יום שלישי, 12 ביולי 2016

עליית התנחומים תתקיים בהשתתפות שרים וחברי כנסת

הורי הלל אריאל: בואו לנחם בהר הבית || שרים וח"כים נענו

עליית תנחומים המונית תתקיים מחר בבוקר בהר הבית ועצרת בשער הכניסה של ההר • ארגוני המקדש נרתמו לבקשת המשפחה לחדש את מנהג התנחומים לאבלים בהר הבית • שרים וחברי כנסת הבטיחו את השתתפותם


↓ השוכן בבית הזה ינחמכם...

השר אורי אריאל ומספר חברי כנסת הודיעו כי למרות שראש הממשלה מונע את כניסתם להר הבית הם יבואו מחר לעליית התנחומים כדי להיות עם המשפחה ולשאת דברים בעצרת לזכרה שתתקיים בשער הכניסה לפני עלייתם להר בשעה 8:30.

בקריאה נרגשת של ההורים השכולים הם קוראים לכל אחד ואחד, גם לאלו שאינם יכולים לעלות להר הבית, לבוא מחר בבוקר לחזק אותם בכניסה, ולנחמם בהעצמת התהליכים לייהוד הר הבית ובניין לב האומה, תחת ליבה של הלל יפה שנדקרה שוב ושוב.

במטה ארגוני המקדש נרתמו לבקשת המשפחה לחדש את מנהג התנחומים הקדום בהר הבית. במטה ציינו שמנהג התנחומים בהר הבית הוזכר כבר בדברי חז"ל ומיוחסת לשלמה המלך. בדורות ההם היו מקיימים את התנחומים בהר הבית ביום השלישי לשבעה, ואשריה של משפחת אריאל שמחדשת ימינו כקדם בענין, אמרו במטה.

מחשש שכניסת המנחמים לא תאושר בקבוצה אחת, קראו במטה לציבור להביא כלי נגינה לשירת תנחומים, שתתקיים בשער ההר במשך כל שעות פתיחתו ליהודים.


סדר היום:

7:30 פתיחת הר הבית ליהודים.

7:40 תפילת שחרית בשער הכניסה, לזכר הלל יפה הי"ד.

8:30 עצרת בשער. ישאו דברים רבנים שרים וחברי כנסת. זמרים בקטעי קישור.

9:00 עליית ההורים השכולים להר הבית. (אם לא יינתן לכל המנחמים להיכנס איתם, העצרת תימשך בכניסה להר).

עד 11:00 יתקיימו עליות קבוצות המנחמים בזו אחר זו. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה