יום שישי, 13 במרץ 2015

נתניהו: אמשיך את מדיניות ממשלות השמאל למנוע מיהודים להתפלל בהר הבית

מפחד מהערבים || מבטיח להמשיך להתעלל ביהודים

ראש הממשלה אמר בראיון לאתר nrg שהוא מתכוון להמשיך את האפליה הגזענית נגד יהודים בהר הבית. במטה ארגוני המקדש מגנים את הדברים וקוראים לראש הממשלה להפסיק להתרפס.

↓ בנימין נתניהו: איש שמאל שמבקש את קולות הימין

בנימין נתניהו. מבטיח להמשיך להפלות יהודים בהר הבית

ראש הממשלה בנימין נתניהו מצהיר היום שהוא מתכוון להמשיך את הסטטוס-קוו שקבעו ממשלות השמאל בהר הבית לאחר ששת הימים, וימנע מיהודים להתפלל בהר הבית.

לדברי נתניהו הוא נאלץ להמשיך במדיניות זו, מחששו מהתלקחות מלחמת דת מוסלמית שמאיימת עלינו.

ראש הממשלה נתניהו אמר את הדברים בתשובה לשאלתם של חגי ואראל סגל איזו בשורה יש לך ליהודים שרוצים להתפלל בהר הבית ונאלצים להסתפק במלמולים? 

נתניהו השיב ש"הר הבית חשוב לי לא פחות משהוא חשוב לכל יהודי אחר" ו"מי כמוני מכיר את תולדות המקום, מאברהם אבינו ועד היום". אלא שלמרות שנתניהו מבטיח "לשמר את זכותם של היהודים לעלות להר הבית", הוא מצהיר כי ימשיך למנוע מיהודים להתפלל במקום, כפי שקבעו ממשלות השמאל. "אנחנו נשמור על הסטטוס־קוו, שכמובן לא אני קבעתי אותו, הוא נקבע אחרי מלחמת ששת הימים", הצהיר נתניהו בראיון, המתפרסם היום בעיתון מקור ראשון.

נתניהו טוען שהוא נאלץ להמשיך באפליית היהודים בהר הבית בגלל חששותיו שהמוסלמים יפתחו נגדנו במלחמת דת. "אני גם מודע לעובדה שהיינו קרובים מאוד, קרובים מאוד, להתלקחות של מלחמת דת, שהייתה מאתגרת אותנו מול כל העולם המוסלמי" אמר נתניהו. "זו האחריות שלי כראש ממשלה. אני חייב להסתכל על התמונה כולה". הוסיף נתניהו והפטיר "בכל אופן, הר הבית חרות בלבי".

במטה ארגוני המקדש מגיבים בחריפות: דברי ראש הממשלה נתניהו על המשך רדיפת היהודים שמתפללים בהר הבית צריכה להדליק נורה אדומה בקרב כל מי שהמקום הזה קדוש בעיניו. לא יתכן שראש הממשלה יצפצף על החוק, ועל בתי המשפט, וימנע את חופש הדת והפולחן מיהודים במקום הקדוש ביותר לעם ישראל. אם לראש הממשלה אין את יכולת העמידה מול איומי המוסלמים, הוא צריך להתפטר ולהפקיד את המדינה בידיים אמיצות, ולא להמשיך במדיניותו של דיין וממשלות השמאל שהתנכרו להר הבית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה