יום שישי, 8 ביולי 2016

נבחר יו"ר חדש למטה ארגוני הר הבית והמקדש

יו"ר למטה המשותף של ארגוני הר הבית והמקדש || יעקב היימן

יעקב היימן נבחר לראשות מטה ארגוני המקדש  היימן יחליף את עו"ד אביעד ויסולי שביקש לפרוש מראשות המטה, כדי להתפנות לפעילות משפטית למען הר הבית  ראשי ארגוני המקדש הודו לויסולי על תרומתו לחזרת עם ישראל להר הבית ובירכו את היו"ר הנכנס בהצלחה בתפקידו


חברים מברכים את יעקב היימן (רביעי מימין) לרגל בחירתו כיו"ר המטה המשותף לארגוני המקדש

↓ ראש חדש בדרך העולה להר ה'

יעקב היימן נבחר אמש פה אחד ליו"ר המטה המשותף של ארגוני המקדש. היימן יהיה היו"ר השני של המטה מאז הקמתו. 

עו"ד אביעד ויסולי נבחר מלכתחילה לחצי שנה, אל לבקשת החברים, כיהן בתפקיד למעלה משלוש שנים. חברי המטה סירבו עד כה להחליף את ויסולי, וכהונתו הוארכה שוב ושוב. עם כניסתו לשנתו הרביעית דרש ויסולי את החלפתו, יו"ר הליב"ה יעקב היימן נעתר לבקשתו והעמיד את עצמו לבחירה. 

היימן הוא יליד ארה"ב, ועלה ארצה בשנת תשמ"ז 1987. היימן סיים לימודי תואר ראשון במוזיקה, הלחנה וניצוח באונברסיטת קליפורניה בלוס אנגלס, תואר שני בפסיכולוגיה קלינית באונברסיטת פורדהם בניו יורק, וניהול עסקי בכיר באוניברסיטה העברית. 

היימן שימש כיושב ראש המזכירות באיתמר בשנות 2002-2005 , וכיום מנהל פרוייטים בתחום הבנייה. הייימן הוא יו"ר עמותת ישי להקמת בתי כנסת על הר הבית, עם כניסתו לכנסת של יהודה גליק החליף אותו היימן כמנכ"ל הקרן למורשת הר הבית.

חברי המטה המשותף בירכו את עו"ד אביעד ויסולי עם פרישתו, והודו לו על חלקו המכריע בביסוס וניהול המטה, שהיווה בית יוצר ותמיכה לרבים מהפעולות בענייני ההר והמקדש בשנים האחרונות. במטה ציינו לשבח את פועלו של אביעד ויסולי: "אביעד הצעיד אותנו בגאון, ברהיטות, בביטחון בצדקת הדרך, בלב טוב, בפירגון והענקת סמכויות. אביעד ויסולי פעל בהיעדר מוחלט של נימות ונגיעות אישיות". 

בתקופתו היה למטה חלק רב בפעולות הגדולות בהצעדת ענייני ההר מאלמוניות ציבורית, למקום של כבוד בסדר היום הציבורי שאינו יורד ממנו.

ויסולי הודיע כי ישמח להמשיך בפעילותו במטה בתפקיד משפטי מקצועי, וימשיך לתת שירות משפטי לכל ענין שבהר ובמקדש.

בישיבת המטה שהתקיימה אמש פרש היימן את חזונו לניהול המטה בשנה הקרובה. ומיד עבר לניהול ותכנון עליית התנחומים להר הבית לזכר הלל אריאל הי"ד ביום שלישי הקרוב.

חברי המטה איחלו להיימן הצלחה גדולה במשימותיו ובתפקידיו, ובירכוהו שבשנת כהונתו נזכה כבר לחידוש עבודות המקדש במקומה, ובימיו נזכה לקיום יעוד ההר כבית תפילה, בית עבודה, ובית המקדש.

יעקב היימן (מימין) עם חבר בהר הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה