יום רביעי, 18 ביוני 2014

האם ביבי יתיר תפילה בהר הבית לשלום החטופים?

נתניהו תהיה בן אדם || הנח לנו להתפלל על יקירינו בהר הבית - מול פני ה'

תנועות המקדש פנו בבקשה מיוחדת לראש הממשלה בבקשה שיתיר תפילה בהר הבית לשלום החטופים. כששלמה המלך בנה את בית המקדש, הוא התנה שהמקום יהיה מקום תפילה לכל אדם. הוא קבע שעל כל צרה שלא תבוא יעלה יהודי להר הבית ויתפלל שם על הצרה וה' יענה כפי מעשיו.

לא יתכן שנציגי החוטפים יעשו בהר הבית כבשלהם בעוד בני עמם של החטופים לא יוכלו לזעוק ולהתחנן על נפשם של יקיריהם ועל כבוד עם ישראל המושפל בגויים.

↓ המכתב שנשלח לראש הממשלה

המטה המשותף לתנועות הר הבית והמקדש
דישראלי 36 חיפה 3433436 Disraeli St.     טל': 8112099 – 04 5791746 – 050 Tel.:
פקס: 8243490 - 04 Fax:                             אימייל: mikdash@mateh.org  Email:


בס"ד

כ סיון התשעד 18.6.14                                                                            מבלי לפגוע בזכויות
מיידי – למסירה לידי הנמען בלבד

לכב'
ח"כ בנימין נתניהו, ראש הממשלה
משרד ראש הממשלה
קרית הממשלה
 ירושלים

הנדון: פתיחת הר הבית ברציפות לתפילות לשלום הנערים

1.                   אנו פונים אליך בתוקף סמכותך ואחריותך על הר הבית, בבקשה להורות על פתיחת הר הבית לתפילת יהודים לשלום שלושת הנערים החטופים - נפתלי פרנקל, גיל-עד שער, ואייל יפרח בכל שעות היממה.

2.                   הר הבית, מקום המקדש, הוא המקום שדרכו מתפלל כל יהודי לבוראו. הוא המקום שבו מתפללים כשיוצאים למלחמה והוא המקום שממנו נשמעת ודרכו נענות התפילות. כאשר הקדיש שלמה המלך את בית המקדש (הראשון) הוא קבע:
"כִּי-יֵצֵא עַמְּךָ לַמִּלְחָמָה עַל-אֹיְבוֹ בַּדֶּרֶךְ אֲשֶׁר תִּשְׁלָחֵם וְהִתְפַּלְלוּ אֶל ה' דֶּרֶךְ הָעִיר אֲשֶׁר בָּחַרְתָּ בָּהּ וְהַבַּיִת אֲשֶׁר-בָּנִתִי לִשְׁמֶךָ. מה וְשָׁמַעְתָּ הַשָּׁמַיִם אֶת-תְּפִלָּתָם וְאֶת-תְּחִנָּתָם וְעָשִׂיתָ מִשְׁפָּטָם.
...
לִשְׁמֹעַ אֶל-הָרִנָּה וְאֶל-הַתְּפִלָּה אֲשֶׁר עַבְדְּךָ מִתְפַּלֵּל לְפָנֶיךָ הַיּוֹם. כט לִהְיוֹת עֵינֶךָ פְתֻחֹת אֶל-הַבַּיִת הַזֶּה לַיְלָה וָיוֹם אֶל-הַמָּקוֹם אֲשֶׁר אָמַרְתָּ יִהְיֶה שְׁמִי שָׁם" (מלכים א' ח).

3.                   הינך מתבקש להורות לכוחות הביטחון לאפשר לכל יהודי החפץ בכך, להתפלל בהר הבית יומם ולילה להחזרת הנערים החטופים.

4.                   תפילת היהודים להר הבית בכל שעות היממה, תעלה לרקיע מהמקום הקדוש ביותר לעם היהודי עלי אדמות.  מעבר לכך, התפילות סמלנה ותקבענה את הריבונות של מדינת ישראל בהר הבית, ותדחוק ממנו את רגלי הח'מאס, אשר עושה בהר הבית כבתוך שלו מזה תקופה ארוכה.

5.                   במידה ויחליטו מתפרעים מהח'מאס להפריע לתפילות, יש להורות לכוחות הביטחון להרחיקם מהר הבית ב"אפס סולבנות" כדי לשמור על הר הבית כמקום של קדושה, הנקי מכל הפרות סדר או אלימות.

6.                   כפי שנוכחנו לדעת, החזרת הנערים החטופים אינה משימה פשוטה לכוחות הביטחון. היא דורשת יצירתיות, תעוזה ו"חשיבה מחוץ לקופסא", תוך גרימת נזק אסטרטגי ומהותי לח'מאס ולאיסלאם הקיצוני.  פתיחת הר הבית לתפילת יהודים באורח רצוף מתאימה בדיוק למודל הזה, ותועיל מאד לחזרת הנערים החטופים לביתם במהרה. אמן כי יהי רצון.

                                                                                                         אביעד ויסולי, עו"ד
                                                                                                יו"ר המטה המשותף לתנועות
                                                                                                           הר הבית והמקדש
העתק: שר הדתות
            שר הביטחון
            השר לבטחון הפנים
            סגן שר הדתות

תגובה 1:

  1. איך שאני מכיר את הארגון החמוש והחמקן נמתין לתשובה הרבה זמן אם בכלל
    והאמת לא צריך תשובה צריך להעיף את ממשלת המרצחים מקירבנו

    השבמחק