יום שני, 9 ביוני 2014

צו 8 וגיוס מילואים כללי לעלייה להר הבית - צפו בוידאו

מהומות הבוקר בהר הבית
כל אחד מאיתנו עולה השבוע להר הבית - בלי תירוצים!! || המצב על ההר מתדרדר, גם הבוקר קבוצות מוסלמים גרשו יהודים מההר, קיים חשש ממשי לשלומו של ר' יהודה גליק - הציבור נקרא לא להפקיר את השטח, חברים, עכשיו זה המבחן שלנו!!

גם הבוקר המון מוסלמי זועם תקף את קבוצת היהודים שעלו להר הבית - ביניהם חתן ביום חופתו,

ישנן קבוצות מוסלמים שכל בוקר תוקפות פיזית את העולים, בעיקר העולים יחד עם יהודה גליק. תנועות הר הבית והמקדש מבקשים מכם לעלות בהמוניכם להר עם מצלמות, ולדרוש מהמשטרה לטפל בפורעים, וכן לדאוג להגנה לר' יהודה גליק - מתקיימת הסתה פרועה נגדו ברשתות החברתיות של המוסלמים, הם רוצים לפגוע בו פיזית.

חברים, לא להפקיר את השטח. עכשיו זה המבחן שלנו !!

↓ דיווח הבוקר מההר - כולל סרט וידאו

מאות פורעים מוסלמים רדפו אחר קבוצת יהודים שעלו למקום עם חתן, השליכו עליהם אבנים נעליים וכסאות, והצליחו לגרש אותם משער השבטים - קרן אל אקצה חוגגת והפיקה סרט מיוחד


קבוצת יהודים שעלתה להר הבית עם החתן מתן וייסמן, שעלה היום במיוחד לרגל חתונתו הערב, חוותה שיא של התפרעויות מצד קבוצות ההתנפלות המוסלמיות.

שוטרים שהיו במקום צילמו את כל האירועים, אך המשטרה לא הצליחה להשתלט על הפורעים, והוציאה את היהודים משער השבטים שנמצא בפינה הצפון-מזרחי של הר הבית. מדובר בשער הסמוך לשער האריות של העיר העתיקה. השערים שדרכם נכנסו הצנחנים ששחררו את הר הבית בששת הימים. 

קבוצות הפורעים מתמקמות בהר הבית בימים ובשעות הפתיחה ליהודים. הפורעים ממומנים על ידי חמאס והתנועה האיסלמית של ראאד סאלח, בכדי להדיר את היהודים מהר הבית, כפי שגילתה המשטרה לפני ימים אחדים.

קרן אל אקצה האחראית על קבוצות ההתנפלות הפיקה סרטון מרוכז של הצלחותיה ביומיים האחרונים לגרש מהר הבית את מנהל הליבה הרב יהודה גליק ויהודים נוספים.


↓ שימו לב! כל יהודי בהר הבית משנה את המצב

המשטרה מתפללת כל בוקר ששום יהודי לא ימתין בכניסה להר, מבחינתם זה הישג, כי מצד אחד גם הר הבית פתוח ומצד שני גם אין מהומות. 

ולכן, בהחלט יתכן ואתה או את בעצם נוכחתכם בהר הבית בשבוע הקרוב, תהיו אלו שיקשו על המשטרה להמשיך את חוסר התגובה המשווע שלהם, תיגרמו למשטרה לפעול ולבצע שינוי בהפרדה בין יהודים למוסלמים. - זה בידינו!!

3 תגובות:

  1. צו 8 של איזה עם ?

    השבמחק
  2. מדוע אינכם מגישים תלונות על כל הדברים האלה? עומדים לרשותכם כלים משפטיים, אתם אף יכולים להפיק מהם תועלת כלכלית. עם מעט יותר תחכום, תוכלו לשנות את המציעות. העובדות הן לצדכם -- קיים תיעוד רב, זהות הדמויות המרכזיות ידועה. פעלו במישור המשפטי-פלילי כנגד המעורבים.

    השבמחק
    תשובות
    1. למה אתה חושב שהשופטים טובים מין השוטרים? ניסית פעם לפנות לבית המשפט?

      מחק