יום חמישי, 30 ביוני 2016

לסגור את הר הבית למוסלמים/ הרב אליעזר מלמד

 המוסלמים ו"השיח התקין" || שם ואצלנו

בשם השיח התקין ודיבורים על זכויות אדם, אובמה וחבריו בארה"ב אינם מכנים את הבעיה האסלאמית בשמה, ולכן אינם מצליחים לטפל בה


↓ מאת:  הרב אליעזר מלמד/ בשבע

ביום שני השבוע התפרסמה הודעה מטעם משטרת ישראל, לפיה הר הבית יהיה סגור לעליית יהודים וביקורי תיירים עד סוף חודש הרמדאן. הסיבה: התפרעויות אלימות בלתי פוסקות של ערבים נגד העולים ונגד השוטרים. המתפרעים אוספים בתוך מסגד אל-אקצה אבנים, בקבוקים ומוטות ברזל ומי יודע מה עוד, כדי לתקוף מתוך המסגד את היהודים, את התיירים ואת כל מי שהם מגדירים כאויבי האסלאם.

מן הצדק שבמצב כזה יסגרו את הר הבית בפני מוסלמים, אולם לצערנו ממשלת ישראל ממשיכה לקיים את הכלל שהתגבש בימי הגלות הארורה, שאם יהודים מתפרעים מענישים יהודים, ואם גויים מתפרעים מענישים יהודים. כלומר, לעולם, על כל צרה שלא תבוא, יש להעניש את היהודים, כי איכשהו היהודים תמיד אשמים. למחרת כבר לא עלו יהודים להר, אז הערבים זרקו אבנים לרחבת הכותל, ויהודייה מבוגרת בת שבעים ושלוש נפצעה קל.


מדוע לא סוגרים את מסגד אל-אקצה

כאשר עלה חשד שבישיבת 'עוד יוסף חי' ביצהר יש תלמידים שאולי זוממים להפר את החוק, פרצו שוטרים בשם החוק לישיבה, הוציאו את כל התלמידים, ביצעו חיפושים דקדקניים בכל החדרים, והשתלטו על בית המדרש למשך שנה ושלושה חודשים, מבלי להתחשב בכך שמדובר במקום קדוש לתפילה וללימוד תורה.

אם כך נוהגים בשם החוק והצדק כלפי ישיבה ובית כנסת במדינה יהודית במקרה של חשדות שלא הוכחו, קל וחומר כאשר ידוע שמסגד אל-אקצה מתפקד כמוקד הסתה עולמי, שאוגרים בו כלי נשק קר ושהוא משמש מקלט קבוע למתפרעים; על אחת כמה וכמה שצריכים להשתלט עליו, להוציא ממנו את כלי המשחית, לעצור ולשפוט את המתפרעים והמסיתים, ולסוגרו למשך כמה שנים, עד שיהיה ברור שכל הבאים להתפלל בשעריו לא יעזו יותר להתפרע ולהסית. במקום זאת, סילקו את היהודים מהמקום הקדוש ביותר ליהודים על לא עוול בכפם. חוץ מעצם קיומם כיהודים, שהוא לצנינים בעיני המוסלמים, שהשתלטו בכוח ובאלימות רצחנית על הר הבית.

לא זו בלבד שלא סגרו את המסגד, אלא אף ממשיכים לאפשר למוסלמים להרוס את שרידי המקדש, לבזות את המקום הקדוש בקיום משחקי כדורגל, חפלות, התפרעויות והשמעת קללות. כל זאת בתואנה שכך מחייב הסטטוס-קוו שממשלת ישראל קיבלה על עצמה. בכל המדינה הסטטוס-קוו בקשר לחוקי השבת, הכשרות, חופות, מעמד בתי הדין וכל מה שנוגע ליהדות מתכרסם ונחלש בשם זכויות האדם, ורק בהר הבית הסטטוס-קוו הולך ונעשה חמור יותר, בניגוד לכל כללי הצדק וזכויות האדם. בקיצור, ממשיכים לקבל את הנחות היסוד האנטישמיות, שלעולם מעמד היהודי וזכויותיו יהיה נחות לעומת כל טענה אחרת.


מופת נפלא

כאן המקום לספר סיפור משמח ששמעתי מאחד מבעלי המעשה. זוג מסורתי, חכם ומשכיל, לא זכה במשך כמה שנים לפרי בטן. הם כבר עברו בדיקות שונות, ועדיין לא נמצא מזור לבעייתם. אחד מקרוביהם העלה הצעה בפני האישה, שתטבול ותעלה בטהרה הראויה להר הבית, ושם תלחש בלבה תפילה, ואולי תזכה ותיפקד. לאחר כמה חודשים החליטה האישה לקיים את עצתו, ובאותו החודש נפקדה.

האמת שאין בכך פלא: הרי הר הבית הוא המקום המקודש ביותר, תל פיות שאליו מכוונות כל התפילות, וממילא מובן שהתפילה בו מסוגלת לפעול יותר מאשר בכל מקום אחר.


מהר הבית לאורלנדו

הבעיה בהר הבית, מקום בית מקדשנו, היא המקור והדוגמה לבעיה שהעולם מתמודד איתה בשנים האחרונות. הנה באורלנדו מוסלמי רצח ארבעים ותשעה אנשים, ופצע עוד עשרות. במשך הפיגוע הרוצח נשבע אמונים לדאע"ש ולאסלאם, והכריז שהוא רוצח בשמם. בתגובה לכך, נשיא ארה"ב ברק חוסיין אובמה, וחבריו לדעה, מצאו לנכון לדבר על בעיית הנשק הפרטי, שנאת להט"ב, בעיות נפשיות של מי שסובל מאבטלה, אבל בשום פנים לא הסכימו להוציא מפיהם את המילים "טרור אסלאמי". כשלא מכירים בבעיה, אי אפשר לטפל בה.

אפשר להעריך שאם אנחנו נתמודד כראוי עם האתגר החמור בהר הבית, בסגירת המסגדים ומעצר המסיתים והמתפרעים על כל שמץ של התפרעות והסתה, נוכל לשמש דוגמה מוסרית ומעשית לכל העולם כיצד להתמודד עם האסלאם המתפרע, האלים והרצחני. כי באמת עיני העולם נשואות אל מדינת ישראל שמתמודדת מעת הקמתה עם השנאה והטרור. אולם כשאנחנו נוקטים ברפיסות בהר הבית, רבים מבעלי המוסר והמצפון הטוב שבעולם סוברים שאין דרך להתמודד עם הבעיה, והאסונות תוכפים ומתעצמים.

  • המאמר הנו חלק מטורו השבועי של הרב בעיתון בשבע

תגובה 1:

  1. על המדינה יישם את 7 המצוות של בני נוח על המיעוט המוסלמי החי בתוכנו. הסתה הינה עבירה על מצוות דינים, זריקת אבנים הינה תולדה של גזל. השתתפות בהתפרעות למניעת יהודים מתפילה ועבודה בהר הבית הינה עבירה על המצווה השביעית היינו דינים. להזכיר על חלק מהמצוות הללו חל דין מוות בבית דין. זריקת אבן בגודל אגרוף נחשבת לנסיון לרצח ועל הזורק חל דין רודף. העולם כולו מחכה לישראל כדי ללמוד ממנה כיצד מחסלים טרור. כל טרוריסט (גם תומך בדבור בטרור) נחשב לפוגע במצוות דינים ובד"כ נחשב לרודף באשר האיש חוזר לטרור בד"כ גם אחרי שחרורו. ואחרי ככלות הכל הואיל האוכלוסיה הערבית תומכת רובה ככולה באמנות ה"פלסטיניות" למיניהן הרי הן נמצאות במלחמה עם מדינת ישראל ויש תידוק מלא להלחם בהן במלחמה כוללת על כל משמעיה.

    השבמחק