יום שישי, 13 ביוני 2014

מי מתכנן לפוצץ את אל-אקצה?

האם הגיע זמן הפיצוץ? || הערבים אומרים שכן.


מסתבר שכרגיל, הערבים מקדימים אותנו בכמה צעדים וחושבים כמה צעדים קדימה. אם אצלנו יש כאלה שמפקפקים בכנות דבריהם של מתנגדי העליה להר הבית, הטוענים שהם אוהבים את הר הבית מרחוק. הערבים לא מאמינים ליהודי שטוען שאינו מעוניין בהקמת המקדש על חשבון המבנים הזמניים המצויים שם כיום.
הערבים מנצלים כל הזדמנות כדי להוכיח את תכניותינו לגרשם מהר הבית יחד עם המבנים במקום. האמנם? 


↓ כך פורסם בערוץ 7


בכיר פלסטיני: יהודים תכננו לפוצץ את אל-אקצה

בכיר פלסטיני טוען כי יהודים קיצוניים חותרים לפוצץ את מסגד אל-אקצה באמצעות שימוש במטוס תופת.
דלית הלוי, פרסום ראשון: י"ד בסיון תשע"ד, 



הר הבית
מחמוד אל-הבאש, לשעבר שר ההקדשים הפלסטיני וכיום ראש הרשות השופטת ויועץ "הנשיא" לענייני דת והיחסים האסלאמיים, מגנה את הטסת כלי טייס קטן המצויד במצלמה מעל מסגד אל-אקצה, ורואה בכך צעד מכין לקראת פיצוצו של המסגד.

הבאש טען, כי התכנית לפיצוץ מסגד אל-אקצה נשקלת בידי ארגונים יהודיים קיצוניים, והיא עלולה להתממש באמצעות שיגור מטוס מונחה הנושא כמות גדולה של חומרי נפץ או במטוס קטן המוטס בידי מתאבד יהודי, כלשונו.




הסכנה האורבת למסגד אל-אקצה, אמר הבאש, מחייבת התערבות מיידית של הקהילה הבינלאומית והעולם הערבי והאסלאמי כדי לאלץ את "הכיבוש הישראלי" לחדול מ"פשעיו" נגד המקומות הקדושים לאסלאם בפלסטין ובפרט מסגד אל-אקצה.




בנוסף, הוא קרא לערבים ולמוסלמים מכל העולם להגיע לירושלים כדי להגן עליה מפני תוכנית "הכיבוש" החותרת למחות את סממניה ולייהד את העיר.

2 תגובות:

  1. כי זאת באמת כוונתנו, ואין לנו שום כוונה להסתיר אותה.
    ומי שאומר אחרת הוא שקרן, והוא לא רואה בבניינים שקיימים שם את החילול ה' הכי נוראי שיש.
    (כמובן שנעשה את זה בכפוף לחוקי מדינת ישראל)

    השבמחק