יום רביעי, 3 בדצמבר 2014

הבחירות לכנסת ובית הבחירה

עולי הר הבית מתכוננים לבחירות || מקדמים את מקדמי ההר

בוחרים בבית הבחירה
ב"ה קשה מאוד לאפיין את עולי הר הבית. ניתן לפגוש בהר הבית יהודים מכל הגוונים, חרדים, בחורי ישיבות, סטודנטים שומרי מצוות ושאינם שומרי מצוות, אנשי התיישבות ועירוניים, זקנים ותינוקות, מצביעי מפלגות שונות וגם כאלו שאינם מצביעים כלל. מדי יום מתווספים יהודים חדשים למעגל עולי הר הבית וככל שהמעגל גדל, כך גם המגוון גדל.

עולי הר הבית החליטו לרכז מאמץ ולסייע לכל המועמדים לרשימות השונות לכנסת, שפעלו למען הר הבית ושעו להר כיהודים גאים. בשלב שני יבדקו עולי ההר כמה מבין פעילי הר הבית משובצים ברשימות השונות לכנסת ויציגו את המידע לציבור, שיחליט בעצמו.

אנחנו פונים למועמדים השונים להציג את פעילותם בעבר למען הר הבית ואת תכניותיהם לעתיד. בע"ה נביא את המידע לידיעת הציבור ונקרא לו לחזק את המחזקים.

↓ למה אין יציבות?  מה עושים בינתיים?

כבר שנים, המערכת הפוליטית לא יציבה. לפני הבחירות יש תקוה גדולה שמתנפצת זמן קצר לאחריהן. כל מערכת בחירות עולה מפלגה חדשה שמתיימרת להביא את המשיח התורן ואחרי קדנציה או שתיים היא נעלמת ונשכחת. אין כמעט בחירות שמתקיימות במועדן, תמיד מוצאים סיבה להקדימן ולא מבינים אחר כך למה זה היה נחוץ.

כולם מחפשים משהו ולא יודעים מה. לכל אחד יש פתרון קסם לבעיות האומה. את רוב הפתרונות לא מצליחים ליישם ואלו שיושמו הוכחו ככישלון חרוץ. לאחרונה הונחה על שולחן הכנסת הצעת חוק מדינת הלאום היהודי. אחת מהשלכות החוק המוצע, יהיה הצורך לחפש מקורות מהתורה לסוגיות משפטיות שלא נמצא להן פתרון חוקי אחר.

חלילה לנו מלהתייחס לתורה כמוצא אחרון, התורה היא נקודת המוצא היחידה. אבל גם אם כך, ניסינו הכל, הגיע הזמן לבדוק את הפתרון התורני. הפתרון הכללי הוא לשמור את מצוות ה'. את הפתרון למצוקה הנוכחית הציג חגי הנביא לשבי ציון לאחר חורבן בית ראשון: עלו ההר והבאתם עץ ובנו הבית!

כנראה שזה מה שכולנו מחפשים ולא מודעים לכך. כנראה זה החזון הגדול שאיבדנו בדרך המפותלת לגאולה השלמה. בינתיים נרכז מאמץ ונקדם כל מועמד ראוי שיקרב אותנו לקראת חזון הנביאים.

תגובה 1:

  1. ח"כ מיכאל בן ארי, יו"ר מפלגת עוצמה לישראל - מלבד היותו יהודי עם לב זהב, הוא עלה להר הבית כיהודי גאה, הוא תומך בארץ ישראל השלמה והוא יודע מה לעשות עם הערבים.
    בן ארי לראשות הממשלה!

    השבמחק