יום חמישי, 30 ביולי 2015

בפיקוח משטרתי: חינוך ילדים ערבים לרצח יהודים

בחסות משטרת ישראל || קייטנה למחבלים צעירים בהר הבית

קייטנה למחבלים צעירים בהר הביתעולי הר הבית עדים לאחרונה להצטרפות מחבלים חדשים וצעירים לנשים הצרחניות בשכר. מדובר בילדים קטנים, אשר מסתובבים באין מפריע בהר, נצמדים לקבוצות יהודים, צורחים, מקללים ואף זורקים חפצים לעבר יהודים. השוטרים מגבים אותם ואף מונעים משוטרים חרוצים מדי לטפל בהם. אוי ואבוי ליהודי שיעז להתלונן נגד המחבלים הצעירים.

ובכן, לא מדובר בילדים משועממים שמחפשים תעסוקה, מדובר בקייטנה מאורגת היטב הפועלת בהר הבית, תחת אפה של המשטרה באין מפריע. הילדים מקבלים בהר הבית שטיפות מח המכוונות להכינם לרצח יהודים. כחלק מה"פעילות החינוכית", הם מציקים ליהודים בהר הבית ולשוטרים במקום.

כך מכינים ילדים ערבים בהר הבית להרוג יהודים ולזכות ב-72 בתולותאחד ממעבירי השיעורים לילדים הוא מיודענו שיח' ח'אלד אל-מע'רבי, אשר מפיץ מהר הבית עלילות הדם מזעזעות, כמו העלילה על שימוש בדם ילדים מוסלמים כחומר גלם למצות ועוד (ראו: שיעור בהר הבית: כך מכינים מצות מדם ילדים >> וגם: כיבוש הר הבית בדרך לכיבוש כל העולם >>).

משטרת ישראל קיבלה תלונה מפורטת על מעלליו ועלילותיו של מחבל זה (ראו: תלונה במשטרה נגד השייח המסית >>), אך מסרבת לפעול (הוא לא אמר שמחמד חזיר...).

מכון המחקר 'מבט לתקשורת פלסטינית' מביא סרטון וציטוטים מצמררים מתוך הקייטנה בהר הבית. האם אזלת היד שכופה בנימין נתניהו באמצעות גלעד ארדן על המשטרה, תצמיח לנו את דור המחבלים הבא?

↓ מתוך מחקר של 'מבט לתקשורת פלסטינית'


במסגרת קייטנה במסגד אל-אקצא נאמר לילדים:
שהידים לוחמים זוכים לשבעים בתולות

שהידים "שביצעו ריבאט מתחתנים עם 70 [בתולות] שחורות עין" בגן עדן 
אך שהידים שלא מתו כלוחמים "מקבלים רק שתיים"
עובר אורח מבקר את המורה: "ילדים בגיל כזה, אתה יכול להסביר להם על הריבאט (מלחמה/מאבק דתי להגנה על אדמת האסלאם), השהאדה ו[הבתולות] שחורות העין?

תן שיעורים כאלה לנו [למבוגרים], לא לילדים"
  
הילדים: "ברוח, בדם, נפדה את אל-אקצא!" 
מאת: איתמר מרכוס ונאן ז'אק זילברדיק

השבוע, שיח' ח'אלד אל-מע'רבי, המעביר שיעורי אסלאם במסגד אל-אקצא, נפגש עם ילדים המשתתפים בקייטנה במסגד. הוא הסביר את ההבדלים בתגמול שמקבלים שהידים בגן העדן במונחים של כמות הבתולות "שחורות העין" איתן זוכה השהיד להתחתן.

הוא הסביר לילדים, שגיליהם נעו בין 7-12, כי מספר הבתולות תלוי באופן שבו השהיד מת. אם השהיד מת כ"לוחם ריבאט" כלומר, כלוחם המגן על אדמה אסלאמית - הוא "מתחתן עם 70 מ[הבתולות] שחורות העין," אך אם השהיד לא מת בלחימה, הוא "מקבל רק שתיים":

"הנביא אומר על לוחם הריבאט [שמת כשהיד]... הוא מתחתן עם 70 [בתולות] שחורות עין. השהיד מקבל שתיים, ולוחם הריבאט מקבל 70 [בתולות] שחורות עין, כלומר פי 35 מהשהיד."
[ערוץ היוטיוב של מסגד אל-אקצא, 26/07/2015]

עובר אורח ששמע כיצד השיח' מחנך את הילדים, ביקר אותו על כך שהוא מדבר על נושאים כאלה בפני ילדים צעירים. עם זאת, הוא לא חלק על התוכן, אלא רק טען כי נושאים כמו שהאדה, לוחמי ריבאט ובתולות גן העדן מיועדים למבוגרים, ולא לילדים.

"ילדים כאלה מסוגלים להבין דברים כמו ריבאט, שהאדה ו[בתולות] שחורות-העין? אדם עם זקן לבן כמוך, תתבייש. תן שיעורים כאלה לנו [למבוגרים], לא לילדים. תסתכל על הילדים האלה, אתה ממלא את הראש שלהם בכאלה דברים?"

באוקטובר ובנובמבר האחרון, כאשר פלסטינים הרגו 11 ישראלים באזור ירושלים בדריסה ובדקירות, מחמוד אלהבאש, יועצו לענייני דת של יו"ר הרשות הפלסטיני מחמוד, הגדיר את הרצח כ"ריבאט", והבטיח לפלסטינים כי עבאס ומנהיגי הרש"פ תומכים בזה.

"אנחנו מנשקים כל מצח, כל יד, ואפילו כל רגל שעשו ריבאט במסגד אל-אקצא המבורך ובירושלים... אנחנו מאחוריהם, ההנהגה איתם... הנשיא [עבאס] בירך אותם לפני כמה ימים, הפנה אליהם ברכה, חיזק אותם וביקש מהם להמשיך לבצע עוד ריבאט."
[הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 05/11/2014]
  
לרש"פ יש היסטוריה עגומה בכל הנוגע לחינוך בלתי הולם של ילדים. לחץ לראות הדו"ח החדש של מכון "מבט לתקשורת פלסטינית" על חינוך ילדים ברשות הפלסטינית: חינוך ברשות הפלסטינית - מתכון לשנאה וטרור.

"מבט לתקשורת פלסטינית" תיעד בעבר הסברים דומים לגבי תגמול השהידים בגן העדן. בשנת 2013, מחמוד אלהבאש, שר הרש"פ לענייני דת דאז, אמר בדרשה בטלוויזיה הרשמית של הרש"פ כי "לשהיד יש זכות אצל אללה שאין לאף אחד מלבדו," "חטאיו נמחלים עם פרץ הדם הראשון" והוא מעיד לטובת שבעים מבני משפחתו, ומציל את כולם מהגיהינום."

דוגמאות נוספות מופיעות בתיאור שהעניק דרשן של חמאס בנוגע "לחיים המלאים שחווים עם אללה ו-72 נשים" וכן בהסבר שהעניק עובד ברש"פ, לפיו "כל החטאים נמחלים עם פרץ הדם הראשון."


להלן קטעים ארוכים יותר מההתבטאויות בנוגע לתגמול השהידים:


השיח' מדבר לפני ילדי קייטנת אל-אקצא על לוחמי הריבאט, שהידים, והבתולות הממתינות להם בגן העדן.
השיח' ח'אלד אל-מוגרבי מעביר שיעור באסלאם לילדי קייטנת מסגד אל-אקצא: בואו נדבר על החדית' של הנביא מוחמד בנושא הריבאט (מלחמה/מאבק דתי להגנה על אדמה אסלאמית). החדית' משווה בין דרגתו של השהיד לבין דרגתו של לוחם הריבאט [שמת כשהיד]. הנביא אומר... לשהיד מוענקות שלוש זכויות: חטאיו נמחלים עם פרץ הדם הראשון. הוא מתחתן עם שתי [בתולות] שחורות-עין. הוא מעיד לטובת 70 מבני משפחתו.

באותו חדית' עצמו, הנביא אומר על לוחם הריבאט [שמת כשהיד]... הוא מתחתן עם 70 [בתולות] שחורות עין. השהיד מקבל שתיים, ולוחם הריבאט מקבל 70 [בתולות] שחורות עין, כלומר פי 35 מהשהיד. הנביא אומר... לוחם הריבאט שמת במהלך ביצוע ריבאט יכול להעיד לטובת מי שהוא רוצה ביום הדין, שנמשך 50,000 שנים.

עובר אורח: [הילדים] בכלל מבינים מה אתה אומר?

ילדי הקייטנה: אללה אכבר! אללה אכבר!

השייח' ח'אלד אל-מוגרבי: עזוב אותנו בשקט. עזוב אותנו בשקט.

עובר אורח: ילדים כאלה מסוגלים להבין דברים כמו ריבאט, שהאדה ו[בתולות] שחורות עין? אדם עם זקן לבן כמוך, תתבייש. תן שיעורים כאלה לנו [למבוגרים], לא לילדים. תסתכל על הילדים האלה, אתה ממלא את הראש שלהם בכאלה דברים?

ילדי הקייטנה: ברוח, בדם, נפדה את אל-אקצא!
[ערוץ היוטיוב של מסגד אל-אקצא, 26/07/2015]

בשנת 2013 אמר שר הרש"פ לענייני דת דאז, מחמוד אל-הבאש, : "אחרי הנבואה והצדיקות, אין מעמד נעלה יותר אצל אללה מאשר מעמד השהאדה... 'אל תחשוב כי הנהרגים לשם אללה מתים המה. לא, כי חיים הם, ואצל אללה פרנסתם' (קוראן, סורה 169:3, מבוסס על תרגומו של רובין).

אללה ישתבח אסר עלינו, להחשיב אותם [את השהידים] כמתים... הם אף הלכו אל המוות בחיוך... השהיד - יש לו אצל אללה זכות שאין לאף אחד מלבדו.... גם לא הצדיקים... רק השהידים מייחלים לשוב אל העולם הזה. מדוע? בגלל מה שהם רואים, הכבוד שאללה מייעד להם. כך שהם מייחלים לשוב לעולם הזה, כדי להיהרג פעם נוספת, כדי למות כשהיד פעם נוספת... אללה יתעלה דיבר עם אחד מהם [מהשהידים], כאשר הגיע אליו ג'אבר בן עבדאללה... אחרי כל מה שראה בגן העדן - הוא רוצה לשוב ולהיהרג, כדי לטעום את כאב המוות פעם נוספת...  אמר לו עבדאללה: 'הו ריבון, אז הודע למי שאחרינו על מה שמצאנו...'

אללה בעצמו מעביר לנו מסר מהשהידים. הנביאים מעבירים את דברו של אללה, ואללה מעביר את דברי השהידים. איזה חסד... 'השהיד, חטאיו נמחלים ברגע שדם מתחיל לזרום מפצעו... השהיד מעיד לטובת שבעים מבני משפחתו, ומציל את כולם מהגיהינום. השהיד [נמצא] עם הנביאים והצדיקים...'

כאשר איימו על יאסר ערפאת... הוא אמר... 'אתם מאיימים עליי במוות? אני חושק במוות. אני בא רק אליו, אני חותר רק אליו...'

לעולם לא נזכה במעמד הנביאים, לא נזכה. אם כך, הבה ונזכה במעמד השהידים... אני אומר לכם, אחים, כמו שאמר הנביא [מוחמד]: 'מי שמבקש בכנות את השהאדה, אללה מביא אותו למעמד השהידים, גם אם הוא מת במיטתו.'"
[הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 08/11/2013] 


"כפי שאללה בחר ממיטב יצירי כפיו את הנביאים והשליחים, כך אללה בחר מבינינו וממיטב יצירי כפיו את השהידים... הו אללה, הענק לנו את השהאדה למענך, הו ריבון העולמים! צרף אותנו לשהידים!... השהיד של העולם הזה והעולם הבא הוא מי שעלה אל אללה בשדה הקרב... זוהי דרגת השהאדה הנעלה ביותר. הנביא אמר: 'לשהיד שש סגולות.' [סונאן א-טירמידי (1663) וסונאן אבן מג'אדה (2799). [הציטוטים המופיעים להלן כולם נלקחו מתוך החדית', אלא אם כן צוין אחרת:]

'הראשונה מבין הסגולות היא ש [חטאיו] נמחלים עם פרץ הדם הטהור הראשון שלו...
לכן, אין רוחצים את השהיד, אלא משאירים אותו להתבוסס בדמו. מדוע? כדי שדמו יעיד לזכותו על השהאדה שלו, [כשהוא יעמוד] בפני אללה ביום תחיית המתים.
החסד השני הוא שהוא רואה את מקומו בגן העדן ...
אם רק היינו יודעים מה הוא הכין לשהידים בגן העדן, לא היינו [ממשיכים] לשבת בעולם הזה ....
השהידים לא מתים. השהידים חיים חיים מלאים אצל אללה. הם חיים שם ברקיע העליון ובעולם המלאכים, אוכלים, שותים, מטיילים ונהנים, ולכן אללה אסר עלינו לומר שהידים מתים. הוא אסר עלינו ואמר לנו: 'אל תחשוב כי הנהרגים למען אללה הם מתים, אלא הם חיים וקיימים אצל ריבונם.' [סורה 3, פסוק 169]
החסד השלישי הוא שהשהיד מוגן מפני הבהלה הגדולה [יום תחיית המתים].
החסד הבא (הרביעי) הוא שמונח על ראשו [של השהיד] כתר כבוד. אבן חן אחת ממנו טובה יותר מכל מה שבעולם הזה.
והחסד הבא (החמישי) הוא שהוא מתחתן עם 72 מבין שחורות העין.
החסד הבא (השישי) הוא שהוא [השהיד] מליץ יושר על 70 מבין קרוביו."
[ערוץ אל-אקצא (חמאס), 01/01/2010] 

ד"ר איסמעיל רדוואן, פרופ'  לחדית' באוניברסיטה האסלאמית:
"כאשר השהיד פוגש את אללה, כל חטאיו נמחלים עם פרץ הדם הראשון, והוא פטור מעינויי הקבר. הוא רואה את מקומו בגן עדן. הוא מוגן מהבהלה הגדולה ומתחתן עם 72 [בתולות] שחורות עין. הוא מליץ יושר ל-70 מבין קרוביו. על ראשו מונח כתר הכבוד, שאבן אחת ממנו שווה יותר ממה שיש בכל העולם הזה."
[הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 17/08/2001]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה