יום רביעי, 14 בספטמבר 2016

הרש"פ מסיתה מחבלים רוצחים "להגן על מסגד אל-אקצא"

הסתה מוסלמית מכוונת עם עלילות שווא || מבט לתקשורת פלסטנית

איתמר מרכוס ונאן ז'אק זילברדיק מאתר מבט לתקשורת פלסטינית בדיווח מיוחד:  שטיפת המוח של הרש"פ פועלת, מחבלים רוצחים כדי "להגן על מסגד אל-אקצא"

↓ משתמשים בעלילות על הר הבית גדי לעודד רצח יהודים


שטיפת המוח של הרש''פ עובדת, מחבלים פלסטינים אומרים שהם תקפו ורצחו על מנת להגן על מסגד אל-אקצא.

אמו של מחבל שרצח ילדה בת 13 הסבירה את הרצח שביצע בנה: "הוא מת כשהיד בהגנה על ירושלים ו[מסגד] אל-אקצא"

דוד של מחבל בן 14 שביצע פיגוע דקירה הסביר: "הוא אמר לי: אולי אחרי שתי פעולות (כלומר, פיגועים), הם (כלומר, היהודים) יפסיקו להתפרץ אל מסגד אל-אקצא"

מחבל בסרטון פרידה לפני פיגוע דקירה: "אני מקדיש את עצמי לשמירה על [מסגד] אל-אקצא ולהגנה על אדמתנו הכבושה"

זאת בעקבות העלילה המופצת על ידי הרש"פ - שלפיה ישראל הורסת ומחללת מקומות קדושים לאסלאם. מנהיגי פת"ח והרש''פ אומרים כי נוכחות יהודים במקומות קדושים לאסלאם היא "טימוא" ו"חילול".

מנהיגי הרש''פ ופת''ח מעודדים פלסטינים "להגן" ו"לשמור" על המקומות הקדושים לאסלאם - "בכל מחיר".

מנהיגי הרש''פ ופת''ח מעודדים פלסטינים להגיע למסגד אל-אקצא על מנת "לקיים ריבאט" - מאבק/מלחמה דתית להגנה על שטח הנחשב אסלאמי.



שטיפת מוח שיטתית

הרשות הפלסטינית ופת''ח שוטפות את מוחם של הפלסטינים ללא הפסק, על ידי חזרה על העלילה כי ישראל פוגעת במקומות קדושים לאסלאם, ובפרט במסגד אל-אקצא. בכירים ברש"פ ובפת''ח מזהירים שוב ושוב כי ישראל מתכננת להרוס, או נמצאת בעיצומו של תהליך הריסת מסגד אל-אקצא, במטרה לבנות במקומו את מה שהפלסטינים מכנים "בית המקדש המדומה."

מנהיגים פלסטינים אומרים כי יהודים העולים להר הבית "מחללים" את מסגד אל-אקצא ואת רחבותיו, ושישראל מנסה "לייהד" את ירושלים במטרה למחוק את ההיסטוריה הערבית והאסלאמית שבה. מנהיגים פלסטינים קראו לתושבים הפלסטינים ולמוסלמים בכלל להגיע ו"להגן" ו"לשמור" על מסגד אל-אקצא מפני ה"סכנה," ותיארו את מהות הסכסוך במונח האסלאמי "ריבּאט" - מלחמה/מאבק דתי להגנה על אדמה הנחשבת אסלאמית.

במהלך גל הטרור האחרון, מספר מנהיגים בעולם מיהרו להסביר את הטרור הפלסטיני על פי דעותיהם האישיות על הסכסוך. כמה מהם טענו שהטרור הפלסטיני היה תגובה ל"תסכול" הנובע מאי ההתקדמות לעבר פיתרון, וכמה מבכירי הרש''פ השתמשו בהסבר הזה, בפרט בפני קהלים זרים.

אולם המסרים הפנימיים אצל הפלסטינים היו אחרים לחלוטין. עדויות של פלסטינים שהשתתפו בפעולות האלימות והטרור מצביעות על כך שהם האמינו בעלילות ובשקרים ששמעו מפי מנהיגיהם ובתקשורת הפלסטינית, וכי הם צייתו להנחיות ההנהגה - "לשמור" ו"להגן" על ירושלים ועל המקומות הקדושים, על ידי הריגת ישראלים בכל הארץ.


מחבל פלסטיני בן 14 שדקר מאבטח ברכבת הקלה בירושלים, האמין כי הפיגוע שלו יעצור "התפרצות" של היהודים "אל מסגד אל-אקצא" - כינוי פלסטיני לכניסת יהודים להר הבית: דודו של המחבל מועאויה עלקם: "הוא תמיד שואל אותי על מסגד אל-אקצא. הוא אמר בפשטות ובמידה רבה של תמימות: 'אולי אחרי שתי פעולות (כלומר, פיגועים) הם (כלומר, היהודים) יפסיקו להתפרץ אל מסגד אל-אקצא.'"

[הטלוויזיה הרשמית של הרש''פ, "בוקר טוב ירושלים," 22/07/2016]


לדיווח המלא ולסרטונים נוספים: 
http://www.palwatch.org.il/main.aspx?fi=157&doc_id=18746

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה