יום ראשון, 18 בדצמבר 2016

תפילות לרפואת הרב מוצפי גם בהר הבית

לקיים בנו חכמי ישראל || השוכן במקום הזה ירפא את הרב בן ציון בן טובה מיד

יהודים רבים נענו לקריאת פעילי המקדש להתפלל גם בהר הבית לשלומו ורפואתו של הרב בן ציון מוצפי שנמנה על ראשוני הרבנים שעוררו לעליה להר הבית להצלתו ולגאולתו. 


↓ לרפואת הרב בן ציון בן טובה


הרב בן ציון מוצפי, שיאריך השם שנותיו בטוב, כתב כבר לפני למעלה משלושים שנה יחד עם רבנים נוספים על חשיבות העליה בטהרה למקומות המותרים בהר הבית. 

במכתב קודש שכתב לפרסום בכתב ידו עורר הרב מוצפי ש"מצוה גדולה היא להשתדל ולהציל כל מה שניתן משטח הר הבית המקודש", ו"להתפלל שם", על "הפדות והגאולה לשכינה ולישראל".

הרב מוצפי קרא להיזהר ולהתפלל "רק במקומות המותרים" שבהר הבית, "כפי שנהגו הקדמונים".

הרב מוצפי הוסיף והפנה בכתב ידו לתיאור הנורא המובא בספר הזוהר פרשת ויצא על הזעזוע שצריך לחוש מהפיכת מקום המקדש לאתר שמתים גויים מובאים לשם, רח"ל.

כתב ידו של הרה"ג רבי בן ציון מוצפי שליט"א

פעילי ארגון בני-עליה מציינים כי הרב מוצפי נמנה על שורה רחבה של גדולי תורה מארצות המזרח, אשר עודדו את העליה להר הבית בטהרה ובמגבלות ההלכתיות הקיימות. ביניהם הרב מרדכי אליהו, הרב יחיא אלשייך, הרב חיים דוד הלוי והרב יהודא גץ זכרונם לברכה, ויבדלו לחיים טובים הרב מאיר מאזוז, "החלבן" הרב חיים כהן והרב צבי עידן.

הרב מרדכי אליהו זצ"ל: שבני ישראל ייכנסו למקומות המותרים

יהודים רבים נענו לקריאות ועלו להר הבית. העולים התפללו לשלומו ולרפואתו של הרב בן ציון בן טובה מוצפי, שהחל היום טיפול רפואי מתמשך, שיזכה עוד רבות בשנים ללמד תורה ולקרב את ישראל לאבינו שבשמים בבריאות הגוף ובאורו הנפלא.

הרב צבי עידן שליט"א קורא לעלות להר הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה