יום חמישי, 22 באוקטובר 2015

קמפיין של 'חוזרים להר' לעידוד תפילה בהר הבית

נעצרת נצחת || 'חוזרים להר' בקמפיין לעידוד תפילה בהר הבית

בקמפיין של תנועת 'חוזרים להר', מרימה התנועה על נס את עולי הר הבית שנעצרו או עוקבו עקב תפילה בהר הקדוש וקוראת לציבור היהודי הרחב ללכת בעקבותיהם, להתעלם מהוראותיהם הגזעניות של השוטרים, לשבור את האיסור המבזה ולהתפלל בהר הבית בגלוי.

↓ חוזרים להר ובגדול

אחד הנושאים הבוערים העומדים על הפרק בתקופה האחרונה הוא הר הבית.

רק היום פורסם על כך שבפגישתו של נתניהו עם קרי התחייב נתניהו לשמור על הסטטוס


אישי ציבור התבטאו נגד העולים להר והאשימו את העולים להר בפיגועים האחרונים.


בתנועת "חוזרים להר" החליטו דווקא בתקופה מתוחה זו לצאת בקמפיין חדש בקריאה לעלות להר, לשבור ולהפר את הסטטוס קוו ופתחו בקמפיין לעידוד תפילה בהר הבית.

מהתנועה נמסר "דווקא בתקופה מתוחה זו חשוב לעלות ולהתפלל בהר. הערבים אומרים במפורש שהמלחמה היא על הר הבית (אל אקצא), כל חולשה באחיזתנו במקום היא רפיסות וכניעה לטרור. לכן, דווקא עכשיו יש לחזק את האחיזה היהודית בהר. לא יעלה על הדעת שבמקום הקדוש ביותר לעם ישראל יהודים יעצרו על תפילה או ריקוד או מלמול."

עוד נמסר מהתנועה כי "אנו מגנים בכל תוקף את הדיבורים על שמירת הסטטוס קוו. הסטטוס קוו אליו צריך לחזור הוא זה שהתקיים לפני שטיטוס הפר אותו לפני כאלפיים שנה. לאחר שנות גלות ארוכה זכינו לחזור לארץ ישראל, לירושלים ולהר הבית, הגיע הזמן שנממש את המתנה אותה קיבלנו מריבונו של עולם, ולכן אנו קוראים לכל עם ישראל-עלו והפרו את הסטטוס קוו הנוכחי."

נציין שלא רק שאיסור התפילה הינו איסור הפוגע ביהדותה של המדינה אלא נוגד את ערכי הדמוקרטיה ואת פסיקת בג"ץ שמתירה תפילה בהר הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה