יום שבת, 4 באוקטובר 2014

יום כיפור בהר הבית: היהודים בכלוב, המחבלים מסיתים בחופשיות

נתניהו נכשלת בשמירה על הבית || לך הביתה!

יום כיפור בהר הבית. שלט הסתה למלחמה בישראל
מלחמתנו הבאה - מלחמת השחרור.  התנועה האיסלמית בבית המקדש 
מקדמת בברכות את אומתנו האיסלמית הכללית, ועמינו הפלסטיני במיוחד, 
בשל חג עיד אלאדחא המבורך יחזור אלינו אלוהים ונשחרר את עמנו ואלאקצא.
אללה מקבל את הצייתנים.  עזה נצחה, והאמת נצחה את הכוח!
בערב יום כיפור התרענו מפני העומד להתרחש, במקום בו עמדו המוני בית ישראל צפופים והשתחוו רווחים בזמן ששמעו את השם המפורש יוצא מפי הכהן גדול בקדושה ובטהרה (לחץ כאן לכתבה >>). לצערנו חששותינו התממשו במלואן. ביבי נתניהו ושר המשטרה אהרונוביץ' הכניסו להר הבית אלפי מחבלים מכל חלקי הארץ, כולל מעזה. הם לא מנעו מהמחבלים להניף שלטים הקוראים להשמיד את ישראל.

מנגד, המשטרה מנעה ממתפללי המנין הקבוע בחדר סגור במחכמה להתקרב לחלונות אטומים המשקיפים פנימה להר הבית.

↓ משטרה אטומה. ארנון סגל היה במחכמה וכך הוא כותב:

החלון המשקיף מהמחכמה להר הבית. המשטרה אסרה על יהודים להתקרב לחלון
התפללתי היום בתחנת משטרת המחכמה הגולשת להר הבית.

פעמיים בשנה - בתשעה באב וביום הכיפורים - מתקיים שם מניין שאין כמותו בעולם. מניין בנוסח הר הבית. נוסח הר הבית זה אומר שכל ברכה איננה נחתמת בסגנון הרגיל אלא ב'ברוך ה' אלוהי ישראל מהעולם ועד העולם', לא עונים 'אמן' אלא 'ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד', ברכת כהנים נאמרת כברכה אחת ולא כשלוש ברכות נפרדות, ועוד ועוד. המניין הזה ניתן כפרס ניחומים לרב גורן אחרי שזרקו אותו מההר ב-67' ולא איפשרו לו לייסד מניין בהר. כיום מובילה משפחתו את המניין הזה מדי תשעה באב ויום כיפור.

חלונות התחנה הפונים להר מרושתים בשלוש שכבות של סורגים, אבל הבוקר, כשהגעתי לשם, התברר שהשוטרים לא הסתפקו בכך, והוסיפו מחסומי משטרה במטרה למנוע גישה אל החלונות המסורגים, שבאו על חשבון חלק מהספסלים בשטח הקטן גם כך. נאלצנו להצטופף עוד. רק השם יודע ממה חששו השוטרים. אולי רצו שלא נשיר קרוב מדי לחלון ונרגיז את חוגגי חג הקרבן. 

אסוציאציה ראשונה: העימות בזמן המנדט הבריטי סביב הצבת מחיצות וספסלים בכותל המערבי. את תפקיד המשטרה הבריטית ממלאים כיום שוטרי ישראל (לחצו כאן לכתבה וסרטון על המלחמה על הכותל >>).

שתהיה לנו שנה טובה.

↓ ומנגד המחבלים הערבים מתפארים בתמיכתם הגלויה בטרור


יום כיפור תשנ"ה בהר הבית. אלפי מחבלים על רקע שלטי הסתה
בעיצומו של יום הכיפורים, הכניסה ממשלת נתניהו - אהרונוביץ' אלפי מחבלים להר הבית ואפשרה להם להביע תמיכה פומבית במלחמת חרמה בעם ישראל.

מצב הביטחון בירושלים מתדרד, ראש עירית ירושלים האשים בשבוע שעבר את אהרונוביץ בהפקרות, אך אהרונוביץ משקר כהרגלו ומתהדר במאות עצורים בירושלים. אך הוא ונתניהו מאםשרים את ההסתה הפרועה ולא נוקפים אצבע.

בעקבות התנהלותו ההרפתקנית המסוכנת של נתניהו ובפרט לאור האירועים האחרונים בירושלים בכלל ובהר הבית בפרט, החליטו פעילי ליכוד, ביניהם חברי מרכז רבים, לפתוח במערכה לסילוקו של נתניהו מראשות הליכוד בהקדם.

בשלטים נכתבו ססמאות בשבח המלחמה בישראל, תוך אזכור התקיפות מעזה על ישובים יהודיים. באחד השלטים נראים מחבלים חמושים לצד טילים מהסוג שנורו מעזה על לריכוזי אוכלוסיה ישראלים. על השלטים חתומה התנועה האסלאמית, המשמשת כסניף של החמאס.

תגובה 1:

  1. הגיעה הזמן להגיש תביעה נגד מדינת ישראל בגין איסור יהודים להעלות חהר הבית

    השבמחק