יום ראשון, 11 ביוני 2017

ברכות למשטרת ישראל על גילוי הריבונות בהר הבית

גילוי ריבונות יהודית היום בהר הבית || ברכת מטה המקדש

משטרת ישראל הנהיגה היום מדיניות חדשה בהר הבית  בעקבות התפרעות מוסלמית, נסגר הר הבית למוסלמים עד להסרת הפורעים (ר' תקדים! הר הבית נסגר למוסלמים עד להסגרת הפורעים >>)  ארגוני המקדש מברכים את המשטרה ואת השר העומד בראשה


↓ ברכת מטה ארגוני המקדש לשר לביטחון פנים ולמשטרת ישראל

עם הוכחת הריבונות היהודית היום בהר הבית, הננו רואים לעצמנו חובה לברך את השר ואת משטרת ישראל, בשם העולים להר ובשם כל העם היהודי. 

מצטרפים אנו לדברי העידוד של חברי הכנסת לשר גלעד ארדן, למפכ"ל רוני אלשיך ולמפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי, על פעולתם לחיזוק שלטון ישראל בהר הבית. 

משטרת ישראל הוכיחה, כי עם תחילת היובל השני לשחרור ירושלים והר הבית, נפתח עידן חדש במקום המקדש. לא עוד שליטת הפורעים המוסלמים, אלא הוכחת ריבונות יהודית במקום המקדש לב האומה היהודית.

המשך השלטון והריבונות בהר הבית, הנעשה בוודאי בהשראת ראש הממשלה, מהווה הוכחה לריבונות ושליטת עם ישראל בכל חלקי ארץ ישראל הגדולה והרחבה. 

ברכת תנועות המקדש בהר הבית תלווה את כל העוסקים במלאכה, ויתקיים בכם ובכל עם ישראל, הפסוק: "יברכך ה' מציון - וראה בטוב ירושלים כל ימי חייך - שלום על ישראל".

בברכת מהרה יבנה המקדש 
מטה ארגוני המקדש

2 תגובות:

  1. אוהו,
    אני רואה שאפילו ביבי זכה לברכתכם!
    אפילו במיקרוסקופ לא ראיתי פעולה חיובית שלו בהר הבית.
    האמנם זה מגיע לו?
    על מה??
    משהו מריח לי כאן שלא כשורה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הלואי והיה סיכוי שיפתיע אותנו לטובה בהחלטה שלא להכנע עוד לאלימות מוסלמית מתוך כוונה לפתוח את הר הבית ליהודים בעשרת הימים האחרונים של הרעמאדן.
      מכל מקום, תנוח דעתך... מעטים לוקחים ברצינות את האתר הזה.

      מחק