יום חמישי, 7 באוגוסט 2014

הערבים משתוללים, תחנת המשטרה עדין שרופה, המשטרה עושה סדר בהר הבית

(צ)חוק וסדר בהר הבית || נתפסה עברינית מסוכנת והושלכה למעצר



המוסלמים תוקפים יהודים (גם שוטרים) מילולית וגם פיסית באבנים, נעליים, זיקוקים ועוד.
משטרת ישראל עושה סדר. היום עצרה המשטרה אשה בהריון, אם לתשעה בעוון אמירת 'נשמת כל חי' וגבר שהתכופף יותר מדי ונחשד בהשחוייה - דבר שמותר רק לבני הגזע הערבי.



↓ משטרה הזויה



רגע לפני המעצר: הרבנית ציפורה פילץ עם קבוצת נשים בהר הבית
עלייתם של יותר ממאה יהודים היום להר הבית הסתיימה במעצרם של אשה וגבר בחשד לקריאת פרקי תהילים.


הרבנית ציפורה פילץ, אם לתשעה ומדריכה ידועה בשורות העולים להר הבית, נעצרה למרות שהיא בהריון. בחשד שקראה את פרק 'נשמת כל חי' מתוך טלפון נייד. לא ברור איך השוטר הצליח לשמוע את דבריה על רקע קולות האספסוף הערבי.

המשטרה עצרה גם גבר שצילם את האירועים. לטענת השוטרים הצלם שהתכופף תוך כדי צילום חשוד בכריעה והשתחוייה במקום המקדש.
יהודים היום בהר הבית
הרבנית שהיתה בהר עם כמה מתשעת ילדיה, הופרדה מהם, והם נותרו בחוץ בלעדיה. רק לאחר שעה של הפצרות, הסכימו השוטרים להכניס גם את הילדים לתחנת המשטרה לחסות עם אמם.

גם היום המשיכו יהודים רבים לפקוד את הר הבית. השבוע עלו מאות יהודים מדי יום למקום המקדש.

מנגד ממשיך הר הבית להיות חממה לפורעים מוסלמים שמתמקמים במקום בחסות המשטרה. מגדפים ומקללים כל יהודי שעולה להר, ומעלים את מפלס המתח ואת עצבנות השוטרים, אשר במקום לטפל בפורעים, נטפלים ליהודים ומיצרים את צעדיהם.

↓ אזרחות טובה: עזרה למשטרה אומללה באיסוף ראיות

שני מעשים שהובילו למעצר בהר הבית
משטרת ישראל מצויה בזמן האחרון במצוקה. מצד אחד השוטרים מבינים היטב מי הצד התוקפן, מי הצד שמסכן את חייהם ומנסה לפגוע במקור פרנסתם - מדינת ישראל. מצד שני השוטרים ומפקדיהם מודעים היטב מי הצד שמשלם להם את משכורתם - קוראים לו בנימין נתניהו והוא מיוצג על ידי יצחק אהרונוביץ'.

השוטרים ומפקדיהם מבינים היטב למה שני אנשים אלו מצפים מהם. השניים הללו מבקשים שקט אבל אוסרים על המשטרה לפגוע בערבים. כשם שבעזה נתניהו ויעלון העדיפו את הדם שלך אויבינו על פני דם חיילינו, כך בהר הבית הם מעדיפים את שלום מחבלי החמאס על פני שלום שוטרינו.

מה שנותר לשוטרים זה לעסוק במשימות עלובות ומעצר יהודים תמימים בגין כל מיני המצאות הזויות, כגון - שירה וריקודים ליד הר הבית, השתחוויה ליד הר הבית, צילום בכריעה או אמירת כמה פסוקים ממכשיר סלולרי.

מתוך הבנת המצוקה המשטרתית, החליטה מערכת האתר, כמחווה מיוחדת, לעזור למשטרת ישראל באיסוף ראיות. הנה התמונה המפלילה והנה הפושעים המסוכנים מסומנים בעיגול. משטרת ישראל ויעציה המשפטיים מוזמנים לעשות בתמונה זו שימוש, להביאה לכל בית משפט שתבחר ולהשליט סוף סוף חוק וסדר בהר הבית.
יהודים בהר הבית אחרי המעצר של הרבנית פילץ
יהודים  בהר הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה