יום ראשון, 2 באפריל 2017

המשטרה מקשה, תרגול הפסח יתקיים בכל מקרה

לקראת הדבר האמיתי || מתכוננים לתרגול הקרבת הפסח

המשטרה מערימה תנאים ומכשולים לקיום מעמד תירגול קרבן הפסח מחוץ להר הבית  האירוע והשיעורים המקדימים יתקיימו בכל מקרה  התענינות ציבורית בתרגול  היענות למיזם מימון המונים ורכישת מנויים על קרבן פסח  עקבו אחרי הפרסומים בנוגע לפרטים הסופיים



↓ מתכוננים לתרגול קרבן פסח 

מעמד תירגול קרבן הפסח שבשנים האחרונות הפך למסורת כיסופים רבת משתתפים, בראשותם של רבנים ראשיים וחברי כנסת, עומד לפתחה של המשטרה כבר כמה שבועות, ונראה כי היא לא החליטה עדיין מה עמדתה, או שהיא מתכוונת להרחיק את קיום האירוע ממרגלות הר הבית באופן שלא יאפשר למארגנים לקבל סעד משפטי.

הכוונה לקיים השנה את התירגול בגן דווידסון הצמוד לכותל הר הבית, מקבלת מהמשטרה יחס מזגזג מספר עו"ד אביעד ויסולי. 

אחרי שקצין האג"מ במשטרת ירושלים הודיע לנו שאירוע תרגול קרבן פסח מאושר בתנאים, ומבלי להודיע באלו תנאים, הודיע לפתע היועץ המשפטי של מחוז המשטרה כי היא שינתה את דעתה וכי כעת האירוע אינו מאושר כלל במתכונתו הרגיל, וכי הוא מזמין את היזמים לבחור חלופות.

במטה ארגוני המקדש מדווחים כי לעומת היחס המנוכר מצד המשטרה, הציבור דווקא נענה בחיוב. ההתעניינות גוברת וגם מיזם ההדסטארט של התירגול ממשיך להתקדם בקצב מעודד. אומרים במטה. 

280 מנות כזית מקרבן הפסח האמיתי כבר נרכשו במיזם ההדסטארט שלמעלה ממאה ועשרים איש כבר נטלו בו חלק. בין התשורות האופייניות נמצאות שם גם מנת בשר מכבש התירגול, עורו של הכבש, הגדות עם נוסח מקורי לליל הסדר שיתקיים עם קרבן פסח, מטבעות מדליוניות הנושאות תבליטים של הסנהדרין הגדולה, וחיבורים של דיני מצוות הקרבת הפסח בימינו ללא שהמקדש בנוי. 

במטה ארגוני המקדש מקווים כי בעקבות ההיענות הציבורית גם המשטרה תתעשת, תפנה את כישוריה להתמודדות עם איומי הטרור, ותאפשר לעם ישראל להביע את ביטויי הכיסופים למקדש, הכי קרוב שאפשר למקום המיועד. במקביל קוראים במטה לציבור לעקוב אחר העדכונים של הרגע האחרון הנוגעים למיקומו המדוייק של האירוע והשיעורים שלפניו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה