יום ראשון, 12 בינואר 2014

כך נראה סדר היום של יהודה גליק

הרב יהודה גליק חונך מדור חדש - "על סדר היום" באתר כיפה. הנה הוא לפניכם:

סדר היום של יהודה גליק מתחיל ב4:30 ונגמר בחצות הלילה. הוא מקפל כביסה בבית, לומד משנה יומית בפייסבוק עם רות קלדרון וכמובן עולה להר הבית. ´על סדר היום" – מדור חדש



4:30 השכמה (בעצם מי יכול לישון בכלל כשליהודים אסור להתפלל בהר הבית).
מודה אני – (התפילה האהובה עליי – להתחיל את היום בתודה רבה).
אשר יצר, צחצוח שיניים וכו'.
תרומה שלי לעבודות הבית – מקפל כביסה מעמיד כביסה חדשה ומעביר את מה שבכביסה לייבוש.(אכן, אני בעיקר איש של בוקר).

5:00 – מקווה – לקראת עליה להר הבית.

5:20 חברותא דף יומי (בימים ששנינו קמנו ומצאנו איפה שמנו את הגמרא ונזכרנו לאן הגענו אתמול).

5:50 מנין ראשון שחרית – לא משנה מי חזן איזה יום היום – 6:30 שעת סיום ואוי למי שלא. בימים שמישהו נזכר שמת לו היום איזו סבתא רבא – זוכים ל"לחיים" עוגייה/ספינג' (תלוי אם הוא אשכנזי או יהודי) ותמר.

6:40 השכמת הצאצאים הצעירים ועשר דקות משנה יומית וירטואלית עם רות קלדרון וחבורת הפייסבוק שלה. וידוא שכל מי שצריך קם, קיבל נשיקה יש לה גרביים ולא שוכח לצחצח שיניים.

7:00 – הליכה יומית עם האישה המדהימה בתבל (בהנחה שאין גשם). לא עונים פלפונים אלא אם טלפון מהבית (ראיתם את מחברת חשבון שלי?, איפה השוקו היום?).

7:30  סלט ירקות מושקע חבל"ז שהאישה הצדיקה הכינה כבר אתמול בלילה עם טחינה (מעדן עולמי)  + כוס קפה.

8:00 הצצה אחרונה לפייסבוק עדכונים אחרונים במייל.

8:30 : יציאה לישיבה בעתניאל לסדר בוקר.

11:00 : נסיעה במכונית לירושלים – בדרך מקשיבים לשיעור תנ"ך של הרב מנשה וינר (המוזיקה הכי נעימה שיש בעולם),  נסיעה באופנוע עד לכניסה להר הבית.

12:20: תכנונים אחרונים איך היום נדריך קבוצה בהר הבית ונתפלל מנחה בלי שזה יגרום להבערת המזרח התיכון.

12:30 : מתחילים בידוק ותשאול בכניסה להר הבית – בדיקת כיסים וידוא שרשימת הקניות למכולת מאתמול היא לא סוג של תפילה, בדיקת כיסים שחלילה אין חומר מסוכן – תהלים, דגל ישראל או מצלמת וידיאו שעלולה להפליל איזה שוטר.

12:40 : תדרוך בסבר פנים רציני – אסור בשום אופן להתפלל, להסתובב קרוב מידיי למסגד, ללכת לאט מידיי, ללכת מהר מידיי – בקיצור בשום אופן לא לעשות שום דבר שירגיז את מוחמד – אחרת תפרוץ מלחמת עולם שלישית.

12:50 – סופסוף נכנסים להר הבית להדריך קבוצה במסגרת הליב"ה – המיזם לחופש יהודי בהר הבית, נזכרים שאנחנו שליחים של עם ישראל כאן בהר הבית, עושים הכל להיות נחמדים לשוטרים ולא להתעצבן כשהשוטר אומר לך "תלך לשם תלך לכאן, יותר מהר יותר לאט אל תיגע בזה ואל תיגע כאן אל תתעכב כאן", להתעלם מהמוסלמיות שצועקות לך "אללה ואכבר" ובעצם מתכוונות הלוואי שאללה ייקח אותך ואת כל היהודים מארץ ישראל.

ובתוך כל זה להיות ממוקדים. בעיקר לדמיין את ריח הקטורת ואת שירת הלויים שהיו כאן ושיהיו כאן ואת המקום שה' בחר לשכן שמו שם, את עקדת יצחק ואת בניין שלמה ובניין הורדוס ואיך יהיה כאן כשכל העמים ינהרו לכאן כדי לקרוא בשם ה' אחד ושמו אחד. מתפללים מנחה קצרה במזרח בהתרגשות מאופקת.


13:30 – מתחילים לגרש אותנו. מגרדים עוד דקה, עוד מבט, עוד השראה, עוד שאיפה של האוויר הקדוש והבטחה שעוד נשוב. יציאה מההר תוך שירה גדולה של 'השיבנו ה' אליך ונשובה' ו'למען בית ה' אל-הנו אבקשה טוב לך'.

14:00 דיון בכנסת בועדת הפנים – עוד דיווח על הפגיעות היומיומיות של המשטרה בזכויות היהודים בהר הבית ועל מיזם הליב"ה. עוד הסתה אלימה של הח"כים הערבים שאומרים שאין דבר כזה הר הבית  וש'תגידו תודה שאנחנו מרשים לכם לחיות כאן בארץ שלנו'. עוד נזיפה של הח"כית הבלתי נלאית יו"ר הועדה מירי רגב על משטרת ישראל שמתעלמת מזכויות היהודים.

15:00-16:00 – פגישות עם משה פייגלין וקבוצת הח"כיות שאכפת להן מהר הבית – ציפי חוטובלי, שולי מועלם ואורית סטרוק.

16:00-17:00 חוזרים הביתה והפעם מקשיבים לשיעור של הרב אלחנן סמט. עוד סוג של מוזיקה לנשמה.

17:00 -18:00 – שיעור בישיבת עתניאל על המקדש במקרא.

18:00 הביתה לפגישה עם האישה והילדים. ארוחת ערב והשכבתם לישון.

20:00 עדכוני מיילים ופייסבוק.

22:30 ערב עם ה'חוצניקים' של ישיבת עתניאל בשירה ובשיחה עם ה'רבה' ר' שלמה קרליבך.

0:00 למיטה, וחוזר חלילה.

תגובה 1:

  1. חתיךךך האיידול שלי, כזה איש משפחה מסוררררר :)))))))))))))))))))))

    השבמחק