יום רביעי, 30 ביולי 2014

צפו: למה תמיד ובכל מקום היהודים מרגיזים את המוסלמים?

אסור לצלם || למה אסור לעשות לערביות בכותל קצת ממה שהן עושות ליהודים בהר הבית?

הרבנית ציפי שליסל ראתה מוסלמיות שמתפללות בשלווה ברחבת הכותל המערבי. היא הפנתה את תשומת לב השוטרים במקום, אך אלה לא הבינו מה מפריע לה ולמה היא מצלמת את התופעה.

נשאלת השאלה, למה זה ברור למשטרה שיהודי שמתפלל בהר הבית דומה לפצצה מתקתקת והוא אשם בכך שהמוסלמים מתרגזים, אך זה לא ברור לה למה יהודי כועס כשמוסלמי רוצה גם את כבשת הרש הזו?

↓ צפו בסרטון

2 תגובות:

  1. אתם יודעים למה קוראים לציונים המזוייפים צאצאיו של הרצל המסריח ציונים כי זאת נקודת ציון לבוא היהודים

    כִּי מִצִּיּוֹן תֵּצֵא תוֹרָה - כי הציונים תפקידם להביא את היהודים לארצם

    וּדְבַר אֲדֹנָי מִירוּשָׁלָם - לכן ממשיך ואומר דבר ה מירושלם להבהיר שה צבאות לעולם לא יכניס כת של שקרנים כגון צאציו המסריחים של הרצל בן גוריון גולדה ימח שמה וכדומה, וכשיבואו היהודים לאחר שימלאו לממלכת ישראל שיבעים שנה ויתעברו באדמתם וירשו את ארצם לנצח כי צדקה דרכם

    לכן אני ממליץ לכל יהודי לחזור בתשובה מלאה עוד היום אפילו משהו קטן הוא גדול כגון להניח תפילין

    השבמחק
    תשובות
    1. יהודי יקר,
      באתר זה איננו נוהגים לצנזר תגובות ואף מתייחסים בכבוד לדעות מנוגדות לדעתנו.
      מותר לחלוק על כל אדם מהגדול בישראל ועד הקטן, אבל יש לשמור על כבודו. בבית המקדש נתאחד כולנו בעבודת בוראנו מתוך אהבת ה' ואהבה לעם ה', כולל כל יהודי.

      איו בדעתנו להתייחס לגופם של דברים, אבל ברור שאם כל הביקורת על קבוצות כאלה או אחרות, תוכל גם אתה לגלגל בזכותם ולמצוא גם אצלם נקודות זכות, לפחות בעניין של בניין הארץ ומסירות נפש בפועל למען עם ה' בארצו, גם אם לא בדרך הראויה לדעתנו.

      התבטאויות כגון אלו, לא רק שלא ישיגו את מטרתן, אלא גם יביאו בהכרח לזילות הדברים המובאים באתר זה, אשר מוקדש ברובו למען הר בית ה' ויפגעו חלילה בכבוד בית ה'.

      אנא ממך, כתוב את אשר על לבך, אבל בשפה מכובדת ונקיה!

      מחק