יום רביעי, 4 ביוני 2014

סכיזופרניה משטרתית

בערב החג היהודים בהר הבית והחמאס בחוץ || בחג עצמו היהודים בחוץ והחמאס בפנים

שבועות: ערבים במימון חמאס חוגגים בהר הבית. היהודים בחוץ!
מאות עולי רגל נותרו מחוץ להר הבית בעוד מאוד פעילי חמאס חגגו בפנים. זה המצב כשבראש המשרד לביטחון פנים עומד שר שלא יודע להבחין בין טוב לרע, בין אויב לאוהב, בין ישראל לעמים. תנועות המקדש קוראות לפטר את אהרונוביץ' האטום והמנוכר.

↓ המשטרה פעלה בניגוד להבטחות מפורשות והשיבה ריקם פניהם של מאות עולי רגל

מאות עולי רגל יהודים הבוקר נדהמו לגלות שהמשטרה סגרה בפניהם את שער הר הבית בכל שעות חג השבועות. זאת לאחר קריאות הסתה איסלמיות נגד כניסת "בני הקופים והחזירים" להר הבית.

דווקא ביום החג שבו מצווה כל יהודי לעלות לרגל, נאלצו מאות יהודים לשוב ריקם לאחר המתנה בת שעה בשער הר הבית. למרות הבטחות מפורשות של המשטרה שבחג הר הבית יהיה פתוח לכניסת יהודים. 

בשעות הבוקר נצפו ברחבי הר הבית עשרות מוסלמים מתגודדים בחלקים שונים של ההר, בכדי להתנפל על העולים היהודים.

הקבוצות הללו ממומנות על ידי חמאס לשבת בהר בשעות הכניסה ליהודים, ולהתנפל בצעקות מול כל יהודי שנכנס להר הבית. זו הסיבה שלמרות החמסין הרב יושבים המתנפלים הללו בחום היום למרות שהמסגד הממוזג כמעט ריק לחלוטין.

במטה ארגוני המקדש מעריכים שמדובר גם בכניעה של גורמים מדיניים לתלונות ירדן בעקבות אירועי ערב החג. ירדן התלוננה על מניעת כניסתם של פורעים מוסלמים להר הבית, בכדי לאפשר את כניסתם של מאות יהודים למקום.

שבועות: ערבים במימון חמאס חוגגים בהר הבית. היהודים בחוץ!
גורמים בקרב ארגוני המקדש קוראים לפטר את השר אהרונוביץ' על כניעתו לטרור, ואטימותו לצרכי היהודים בחג בהר הבית. זה כבר החג החמישי או השישי ברציפות שהמשטרה נכנעת לאיומי מתפרעים מוסלמים, ומאפשרת להם להכתיב את סגירת הר הבית ליהודים.

עשרות מעולי הרגל שבאו במיוחד לירושלים בעקבות הבטחות המשטרה לאפשר כניסה חלקה של יהודים להר הבית מתארגנים לפנות לבג"צ נגד המשטרה ואף לדרוש מהמשטרה נזיקין ופיצויים.

מחר צפויים לעלות להר הבית מאות יהודים לרגל איסרו חג שבועות, שבימי המקדש היום העיקרי של נוכחות יהודית בהר הבית בשבעת ימי התשלומין של מי שלא יכלו לעלות בחג להר הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה