יום רביעי, 27 במרץ 2013

תגובת ח"כ משה פייגלין על הרחקתו מהר הבית


מאת: משה פייגלין
כמו בהתנצלות על האלימות במרמרה - גם הבוקר בהר הבית הוחלט לקנות שקט מוסלמי במטבע של אובדן ריבונות וכבוד לאומי ישראלי. השיטה הזו תמיד מובילה למלחמה קשה הרבה יותר בהמשך.
בעקבות המהומה שפרצה בהר הבית בעלייתי הקודמת, הודעתי מראש למשטרת ישראל על כוונתי לעלות היום, ובעקבות זאת נערכה מבעוד מועד ישיבת תיאום בלשכת השר אהרונוביץ', שבה נכח השר לביטחון פנים, מפקד המחוז ובכירים נוספים. העלייה היום תואמה ואושרה מראש, אבל להפתעתי הודיע לי הבוקר מפקד המחוז שעל אף התיאום, לא יתאפשר לי לעלות להר. ההסבר שניתן היה - שהאספסוף המוסלמי ממתין לבואי על מנת להתחיל בהפגנות.
שאלתי את מפקד המחוז מדוע אין הוא מורה לאנשיו להרחיק מההר את פורעי החוק, ובמקום זאת מעניש דווקא את מי שפועל על פי חוק. תשובתו היתה: "זה המצב..." העניין חמור מאוד משני היבטים.
בהבט הכללי מדובר בעידוד לאלימות בדיוק מן הסוג שקיבל העולם המוסלמי כשפורעי החוק על המרמרה זכו להתנצלות ישראלית. כלומר - הוצאתי מן ההר היא היא שתעודד אלימות. אבל ההבט החמור יותר והמשמעותי יותר היא העובדה שדווקא מחבר כנסת, נציג הריבון הישראלי, נמנעת העלייה, בעוד שכל תייר מזדמן יכול לעלות ללא שום הפרעה. אם בעלייתי הקודמת, כשהקצין במקום אמר לי שהר הבית הוא שטח בריבונות מוסלמית, ניתן היה לקוות שמדובר בפליטת פה אומללה, הרי שהפעם מוכיחה משטרת ישראל במעשיה כי אין זו פליטת פה, וכי השלטונות הישראלים מאז 67 מאפשרים את כרסום הריבונות הישראלית על ההר עד לנקודת השפל שאליה הגענו היום.
אמשיך ואאבק בכל הכלים העומדים לרשותי, הן הציבוריים והן ופרמלנטריים על מנת להשיב את ריבונות ישראל אל לב לבה של האומה, אל הר הבית.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה