יום שלישי, 16 במאי 2017

צפו: מירי רגב הצטרפה לקריאה לעלות ביום ירושלים להר הבית

ביום ירושלים עולים להר הבית || המוני חוגגים צפויים לעלות

מירי רגב, שרת התרבות והספורט מזמינה את כל עם ישראל לעלות בשמחה להר הבית ביום ירושלים  בכך מצטרפת השרה רגב לקמפיין נרחב של המטה המשותף של תנועות המקדש לקראת יום ירושלים  המוני יהודים אמורים לחגוג ביום ירושלים יובל לקריאה ההיסטורית: "הר הבית בידינו!"


↓ ביום ירושלים חוגגים יובל בהר הבית

ביום רביעי הבא ימלאו חמישים שנה לקריאתו ההיסטורית של מח"ט הצנחנים מוטה גור: "הר הבית בידינו".

המטה המשותף של תנועות המקדש מתכוון לצקת השנה תוכן בקריאה המהדהדת ולכן הוא פתח מזה מספר שבועות בקמפיין נרחב להבאת המוני יהודים להר הבית ביום ירושלים החמישים. 

במטה מדגישים שלא מדובר בהפגנה, אלא בחגיגה עממית של הודאה על הנסים הגדולים, תוך יצרית תנועה של חזרה טבעית למקום הקדוש לעם ישראל שהוזנח בחמישים השנים האחרונות. 

העליה להר הבית תיעשה בקדושה ובטהרה, תוך שמירת דיני מורא מקדש.

בכוונת המטה להביא להר הבית מספרי שיא של עולים, כפי שלא נראו מאז מלחמת ששת הימים במטרה להציב את הר הבית במרכז האירועים לציון יובל לאיחוד ירושלים.

במסגרת הקמפיין פנה המטה לרבנים ואישי ציבור בבקשה שיצטרפו לקריאה וישפיעו על הציבור להגיע בהמוניו להר הבית. 

מבין הרבנים שכבר נענו ואשר קריאותיהם פורסמו, ניתן למנות בין היתר את גדול הפוסקים הרב דוב ליאור, ראש ישיבת הר עציון הרב יעקב מדן, רב הישוב יצהר הרב דוד דודקביץ'ראש ישיבת אורות שאול הרב יובל שרלו, רב הישוב מצפה יריחו וראש ישיבת הרעיון היהודי הרב יהודה קרויזר, וכמובן ראש מכון המקדש הרב ישראל אריאל ועוד.

מבין אישי הציבור ניתן למנות את השרה מירי רגב, אשר קריאת מתפרסמת כאן היום, חברת הכנסת שולי מועלם, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, ופעילי הר הבית הוותיקים, חבר הכנסת יהודה גליק וראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן, אשר קריאותיהם יתפרסמו בזמן הקרוב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה