יום רביעי, 6 באוגוסט 2014

סדרת ערבי לימוד לנשים על המקדש בחודש אלול

נשים במקדש || ערבי לימוד לנשים

נשות המקדש יקיימו בע"ה בחודש אלול סדרה של 4 ערבי לימוד לנשים בירושלים  ב'מכללת מעייינות' בגבעת שאול. הקדימו להרשם.

↓ הפרטים המלאים



הרצאות מגוונות בנושא: האישה במקדש
עזרת הנשים במקדש - האם רק לנשים?- האם רק לנשים?
הכנת הפרוכות - הטוויה, הצביעה והאריגה- הטוויה, הצביעה והאריגה
קורבן יולדת - החיבור המיוחד של הנשים למקדש
ועוד.
ניתן להזמין הרצאות נוספות מעולם המקדש כגון:
המקדש במעגל השנה
הר הבית בימינו
שירת הלוויים
מדרגת הבית השלישי ועוד.


בית המִקדש - לֵב עולמנו, תפארת עבָרנו, מוקד תפילותינו ופסגת כיסופינו!
בימי ההִתחדשות של "אני לדודֹי ודודֹי לי"
בואי להִתקדם עוד ב"אני לדוֹדי" כדי שנזכה עוד ל"דודֹי לי"
אנו מזמינות אותך ללמוד מִקדשאני לדודֹי ודודֹי לי"
לקרֵב את המִקדש באופן חי ואוהב, מתוך שׂיח נשי מעמיק.

תכנית ערב הלימוד :
19:00-20:15 : "אדם ממקום כַּפָרתו נברא" – המקדש וימי אלול-תשרי / רחל סלע
שתיה וכיבוד קל
20:30-21:45 : האישה והמקדש / צפורה פילץ

כל שיעור הוא יחידת לימוד עצמאית.

לוח הזמנים :
ארבעה מפגשים, בימי שלישי של חודש אלול:
ל' מנחם-אב, ז' באלול, י"ד באלול, כ"א באלול.
המקום: ירושלים, מכללת "מעיינות", רחוב הדפוס 11 , לובי 2, ליד מרכז השמחות אולמי גוטניק, קומה 2.

התשלום בכל מפגש: שיעור אחד 40 ₪, שני שיעורים 65 ₪.

מוזמנת להירשם, ולהפיץ למשפחתך ולחברותייך!

לפרטים ולהרשמה:
רחל סלע: rachel530@walla.co.il
 ,0524-802-550
צפורה פילץ: tziporah10@gmail.com
 ,0524-802-550

בתפילה - ייבָּנה המקדש, עיר ציון תמלֵא, ושם נשיר שיר חדש וברננה נעלה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה