יום חמישי, 19 בפברואר 2015

נתניהו מסוכן להר הבית

מצדיק מדיניות אנטישמית || העיקר לרצות את הערבים

במפגש עם עורכי עלוני פרשת השבוע, הצדיק נתניהו את האפליה הגזענית נגד יהודים בהר הבית. הוא אמר בגאווה שהוא מפחד ממלחמת דת.

↓ נתניהו אישר שהוא עומד מאחורי מדיניות ההתעמרות המשטרתית בהר הבית

במפגש של בנימין נתניהו עם עורכי עלוני פרשת השבוע ומספר כלי תקשורת מגזריים בציבור הדתי ניסה נתניהו לשכנע אותם לתמוך במפלגת הליכוד ולא בבית היהודי.

נשאל נתניהו מדוע על הקפאת הבנייה ביהודה ושומרון בשנתיים האחרונות, על תמיכתו בגרוש יהודי גוש קטיף, על הפרת הבטחתו להקים 300 יחידות דיור בבית אל ועל המאבק שלו על קולות הימין במקום על קולות השמאל וכמובן על מדיניות הגזענית נגד יהודים בהר הבית.

נתניהו התחמק מרוב השאלות בכחש ובכזב. לחלק מהשאלות הוא לא ענה ישירות ולחלקן הוא נתן תשובות שקריות. כך למשל הוא טען שהוא התנגד לגירוש יהודי גוש קטיף, דבר המנוגד למציאות ולאופן הצבעותיו האומללות בעד הגירוש.

בתשובתו לשאלה אחת נתניהו לא גמגם. הוא נשאל מדוע לא איפשר ליהודים לעלות להר הבית ומדוע נמשכת ההתנכלות בהר דווקא ליהודים דתיים, "אם היה מדובר במקום אחר היית אדוני אומר כי מדובר באקט אנטישמי", אמר אחד המשתתפים לראש הממשלה. 

בלי לגמגם הוא השיב: "אני מנעתי מלחמת דת בהר הבית, אני עצרתי אותה", אמר נתניהו תוך שהוא מצדיק את פעילות המשטרה במקום.

תגובה 1:

  1. לדעתי הכותרת לא נכונה.
    נתניהו לא מסוכן להר הבית הוא מסוכן למדינת ישראל ולעם ישראל. נתניהו לא מנע מלחמת דת כפי שהוא טוען. המלחמה מתנהלת כי יש צד שנלחם - האסלם, לא רק כאן אלא בכל העולם. בכניעתו הוא פשוט מחזק ומעודד את הצד התוקף ממש כפי שעשה צ'מברלין כאשר הפקיר את צ'כוסלובקיה.
    לצערי האלטרנטיבה הפוליטית היחידה להתנהלות זו חה"כ משה פייגלין אפילו לא מתמודדת בבחירות האלו.

    השבמחק