יום ראשון, 20 ביולי 2014

ביבי שיכור? נלחם בחמאס בעזה, נותן להם סוכריות בירושלים

ביבי מפקיר את הר הבית למחבלים ומונע כניסת יהודים || למרות הטילים מעזה, למרות  ההרוגים, למרות הפרעות בירושלים


ביבי ואהרונוביץ' מונעים כניסת יהודים להר הבית ומאפשרים כניסה חופשית של מחבלי חמאס פנימה.


↓ אהרונוביץ': לא לתפילה לשלום חיילינו! כן ליד חופשית למחבלי חמאס!

הכניסה הנעולה להר הבית:
ראש הישיבה הרב שניאור קץ שליט"א
עם תלמידי ישיבת נחלת ישראל ממגדל העמק
בעקבות הלחימה בעזה, הגיעו עשרות יהודים להר הבית, כדי להתפלל לשלום חיילינו, לשלום עם ישראל ולתבוסת האויב. העולים נתקלו בשער סגור, ללא כל הסבר וללא הודעה מראש.

עשרות בחורים ואברכים מישיבת נחלת ישראל ממגדל העמק השכימו קום כדי להגיע בזמן מהצפון להר הבית, לאחר טבילה ותפילה עם הנץ החמה. כמו שאר העולים, גם הם בשער הנעול של הר הבית.

לאחר שהעולים הבינו שאפס סיכוי שהר הבית יפתח היו ליהודים, הם ערכו סיבוב שערים. לתדהמתם הם גילו ששערי הר הבית היו פתוחים לרווחה למוסלמים בלבד, ללא בידוק וללא הגבלה.

העולים עמדו מול שערי הר הבית והפילו תחינתם ליושב במרומים שישמור על חיילינו ויסייעם במלחמתם באוייב הערבי, שישמור על העם היושב בציון ושיעמיד בראשנו מנהיגים בעלי עמוד שדרה יהודי, שידעו לעמוד על כבוד ישראל.

מתנה לחמאס?

הכניסה הנעולה להר הבית:
תלמידי ישיבת נחלת ישראל ממגדל העמק מבקשים לעלות
מול שערי הר הבית, נגלה בפני היהודים מקום שקט ורגוע. העולים סיפרו שלא נראה זכר לפרעות שהיו במקום ביום שישי וגם לא נראו כמעט שוטרים באזור - דבר המעלה תמיהות רבות באשר לסיבה האמיתית לסגירת הר הבית ליהודים.

מכיון שאין כמעט ביקורת על פעילות המשטרה וכל ניסיון לביקורת ציבורית, נתקל בתגובות הנעות בין אמירות לקוניות של סיסמאות החוזרות על עצמן, לבין תגובות תוקפניות וברוטליות של השר לביטחון פנים אהרוונוביץ', ניתן להעלות כל הנחה באשר לסיבה האמיתית לסגירת הר הבית ליהודים.

לו היו נראים בהר הבית ערבים רבים, ניתן היה להניח שהמשטרה נמנעת, בהוראת השר, מעימות עם הערבים. אולם משלא נראים ערבים רבים באזור, ניתן להעלות השערות שונות, החל ממתן חופש לשוטרים ועד לעסקה שרוקם בנימין נתניהו במחשכים עם החמאס, מעין העסקה שרקם במחשכים עם הואתיקן על קבר דוד המלך.

חברי מרכז ליכוד: נתניהו ישלם

בין העולים שהר הבית נסגר בפניהם היו גם כמה מתפקדי ליכוד ובתוכם חברי מרכז. הליכודניכים הבטיחו לגבות מנתניהו מחיר על הביזיון. הם מציינים שבעוד הוא פיטר את סגן השר דנון בגלל התבטאות נגד ראש הממשלה, הוא ממשיך יחד עם ליברמן לתת גיבוי לשר הכושל לביטחון פנים ולהפקיר את ביטחון אזרחי ישראל.

חברי הליכוד הבטיחו לפעול להחלפתו של נתניהו במועמד לאומי שידע להבחין בין טוב לרע, בין אוייב לאוהב וידע לעמוד על כבוד ישראל.

תגובה 1:

  1. זמן דינכם קרב ממשלת טרור נאלחת החשבתם שבאמצאעת חוקים של רודנים תשמידו ותרצחו עם ועוד העם של הקב"ה
    התדעו מי משחק בקיפופים כמוכם התדעו גזר דינכם שהרי יצרתם אותו במו ידיכם
    ממשלת פשע רוצחים עוד יבוא עונשכם

    השבמחק