יום שישי, 31 במרץ 2017

מטה ארגוני המקדש ידון ביום ראשון בהתפתחויות

הכרעות חשובות על הפרק || הפעילים והתומכים מוזמנים

חג הפסח בפתח, אך דומה שגם השנה לא נזכה לקיים את כל מצוות החג • נראה שככל שנגביר את העליות בטהרה להר הבית ואת תודעת המקדש בקרב הציבור, כך נזכה במהרה להחזיר את ימינו כבראשונה • שאלות רבות ומשימות רבות עוד יותר עומדות על הפרק • ביום ראשון הקרוב יתאספו פעילי המקדש לדון, להכריע ולחלק עבודה • כולם מוזמנים לבוא ולהצטרף למשימה


↓ הנושאים שעל הפרק

קרבן פסח: התורה מצווה אותנו להקריב את הפסח במועדו ואפילו בטומאת מת  העונש על המנעות מהקרבת הפסח - כרת!  איך מקדמים את התודעה הציבורית לעניין?  איך מתקדמים לקראת חידוש הקרבת הפסח?

תרגול קרבן פסח: משטרת ישראל מציבה תנאים לקיום תרגול הקרבת הפסח למרגלות הר הבית  האם לקבל את התנאים?  האם ללכת למאבק ללא פשרות גם במחיר ביטול הארוע?

עליה לרגל בחג המצות: המוני עולי רגל צפויים לעלות בפסח להר הבית  איך נערכים לקליטתם  איך מגדילים את מספרם?  איך גורמים להם לעלות שוב להר?

50 שנה לשחרור הר הבית: השנה ימלאו יובל שנים לשחרור הר הבית  תנועות המקדש נערכות לעליה המונית להר הבית ביום ירושלים  איך נערכים מבחינה ציבורית?  מי יסייע בקשר עם מוסדות חינוך?  איך מתאמים עם המשטרה ואם משרדי ממשלה שונים?

תשועה ברוב יועץ: כחלק ממדיניות חדשה, החליטה הנהלת המטה המשותף לפתוח את הישיבות לכלל הפעילים  בישיבה הקרובה יתקבלו החלטות ויחולקו משימות  ישיבת מטה ארגוני המקדש תתקיים אי"ה ביום ראשון הקרוב, ו' בניסן בשעה 6:30 בערב  הישיבה פתוחה לכל מי שרואה עצמו שותף בקידום המטרות

↓ מטה ארגוני המקדש מזמין את הציבור


ישיבת המטה תתקיים ב"מדרשה לידע המקדש", רחוב יפו 234 ירושלים. (סמוך לתחנה המרכזית, צמוד לסופר ספיר).

הישיבה תחל בשעה 18:30 ותסתיים בשעה 20:30

לידיעתכם: לאחר ישיבת המטה, בשעה 20:30, יתקיים במקום שיעור מיוחד של הרב מנחם מקובר לקראת פסח. הכניסה חופשית.

על סדר היום: 

א. תרגול קרבן פסח - דיון בהתפתחויות בתנאים ובחלופות.

ב. הגשת דרישה רשמית להקרבת קרבן פסח.

ג. צעדת מתקדמים לקראת קרבן פסח.

ד. העצמת עליות פסח, הגדלת מעגלי העולים וההיערכות לקליטתם.

ה. יום ירושלים - דיווחים ועדכונים.

ו. הצגת פעילויות תנועות המקדש לחודשים הקרובים

כל אשר נדבה רוחו אותו לקרבה אל המלאכה, בכל יוזמה רעיון או סיוע, בכל מלאכת הקודש והמקדש, מוזמן ומתבקש לבוא ולקחת חלק בישיבה ובפעילות.


תחבורה: כל הקוים שמגיעים לתחנה המרכזית ירושלים

2 תגובות:

  1. בלבלתם בין התורה והתושב"ע. הרי התורה מאפשרת הזדמנות שניה לעשית הפסח דווקא למי שהיו טמאים לנפש במועדו ובשום אופן לא מציינת שחובה לבצע אותו במועדו בטומאת מת.

    השבמחק
  2. תורה שבעל פה מבארת את התורה שבכתב, (וכל ישראל מאמינים בני מאמינים בכל חלקי התורה)
    במסכת פסחים למדו רבותינו מפסוקי התורה שאם רוב הקהל או אפילו רוב הכוהנים טמאים מקריבים את הפסח בטומאה במועדו בחודש ניסן.

    השבמחק