יום רביעי, 1 במאי 2013

רגב ביטלה ביקור הועדה בהר הבית

יו"ר וועדת הפנים נענתה להמלצות גורמי הביטחון וביטלה את הביקור, "ביטול הסיור אינו ויתור על זכות היהודים להתפלל על הר הבית".
מאת: חזקי עזרא / ערוץ 7
מירי רגביושבת ראש ועדת הפנים, ח"כ מירי רגב, החליטה היום (רביעי) לבטל, על פי דרישת המשטרה, את הסיור המתוכנן של הועדה בהר הבית, שעמד להתקיים בשבוע הבא.
בתום דיון בנושא שבחן את ההשלכות של הביקור, המליצו גורמי ביטחון לח"כ רגב לבטל את הסיור משום שלדבריהם הצהרותיה על כוונתה לעלות להר הבית יחד עם הוועדה הביאו לתסיסה גדולה ברחוב הערבי, לאחר שבתקשורת הערבית פורסם בטעות כי בכוונתה לבקר גם בתוך מסגד אל אקצה.
קציני המשטרה הודיעו לח"כ רגב שהביקור עלול לגרום להפרות סדר חמורות ושיהיה צורך בכ-1,000 שוטרים כדי לאבטח אותו בתוך הר הבית ובמעטפת מחוץ להר, לפיכך הודיעה היום ח"כ רגב כי הסיור בוטל. עם זאת אמרה כי בשבועות הקרובים בכוונתה לבקר בהר הבית בעצמה, ללא הוועדה.
"נושא הסדרי התפילה בהר הבית ובמקומות הקדושים הוא רגיש ביותר ומחייב בדיקה יסודית ומעמיקה" אמרה רגב, "אך עם זאת אם הסיור המתוכנן עלול לגרום לשלהוב הרוחות, אין בכוונתי לגרום לכך - ולכן נעניתי לפניית המשטרה".
עוד הדגישה כי "ביטול הסיור אין פירושו ויתור על זכות היהודים להתפלל על הר הבית, המקום הקדוש ביותר לעם היהודי. מיד אחרי שנבחרתי לתפקיד יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, אמרתי כי אני מתכוונת יחד עם חברי הועדה, לערוך סיור במתחם הר הבית כדי לעמוד מקרוב על הסדרי התפילה בהר".





2 תגובות:

  1. מה קורה כאן לחברי הליכוד ???

    השבמחק
    תשובות
    1. הליכוד הפך לפארודיה של בדיחה שלא ראוי להתייחס ברצינות להצהרות כלשהן של מי מחבריו שמתבטאים למען זכויות יהודיות על הר הבית.

      מחק