יום ראשון, 28 בדצמבר 2014

רשימת דורשי ציון המתמודדים בפריימריס בליכוד

פריימריס בליכוד || מחזקים את פעילי הר הבית


כרוז הסתה נגד ח"כים שעלו להר הבית
רבים וטובים מבין חברי הליכוד מבקשים רשימה של חברי הכנסת ושל המתמודדים החדשים שפעלו למען הר הבית, כדי לחזקם ולסייע להם להמשיך לפעול למען הר הבית. להלן רשימה שהכנו לפי הפרסומים באתר זה. נשמח לעדכן את הרשימה בהתאם לנתונים שנקבל מהמתמודדים ומגולשי האתר.

לפני שנציג את הידע שעומד לרשותנו, נרשה לעצמנו להשתמש לטובה בשירותיהם הרעים של המחבלים. המחבלים הציגו רשימת ח"כים "מסוכנים לאל-אקצה": משה פייגלין, מירי רגב, השר אורי אריאל, ציפי חוטובלי, זאב אלקין, דני דנון ושולי מועלם.

 תמונה זו תוכל להיות לעזר רב לכל מתלבט מאחורי הפרגוד...


↓ חברי כנסת מכהנים - מתמודדים ברשימה הארצית


משה זלמן פייגלין (129)


ח"כ משה פייגלין בהר הבית
אין בכוחנו לסקר את כל פעילותורבת השנים של ח"כ משה פייגלין, כי מדובר בנתונים רבים וארוכים. דומה שמסירותו של פייגלין להר הבית, בעליות הרבות שלו להר, האוזן הקשבת שלו לכל פניה בעניין הר הבית, הפעלתנות שלו וההזדהות האמיתית והכנה של פייגלין עם הר הבית ועם כל מה שהוא מסמל, הפכו את פייגלין למזוהה יותר מכל עם הר הבית. 

למען הסדר הטוב נזכיר את עליותיו החודשיות של פייגלין להר הבית, את מלחמתו באיסור המשטרתי לעליתו ההרה, את נאומיו הרבים בכנסת ובתקשורת למען הר הבית, את השתתפותו בכל כנס שעוסק בהר הבית אליו הוזמן, את השתתפותו במעמדי תרגול ושחזור של חידוש עבודת המקדש ועוד ועוד...

ההזדהות המוחלטת של משה פייגלין עם הר הבית והמקום המרכזי של הר הבית בחייו לא מותירים כל ספק באשר לפעילותו בעתיד של פייגלין למען הר הבית.

אין ספק שנוכחותו של ח"כ משה פייגלין בכנסת במעמד בכיר ככל הניתן, תביא ברכה להר הבית ותקדם את בניין הבית במהרה בימינו.


רגב מירי (מרים) (134)

ח"כ מירי רגב מבטיחה
להמשיך לפעול למען הר הבית
ח"כ מירי רגב העלתה את העיסוק בהר הבית בכמה רמות. רגב ניצלה את כוחה ואת מרצה, כדי לפעול לתיקון העוולות הנוראות ביחס ליהודים בהר הבית. כיושבת ראש ועדת הפנים של הכנסת, היא גרמה לנציגי המשטרה להזיע רבות, כדי להסביר את יחסם העוין והמתנכר ליהודים תמימים המבקשים לחזות בנועם ה' ולבקר בהיכלו.

רגב ניסתה לקדם חוק שיאפשר תפילה יהודית בהר הבית, היא הקדישה רבות מישיבות ועדת הפנים לעיסוק בהר הבית, היא ניסתה להעלות את הועדה בראשה היא עומדת להר הבית, רגב השתתפה בכנס עולי הר הבית ומטה תמיד את אוזנה לפניות עולי הר הבית.

מירי רגב מתגאה בפעילותה למען הר הבית ומפרסמת אותה כסיבה להצביע עבורה, דבר המעיד על כוונותיה החיוביות לעתיד.

מירי רגב היתה ובע"ה תמשיך להיות אחד הנכסים הברוכים של הר הבית בכנסת.


חוטובלי ציפי (116)

ח"כ ציפי חוטובלי בהר הבית
ח"כ ציפי חוטובלי השתתפה בכנסים של עולי הר הבית. ביום חתונתה היא עלתה להר הבית, דבר המעיד עד כמה הנושא יקר לה וקרוב לליבה הרבה מעבר לצרכים הפוליטיים. לאחר ניסיון הרצח של יהודה גליק עלתה חוטובלי להר הבית והתראיינה על כך בתקשורת. הר הבית קרוב לליבה של חוטובלי והיא מביאה לעיתים את הנושא לציבור בצורה רהוטה ומכובדת. חוטובלי השתתפה בהדיפת הטענות ההזויות בדבר אשמת עולי הר הבית בעידוד הטרור המוסלמי.

ציפי חוטובלי תמשיך לשאת בגאון את חזון הר הבית מתוך שכנוע פנימי עמוק.


אלקין זאב (103)

ח"כ זאב אלקין ומשפחתו בהר הבית
ח"כ זאב אלקין ביקש לעלות להר הבית עם משפחתו בתשעה באב שנה שעברה. המשטרה סגרה את ההר בפני יהודים, בגלל השתוללות אספסוף ערבי בהר הבית. אלקין (שהיה אז סגן שר החוץ) לא ויתר והגיע למחרת שוב עם משפחתו. הפעם הצליחה משפחת אלקין לעלות להר הבית. האספסוף הערבי בהר ניסה לתקוף את משפחת אלקין ואת שאר העולים והמשטרה המבוהלת גירשה את סגן השר עם משפחתו ועם שאר עולי הר הבית אל מחוץ לשערי ההר. אלקין התבטא יותר מפעם אחת בעניין הר הבית והציע להחיל על ההר את ההסדר הנוהג במערת המכפלה.

חזקה על אדם ערכי כזאב אלקין, שימשיך לתמוך בהר הבית.


אדלשטיין יולי (102)

לח"כ יולי אדלשטיין יחס חם לעולי הר הבית, הוא ניסה בעבר לסייע ליהודה גליק לעלות להר הבית, באחת הפעמים שהמשטרה אסרה עליו את העליה. אדלשטיין התעמת חזיתית עם מפכ"ל המשטרה, בעת שהמפכ"ל אסר עלית ח"כים יהודים להר הבית. הוא גם לחם רבות לביטול איסור העליה על ח"כ משה פייגלין.
 


ח"כ דני דנון בהר הבית


דנון דני (110)

ח"כ דני דנון עלה להר הבית בתשעה באב לפני ארבע שנים. דנון התבטא פעמים רבות בזכות תפילת יהודים בהר הבית




 
ח"כ גילה גמליאל בעד תפילה יהודית בהר הבית

גמליאל גילה (108)

לח"כ גילה גמליאל יחס חיובי לעליות יהודים להר הבית, היא תומכת בתפילה יהודית בהר.


↓ מתמודדים חדשים ברשימה הארצית


מלכה ישעיהו שי (125)

שי מלכה (מימין) בהר הבית
שי מלכה מכהן כמנכ"ל מנהיגות יהודית והוא משמש למעשה כיד ימינו של ח"כ משה פייגלין. מלכה עלה פעמים רבות להר הבית עם פייגלין ובלעדיו. שי מלכה הוא אחד מהפעילים המסורים למען הר הבית. שי מלכה השתתף בכנס העולים להר הבית במרכז למורשת בגין, הוא עמד ליד יהודה גליק בעת שנורה מטווח אפס והיה הראשון שהגיש לו עזרה רפואית.

נוכחותו של איש ביצוע כשי מלכה בכנסת תבטיח ביצור מעמדו של הר הבית לדורות. 


ליפו אריה נתנאל (122)

הרב אריה ליפו (באמצע) בהר הבית
הרב אריה ליפו היה בנתב"ג בערב ראש השנה לפני שנים, יחד עם עוד חסידי ברסלב בדרך לציונו של רבי נחמן מברסלב באומן. בשדה התעופה זלגו עיניו של הרב ליפו דמעות והוא הרגיש שאינו מסוגל לעזוב את ארץ ישראל. הרב ליפו זרק את כרטיס הטיסה, עלה לירושלים וחגג את ראש השנה בהר הבית. מאז מקיים הרב ליפו מדי שנה קיבוץ של חסידי ברסלב בהר הבית.

הרב ליפו זכה לעלות להר הבית בראש קבוצות גדולות של יהודים, בין היתר תינוקות של בית רבן מהשומרון. הרב ליפו קשור בכל מאודו להר הבית ולבית עצמו, דבר שבא לידי ביטוי לא רק בעליות להר הבית, אלא גם בחינוך ובפעילות במכון המקדש.

נוכחותו של איש ירא שמים ואדם נאמן כרב אריה ליפו בכנסת תבטיח תיקון מה במצב של מושב ליצים זה ותקדם רבות את הר הבית. 

אמיר וייטמן (115)

אמיר וייטמן מתמודד על המשבצת לעולים ברשימת הליכוד. 
אמיר עלה משוויץ לפני כ-14 שנה, ולמד בארץ בישיבת מרכז הרב ובישיבת כרם דיבנה, כיום גר בירושלים בשכונת הר חומה.

וייטמן תומך בריבונותנו על הר הבית ותומך נלהב של עליוה בטהרה להר. וייטמן מתכוון לעלות השבוע להר הבית עם פעילים נוספים ולהתפלל שם להצלחתו בבחירות הפנימיות ובשליחות הציבורית שנטל על עצמו. ככל הידוע, 

אמיר וייטמן הוא המועמד היחיד במשבצת העולים, שתומך בהר הבית בצורה כה נלהבת.
 
 
 

שטרן שבח (138)

שבח שטרן הוא מראשי המטה הלאומי בליכוד, אשר העלו עשרות חברי ליכוד להר הבית בשנים האחרונות. לשבח יחס חם להר הבית והוא עובד בשיתוף פעולה עם פעילה הר הבית, כל זאת כמובן מעבר לפעילתו הברוכה למען ארץ ישראל וישובה.

 

↓ מתמודדים חדשים - מחוזות


גבאי יאיר (316) - מחוז ירושלים

יאיר גבאי (מימין) ביציאה מהר הבית
יאיר גבאי כיהן כחבר מועצת עיריית ירושלים. כחבר מועצה הוא טיפל בנושא ההתישבות היהודית בין החומות, בכפר השילוח, שמעון הצדיק, קדמת ציון ועוד. יאיר גבאי טיפל בהסתה של מערכת החינוך העירונית כנגד עליית יהודים להר הבית (ר' קישור >>).

לפני שנתיים עלה יאיר גבאי עם אביו אליהו גבאי בהדרכת הרב יוסף אלבום להר הבית. בעקבות עליתו זו להר הבית שלח גבאי מכתב חריף כחבר מועצת עיריית ירושלים לשר המשטרה (ר' קישור >>).

לא מצאנו מתמודד ראוי מיאיר גבאי לייצג את מחוז ירושלים בכנסת. 


גליק יהודה יהושע (317) - מחוז יהודה ושומרון

יהודה גליק בהר הבית
יהודה גליק הי"ו הוא הר הבית והר הבית זה יהודה גליק. נראה שכל מילה על האדם המופלא הזה שכמעט שילם בחייו למען בית ה', תהיה מיותרת. אפשר להסכים עם כל מילה שיוצאת מפיו של גליק ואפשר לא להסכים לאף מילה כזו, אבל ברור שאי אפשר שלא להשבות בקסמיו ולא להתפעל מלהט האמונה שלו ומדבקותו חסרת הפשרות במטרה - להשיב את השכינה לציון.

אין טעם לנסות לפרט אפילו מקצת מפעילותו, אין אפשרות למנות את מספר הפעמים שעלה בטהרה להר הבית, קשה מאוד למנות את מספר העולים שעלו בזכותו ההרה ונראה שאף הוא לא מסוגל לכך. מספיק להזכיר את שמו וכל אחד כבר יודע למה הכוונה.

כנסת ישראל עם יהודה גליק תהיה כנסת שמצעידה אותנו לשלב הבא אחרי השלב של מלחמת ששת הימים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה