יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

אין בדו"ח כל חדש - הבגידה מובנית מאליה!

הר הבית בידינו? צילום מסך מתוך חב"ד און ליין

עצם העובדה שעל הר הבית הוקם למעשה ברשות ובסמכות - תוך כדי ביטולה, המסגד הגדול במזרח התיכון תוך הסכמה להשמדה יזומה של שאריות בית מחמדינו - היא ביטוי לנכונות למסור את ההר ואת ירושלים כולה ולא רק את מזרחה לידי האויב כדי להיפטר אחת ולתמיד מההרפתקה הציונית בתירוץ האנטישמי הפנימי שהדוסים כמו בגוש קטיף השתלטו על הקטר, למשל הפייגלינים. לכן נתפגלה "הציונות" שעיקרה להיות עם ככל הגוים אפילו ודוקא בארץ ישראל... ממש כפי שכתב יאיר לפיד בזמן הגירוש מחבל עזה. רצינו לדפוק אתכם כי הוצאתם את עינינו. לקחתם לנו את ההגמוניה לכן תמות נפשנו עם פלשתינאים אבל העיקר שקודם נקרע אותכם לגזרים. יש פתרון סופי לכל מתיישב...

מאת: פרופ' הלל ויס
בקול רעש גדול נתפרסם הדו"ח הסודי בהחלט. הכל רצו לדעת האם יש עוד בושה שכדאי להסתיר! שיכולה להזיק למישהו לפני משפטי נירנברג. 
לצערי אין בדו"ח שום דבר שאינו ידוע! . מדינת ישראל על כל מוסדותיה מהפרקליטות ועד הרבנות מראש הממשלה ועד מבקר המדינה כולם הבינו שנכון וכדאי ורצוי לשתף פעולה עם האיסלם נגד הלאומיות היהודית. כפי שציין היום קרשנבאום מהתוכנית הידועה:  אין בדו"ח כל דבר חדש. בדו"ח אין למעשה ביקורת. יש תיאור , יש הצגת עובדות. טבעות השקר עובדות מאליהן. צבת בצבת עשויה. הרמב"ם יושב טוב בפסקי הבג"ץ.
עצם העובדה שעל הר הבית הוקם למעשה ברשות ובסמכות תוך כדי ביטולה המסגד הגדול במזרח התיכון תןך הסכמה להשמדה יזומה של שאריות בית מחמדינו היא הנכונות למסור את ההר ואת ירושלים כולה ולא רק את מזרחה לידי האויב כדי להיפטר אחת ולתמיד מההרפתקה הציונית בתירוץ האנטישמי הפנימי שהדוסים כמו בגוש קטיף השתלטו על הקטר. למשל הפייגלינים ולכן נתפגלה "הציונות" שעיקרה להיות עם ככל הגוים אופילו ודוקא בארץ ישראל..
ממש כפי שכתב יאיר לפיד בזמן הגירוש מחבל עזה. רצינו לדפוק אתכם כי הוצאתם את עינינו. לקחתם לנו את ההגמוניה לכן תמות נפשנו עם פלשתינאים אבל העיקר שקודם נקרע אותכם לגזרים. יש פתרון סופי לכל מתיישב..
כך זה עם הבקעה כעת ועם הישובים והיהודים שמיועדים לגירוש. לא לחינם מינה נתניהו את ציפי לבני אלא כשותפה של עמלק.  אולי הוא יזרוק את לפיד אבל יכניס את החרדים ויזרוק גם את בנט. ויחזיר חצי לפיד עד שיבצע כל מזימותיו אילו הקב"ה ירשה לו.
שמעתי בתכנית לונדון את קרשנבאום את גלגול העיניים המפלצתי של עותני שנלר המנסה להסביר שבגלל הרגישות  הדוח נגנז. או הוסתר אבל כעת מה לעשות בגלל הדמוקרטיה ותרבות ההדלפות יש להשלים עם פרסום הדו"ח.
בגלל טענת הרגישות [המזויפת[ מצליחה המשטרה והשב"כ ורשות העתיקות והפרקליטות והיועץ המשפטי ושר המשטרה והבג"ץ  וראש הממשלה למחוק את הרגישות של עם ישראל ולזרוק אותה למזבלה.
שנלר הוא משת"פ שעולה להר הבית. בימים האחרונים קראתי את ספרה של עליזה בת מנחם 'מגורשים' [תורגם מאנגלית] נובלה על פרשת גוש קטיף ושוב הספר פקח עיניים כיצד מועצת יש"ע והרב אבינר שיתפו פעולה עם הגירוש מתוך אינטרסים שונים. זה הכל ידוע אבל ברומן זה הרבה יותר מזעזע. שוב ושוב אנו משתתפים באותן הצגות. באהבה ננצח, כפר מימון. הבית אותו בית והיהודי אותו יהודי.
נראה לי שגם ההדלפה של הדו"ח בזמן הזה  נעשתה במכוון. משנגב הסוס סוגריים את האורווה. הרי כבר אין לדעתם מה להפסיד רק להשלים אם הייאוש השקט. מרד כבר לא יהיה כאן! 
זאת הוכחה מקיפה לעובדה שהסוס נגנב. הענין הוא שבמקביל להר הבית ישנה הקפאת בניה בירושלים. שישנה הבטחה לבנות בישובים שהושגה בעיסקת דם תמורת משאיות  אבל בגלל "הרגישות" היא לא תקוים. גם ההצבעה הנסערת של מירי רגב על הריבונות בבקעה לא תקוים. להיפך היא נחסמה היום על ידי נתניהו. בדיוק כמו חוק ההסדרה והחלת הריבונות ביש"ע. הכל שקר. מרצון? מאונס, מטיפשות אני לא יודע. המלכודת עובדת.
נראה ולא מעכשו שאנו עומדים לפני שואה.קריסה והתמוטטות של כל החזית.
ולארץ לא יכופר על הדם אשר שופך  בה.
גם בשעבוד מצרים היו מלשינים ומשתפי"ם ומשה רבנו חשש שאולי איננו  ראויים  להיגאל כפי שמביא רש"י את המדרש על המילים: "אכן נודע הדבר". וכך בכל תקופה. דתן ואבירם והערב רב עובדים שעות נוספות.
לכן נדע שאנו לא ראויים להיגאל ואם ניגאל על אפנו ועל חמתנו כי כך גזר הקב"ה ולא ממעשינו ולא מריפיון ידינו כי מחסדו ורחמנותו של הקב" ה  על עמו ועל ברית אבות.

תחי מדינת המקדש בארץ ישראל
מלכות-מקדש-סנהדרין
שלוש מצוות נצטוו ישראל בכניסתן לארץ והן מחכות לקיומן.

הדו"ח הסודי התפרסם כאן: http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=777910

פורסם לראשונה באתר Kr8 ישראל פטריוטי: http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=781487

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה