יום שלישי, 4 באוגוסט 2015

מדינה עצרה תייר פצוע, כי הניף בתחומה את דגלה

סדום ועמורה בהר הבית || התייר הותקף עד זוב דם ו...נעצר

תייר שעלה להר הבית הוכה קשות ונפצע בראשו על ידי שכירים מוסלמים ואנשי וואקף. התייר הוכה כי החזיק בידיו את דגל המדינה. אנשי הוואקף היכו גם את השוטרים שמנעו מהמוסלמים לבצע לינץ' בתייר. המשטרה בצעה מעצרים במקום.

↓ התייר לא ידע שיש מדינה בעולם שאוסרת על הנפת דגלה בתחומה

עשרות שכירי התנפלות מוסלמים התנפלו לפני שעה קלה על תייר אירופאי בהר הבית, לאחר שגילו שהוא מחזיק בידיו "דגל ישראל".

שכירי ההתנפלות המוסלמים המכונים "מוראביטון ומוראביטת" מתפרסים בהר הבית מדי יום בשעות הכניסה של היהודים. המשטרה מאפשרת את פעילותם הכוללים התנפלויות מילוליות, גידופים, נאצות וגם התנכלויות פיזיות לכל יהודי העולה להר הבית.

הפורעים ניסו לבצע לינץ' בתייר האירופאי. שוטרים שהוזעקו למקום חילצו אותו מידיהם לאחר שכבר הוכה עד זוב דם ונפצע בפניו. המשטרה הוציאה את התייר מהמתחם.

עשרות מוסלמים ואנשי וואקף התעמתו עם השוטרים והיכו אותם כדי לחטוף מידיהם את התייר. המשטרה החלה לבצע מעצרים במקום. המוסלמי מדווחים על מעצר 7 אנשי וואקף שהתפרעו והיכו שוטרים.

בצעד תמוה ומקומם עצרה המשטרה גם את התייר, בטענה שהוא דרוש לחקירה כיון שהתסיס את המוסלמים אשר זעמו על הדגל.

במטה ארגוני המקדש מגנים את הפיגוע בהר הבית. הר הבית הפך בשנה האחרונה לזירת טרור והתנכלויות איסלאמיות, בחסות המשטרה המגינה על הפורעים כדי להחניף לירדנים ולרשות הערבית ביהודה ושומרון. במטה דורשים להסיק מסקנות אישיות נגד מפקדי המשטרה שאפשרו את פעילותם של קבוצות הטרור הללו בהר הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה