יום חמישי, 14 ביולי 2016

כן תודה, לא תודה - תעזבו את המשטרה

המשטרה היא לא העניין || העניין הוא הר הבית

בימים האחרונים חשפנו את הציבור לפולמוס פנימי בין פעילי המקדש ביחס למשטרת ישראל • הפולמוס החל במלוא עוזו בעקבות תיאום עם המשטרה בעליות ההמונים להר הבית בפסח • הפולמוס התעורר לאחרונה בעקבות הפרסום: תודה רבה למשטרת ישראל >> • יוסף שלום רבין עלה לפני כמה שנים מארצות הברית ונרתם במלוא מרצו וכוחו למען הר בית ה' • רבין מציע לעזוב את העיסוק במשטרה ולהשקיע את מלוא המרץ בהשפעה על הציבור הרחב • להפיץ אור ולמשוך עוד יהודים לעלות, לחזות בנועם ה' ולבקר בהיכלו • הדברים נכתבו בתכתובת פנימית, אך מתאימים לכולנו

יוסף שלום רבין בהר הבית (רביעי משמאל)

↓ מאת: יוסף שלום רבין


לכל הפעילים היקרים,


ברוך ה', כולנו זוכים להיות עסוקים ושותפים בדברים שעומדים ברומו של עולם, הרי היא עליה להר בית קדשינו- אשרינו מה טוב חלקנו ומה נעים גורלנו ומה יפה ירושתנו...לאחרונה, זכיתי להכיר קצת יותר את פעילי הר הבית ולשמוע את הדרכים ואמצעים השונים בנוגע לפעילות שלהם.

נקודה שכנראה חוזרת על עצמה פעמים רבות, והיא חשובה בעיני הפעילים יותר מהכל (לפעמים נדמה שאפילו יותר מהר הבית עצמו!)..ונקודה זו ממש מצליחה "לאכול" כל נושא שעולה על הפרק, היא – מה אמור להיות ההתייחסות שלנו למשטרה?! ללכת עם המשטרה... לא ללכת עם המשטרה...לשמוע למשטרה... להתעלם מהם... ללחום נגדם... לקרב אותם... לרקוד איתם... לאכול איתם... ללכת יחד בטיולים, לעשן סיגריה איתם, אולי לא וכו' וכו' משטרה, משטרה, משטרה... לו קבלנו דולר לכל אחד מאיתנו כל פעם שהוזכר המילה 'משטרה'- די ברור שכולנו כבר נהיו מיליארדים!!

טוב, אז מה באתי להגיד? אני הבנתי שכעת המשימה שלנו, הוא להביא הנושא של הר הבית לציבור הרחב, להמון עם (איך שרוצים לקרוא לזה..), לחדור לתוך תודעת הציבור שהעליה להר הבית היא דבר הטבעי ביותר לכל יהודי באשר הוא, ושהעליה היא דבר נורמלי ולא רק שייך לקבוצה של קיצונים הזויים! ככל שיותר יהודים יתעוררו, ילמדו, יתלהבו ויעלו להר- לאט לאט הסטטוס קוו ילך ויתעלם מעצמו!

ממילא, עיקר ההתעסקות שלנו אמור להיות עם העם... המשטרה היא בשפת הקבלה "קליפה" שעיקר מטרתה היא להסיט אותנו מהפעילות העיקרית שלנו..מבחינת הממשלה, יותר טוב שנהיה עסוקים עם המשטרה וח"ו לא עם עם ישראל, כי הם יודעים שברגע שציבור משמעותי רוצה לחזור הביתה אי אפשר למנוע את זה מהם והכל יתהפך..

בהערה זו, באתי להגיד שלדעתי צריכים לכוון את רוב כוחותינו לשינוי התודעה בציבור ולעשות את זה בדרך שמדגישה את הצד הטוב לכל הנוגע לעליה להר הבית... זאת אומרת, שבמקום לפרסם תמיד על האפליה, גזענות, מעצרים, מלחמות עם משטרה וכו', יש לפרסם פי שניים על החוויה הרוחנית, העוצמתיות 'והגשמעק' של העליה להר. לתת סיבה לאנשים, שגם הם ירצו לבא ולטעום את הקדושה שיש במקום המקדש... היום, בדרך כלל, כשאנשים שומעים את מילים "הר הבית" הם כבר חושבים על טרור, מאבקים, קיצונים וכו' אנחנו רוצים וצריכים לשנות את זה...

כהצעה מעשית, אני מציע משהו קטן אבל שבכוחו בהחלט להשפיע - כל אחד מפעילי הר הבית, יקבל על עצמו שכל פעם שיעלה להר הבית יפרסם ברשתות החברתיות (אם זה פייסבוק, טוייטר או משהו אחר..) את הדברים הטובים בקשר לחווית העליה.. כמה אנשים הגיעו, איזה סוג אנשים, תגיד על המסלול, איזה דברי תורה דברו, משהו מעניין ומגניב, תמונות יפות, סרטונים יפים וכו' ככל שאנשים ירגישו שהר הבית איננו הטריטוריה רק של "האידאליסטים הלוחמים", יתעוררו יותר לעלות.

עוד הצעה היא להשתדל להוציא סרטון קצר מקצועי לפחות פעם בחודש המדגיש את החשיבות של העליה להר הבית, המשמעות והחוויה הרוחנית שאפשר לחוות שם, על הפעילויות השונות, על ההסטוריה של המקום וכו' בעזרת ה' נעשה ונצליח- ונזכה לבנות את בית המקדש בב"א.

בברכת "ובא לציון גואל",

יוסף שלום רבין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה