בָּחר!


רחל סלע


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה