יום ראשון, 25 בדצמבר 2016

צפו: צעדת נאמני הר הבית: אנחנו ננצח!

כוחות חדשים ורעננים במעלה ההר || עולים להר, בונים את הבית

תנועת "נאמני הר הבית" קיימה הדלקת נרות בשער יפו יחד עם סטודנטים למען הר הבית ותנועת נשים למען המקדש • יו"ר נאמני הר הבית, גרשון סולומון וח"כ שולי מועלם רפאלי התייחסו להחלטת מועצת הביטחון • בתום הצעדה עלו המשתתפים להר הבית



↓ הצעדה אל ההר


פעילי תנועות "נאמני הר הבית", "סטודנטים למען הר הבית" ו"נשים למען המקדש" הדליקו הבוקר (ראשון) נרות חנוכה בשער יפו, על רקע החלטת מועצת הביטחון בסוף השבוע.

בטקס אמר יו"ר התנועה, גרשון סלומון, "המסר שהיום נעביר לעם ישראל ולעולם כולו, ובמיוחד לאו"ם-שמום, הוא שהר הבית שלנו לעד ולנצח. ירושלים שלנו ורק שלנו, יותר לא תזיזו אותנו מכאן לעולם".

"לא הייתי מופתע מהחלטה של האו"ם, הרי ציפינו לזה", הוסיף סולומון. "מה לנו כי נלין על האו"ם כשבמו ידינו מאז מלחמת ששת הימים הממשלות הרחיקו את עם ישראל מהר הבית ומסרו אותו לאויב הרע והנמהר. הר הבית הפך לקן צרעות. ההחלטה של האו"ם מבישה אבל היא באה בגלל ההזנחה של ממשלות ישראל".

"אנחנו יוצאים לשלב חדש במאבק שלנו יחד עם ארגון סטודנטים למען הר הבית ונפעל ביחד", הוסיף סולומון, "השעה קשה והר הבית נמצא בפני אובדן סופי. אין לנו שם ריבונות ואין לי את מי להאשים חוץ ממשלות ישראל".

"אני אופטימי באשר לממשל החדש של טראמפ אך גורל עם ישראל יוכרע לא בארה"ב ולא ברומא או פריז. גורל עם ישראל יוכרע בירושלים ובהר הבית יבנה בית המקדש וזאת על אפם וחמתם של מנהיגנו והעולם", הדגיש סולומון.

ח"כ שולי מועלם רפאלי (הבית היהודי), שהשתתפה גם היא בהדלקה, אמרה "בעקבות ההחלטה האומללה של האו"ם אין דבר נכון יותר מאשר לארגן עוד עליות להר הבית. כל יום יהודים מתפללים לירושלים ולהר הבית שעושה את כולנו מחוברים. הר הבית הוא של כולנו וככה צריך לשמור עליו. חייבים לדבר על החלת ריבונות על כל ארץ ישראל אבל מקום אחד שיש בו כבר ריבונות אנחנו צריכים להביא את הריבונות לידי ביטוי - בהר הבית. ככל שיהיו יותר יהודים בהר הבית כך הריבונות שלנו תבוא לידי ביטוי". 

בסיום הצעדה השתתפו רוב המשתתפים בעליה חגיגית להר הבית בהדרכת ארנון סגל. העולים הבטיחו לעמוד כחומה בצורה אל מול הכוחות המנסים לנשלנו מנחלתנו.




חברת הכנסת שולי מועלם בצעדה להר הבית

תגובה 1:

  1. הר הבית של הקב"ה
    ארץ ישראל של הקב"ה
    ויקרא פרק כה
    וְהָאָרֶץ לֹא תִמָּכֵר לִצְמִתֻת כִּי לִי הָאָרֶץ כִּי גֵרִים וְתוֹשָׁבִים אַתֶּם עִמָּדִי
    אנו עם ישראל רק אורחיו
    אלא שהקב"ה הבוס היחיד נותן לנו הוראות
    ובכלל הוראותיו הם איך להתנהג בחיים הפרטיים, איך להתנהג בארץ ישראל ואיך להתנהג בהר הבית ובמחנה שכינה.
    הקב"ה גם מגלגל את כל מה שקורה איתנו עם הערבים ועם העולם אם זה בתור חינוך שלנו ואם הנהגה אחרת,
    אבל הכל זה הנהגה שלו, ובכלל זה גם מה שקורה בהר הבית זה הנהגה שלו, וחלק מזה זה בתור ניסיון שננסה לחדש את עבודת הקרבנות וחלק זה בתור עונש, וצריך מאוד מאוד להיזהר לא לעבור את הגבול לשני הכיוונים מצד אחד לא להיות ממרחיקי הקץ [כמו המרגלים] ומצד שני לא להיות מדוחקי הקץ [כמו המעפילים],
    לא תמיד קל לדעת איפה אנו נמצאים, אבל ברור שמי שעולה נגד הוראות הבוס למשל בטומאה היוצאת מן הגוף או בלי מורא מקדש שייך למעפילים...

    השבמחק