יום רביעי, 30 בינואר 2013

פייגלין בהר הבית, אך ללא המלווים

חבר הכנסת הטרי משה פייגלין עלה להר הבית. בשל חסינותו לא מנעה המשטרה את כניסתו אך בודדה אותו משאר מלוויו.
מאת: בני משה / ערוץ 7
 הח"כ המיועד משה פייגלין בהר הבית
כמדי י"ט לחודש העברי עלה גם הבוקר ראש חטיבת מנהיגות יהודית להר הבית, משה פייגלין, אך לראשונה כחבר בכנסת ישראל. כך מדווח המטה המשותף של תנועות המקדש.
במטה מזכירים כי בביקורו הקודם בהר, לפני חודש בדיוק, נעצר פייגלין לאחר שהשתחווה במקום. המשטרה טענה אז שבכוונתה לפתוח נגדו בהליכים פליליים, אך עד כה נמנעה מכך. לעומת זאת כעת כבר אינה יכולה לעשות זאת שכן נהנה ח"כ פייגלין מחסינות פרלמנטרית.
עם זאת, טוענים במטה כי "המשטרה, שאיננה יכולה עוד למנוע מח"כ פייגלין את הכניסה, אכן איפשרה לו הפעם לבוא בשערי ההר, אך כדי להימנע מיצירת תהודה תקשורתית לביקור לא איפשרה לשאר חברי קבוצתו, כעשרים במספר, לעלות עמו להר".
המטה העביר את ברכתו לח"כ פייגלין "על שבחר לעלות להר כצעד ראשון לאחר בחירתו, ומקווה שנושא הר הבית יועמד גם בראש סדר העדיפויות של חברי כנסת לאומיים אחרים".
ובאשר למשטרה מגיבים במטה בגינוי של מה שמוגדר בפיהם כ"ההפרה המתמשכת והשיטתית של זכויות היהודים במקום הקדוש ביותר להם, זכויות המעוגנות בחוקי יסוד ובעיקרון חופש הפולחן".
"לא לנצח תוכל המשטרה להתנכל כך לאזרחים ישרים שלא עוללו דבר. בסופו של דבר תיאלץ המשטרה להכיר במגמה החדשה המסתמנת בה מעמידים יהודים את הר הבית על ראש שמחתם - כפי שעשה זאת ח"כ פייגלין", נמסר מהמטה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה