יום שלישי, 6 במאי 2014

חג עצמאות בהר הבית || עשרות מתפללים יהודים עלו להר

שיא של עצמאות || עשרות יהודים דתיים וחרדים עלו להר הבית בקדושה ובטהרה, התפללו השתחוו שרו, ברכת כהנים קדיש וקדושה | המשטרה הגבילה כניסת מוסלמים ומוסלמיות שבקשו להפר את הסדר | קציני הר הבית אבי ביטון, ארז תבור ושלומי טובול נכחו בהר ודאגו לכניסת כל הבאים || להודות ולהלל
חלק מקבוצות היהודים שעלו היום להר הבית
הבוקר יום שלישי חג העצמאות עלו עשרות מתפללים יהודים להר הבית,בקדושה ובטהרה ובמקומות המותרים כפי שהורו כל גדולי ישראל בארץ ובחו"ל.

המשטרה דאגה להכניס את כל הבאים בקבוצות גדולות, קבוצה ראשונה כ-50 יהודים בבת אחת בראשות הרב הצדיק חיים ריצ'מן ורבנים אחרים נוספים, כמו כן והרבנית הצדקנית רבקה שמעון ועוד. הקבוצה סובבה את כל ההר, הודתה לה' על הניסים הגדולים, קיבוץ הגלויות, בניין הארץ ושחרור הר הבית והתפללה לבניין המקדש השלישי.

התרגשות רבתית אפפה את הקבוצה שעה שאחד הרבנים אמר קדיש וקדושה, כמו כן התקיימה ברכת כהנים נרגשת. לקראת סיום פצחו העולים הרבים בשירה סוחפת ובריקודים סוערים.

קבוצות נוספות בראשות הרבנים: אלבוים, אריאל ועוד. עלו גם כן לאחר מכן.

העולים מציינים כי קציני הר הבית נצ"מ אבי ביטון קצין מרחב דוד, סנ"צ ארז תבור מפקד ימ"ק, ורפ"ק שלומי טובול מפקד הר הבית, שהו כל העת בהר ודאגו מקרוב לשלומם ולכניסתם המידית של כל הבאים.

בנוסף יש לציין כי המשטרה הגבילה את כניסת המוסלמים להר הבית, זאת מאחר ויתקבלו התראות חוזרות ונשנות על קבוצות מתפרעים מוסלמים ומוסלמיות שבקשו להפר את שמחת החג ולמנוע מיהודים להיכנס ולהתפלל בהר הבית.

כמו כן דווח כי השוטר בכניסה להר פארחי סלאמי, שהחליף את מוטי גבאי, התייחס בכבוד לבאים והכניס את כל היהודים בקלות ובמהירות וללא עיכובים מיותרים.

במקומות המותרים

בכניסה להר הבית - במרכז נראית הרבנית הצדקנית רבקה שמעון מסמנת בידיה את גבולות הר הבית המקודש

נכנסים להר הבית - חלק מהקבוצה הראשונה

סמוך למסגד אל אקצה

הילדים הטהורים שותים מים ומברכים בקול רם 'שהכל נהיה בדברו' בהר הבית

אחד הרבנים מסביר היכן מיקומו המדויק של קודש הקדשים

בנערינו ובזקננו בבנינו ובבנותנו נלך כי חג ה' לנו

ילדי ישראל בהר הבית

קבוצת יהודים בין עצי הזית בהר הבית, 
על פי ההלכה אסור לנטוע עצים בהר שנאמר "לא תטע לך אשירה כל עץ אצל מזבח ה' אלוהיך".

וברננה נעלה

יהודים מתפללים בהר הבית סמוך ונראה למקום קודש הקדשים

ושם נעלה ונראה

באימה וביראה - חוויה שלא תשכח לעולם

9 תגובות:

  1. תמונות יפות מאד תודה

    השבמחק
  2. עמנואל גרטל6 במאי 2014 בשעה 18:33

    יפה לכם, יפה לנו, יפה לקב"ה!

    השבמחק
  3. תהילה רבינוביץ6 במאי 2014 בשעה 19:07

    קידוש ה' גדול ממש מחמם את הלב

    השבמחק
  4. מדהים, ברכות על נצחונכם -- הוא נצחון ראשון לעם ישראל בדרך למימוש מלא של ריבונותנו על הר מקדשנו. רואים שכל נביאי הזעם סתם מקשקשים: שום מלחמת עולם ושום נעליים.

    השבמחק
  5. כל יהודי חייב לבוא להר הבית עד שהמקום יתייהד ויראו שמה כל יום מאות ואלפים לפחות כמו בכותל

    השבמחק
  6. שמח לבי ויגל לראות נצחון גדול זה של הלאום היהודי על שוטמיו. יש גם להודות על אלה שתרמו להתפתחות החיובית משה פייגלין, הרב יהודה גליק ועוד רבים טובים ויקרים.

    השבמחק
  7. יראו עינינו וישמח לבנו

    השבמחק
  8. יום יבוא בעזרת השם ובסוף מסע של השבעת לוחמי צנחנים בכותל יכריז מפקד הפלוגה קדימה לכיבוש הר הבית תוך כדילוחמי מגב והמשטרה לא יתנגדו למרד של הלוחמים ויצרפו אליהם מפקד הפלוגה יניח מתעני חבלה סביב המקדש המתטמא תוך כדי הבטחתם של לוחמיו יוריד בפיצוץ ואש את המסגד הטמא

    השבמחק
  9. יום יבוא בעזרת השם ובסוף מסע של השבעת לוחמי צנחנים בכותל יכריז מפקד הפלוגה קדימה לכיבוש הר הבית תוך כדילוחמי מגב והמשטרה לא יתנגדו למרד של הלוחמים ויצרפו אליהם מפקד הפלוגה יניח מתעני חבלה סביב המקדש המתטמא תוך כדי הבטחתם של לוחמיו יוריד בפיצוץ ואש את המסגד הטמא

    השבמחק