יום שני, 10 בנובמבר 2014

עטא פרחאת (ימיני) – יו"ר המועצה הציונית הדרוזית למען ארץ ישראל

דרכו של יהודה גליק מרגיזה || את אויבי הא-לוהים

כצאצאיו של יתרו עליו השלום, ברור לנו שציון וירושלים הם הם הלגיטימיות וההשראה להימצאותו של עם ישראל בארץ ישראל. אחרת אין משמעות לשיבת ציון ולקשר ההיסטורי שבין העם היהודי לארצו היהודית – ארץ ישראל. פעילותו של הרב יהודה גליק מרגיזה את אויבי ישראל, אויבי הא-לוהים

↓ דבריו של דרוזי אוהב ישראל

את הרב יהודה גליק הכרתי לפני כמעט עשרים שנה, כאשר שירתנו ביחד אני כעוזרו של נתן שרנסקי ואילו הוא כעוזרו של שר הקליטה דאז, יולי אדלשטיין. יהודה הצליח ללא אמצעים, כאדם בודד חדור אמונה ואהבה לציון ולעם ישראל, לשנות סדרי עולם ולקבוע סדר חדש בהר הבית, ולהחזיר במעט את הכבוד הלאומי שנשחק שם.

אנחנו בתנועה הציונית הדרוזית למען ארץ ישראל חרתנו על דגלנו את המשפט "בלי ציון – אין ציונות". כצאצאיו של יתרו עליו השלום, ברור לנו שציון וירושלים הם הם הלגיטימיות וההשראה להימצאותו של עם ישראל בארץ ישראל. אחרת אין משמעות לשיבת ציון ולקשר ההיסטורי שבין העם היהודי לארצו היהודית – ארץ ישראל. פעילותו של הרב יהודה גליק מרגיזה את אויבי ישראל, אויבי הא-לוהים. הרב יהודה שירטט את הדרך למימוש זכותו של עם ישראל על ארץ ישראל, לרבות ירושלים המאוחדת – עיר המקדש וסלע קיומו של העם בארץ.

את האומץ שזכה לו הרב יהודה גליק אין להרבה אנשים. לעמוד מול המון ערבי ששונא אותו, להילחם ברשויות המדינה שלא אפשרו לו לקיים את מצוותיו, שהתנהגו בחוסר כבוד וברפיסות כאילו הר הבית הוא מחוץ לתחום ואיננו שייך למדינת ישראל הריבונית. התנהגות הרשויות מקוממת ומביאה את אויבי ישראל להעז יותר ולנסות לפגוע בה.

חוסר הכבוד העצמי הישראלי גרם לאוכלוסייה הערבית שאנשיה בעלי תעודות זהות ישראליות, בהשראת הח"כים הערבים, להסית נגד כוחות הביטחון ונגד הרב יהודה, כי הוא שימש חוד החנית שמוביל את עם ישראל להיות בן חורין בארצו. אני תוהה על הצביעות שישנה בעולם. בעיראק, בסוריה ובעוד מקומות רוצחים את היזידים, רוצחים את הנוצרים ואין מעניקים להם חופש פולחן – רק בגלל "שאינם מוסלמים", ואילו במדינתנו ישראל הערבים נהנים מחופש דת ותנועה ותעסוקה. איך ייתכן שבמדינת היהודים צריך להיאבק על זכויות היהודים ועל הדבר הבסיסי ביותר – חופש הפולחן והתפילה? זה חייב להיפסק וחזקה על הממשלה לאכוף את כל חוקיה גם על הר הבית ומזרח ירושלים, העיר שחוברה לה יחדיו ב-67'.

אני, משפחתי וחברי נושאים תפילה לקדוש ברוך הוא לשלומו של ידידנו הרב יהודה גליק, ובעזרת השם הוא יחזור אל הדרך האצילית שבה החל – מימוש הזכות של עם הנצח על כל חלקי ארץ ישראל, והבאתו להיות עם חופשי בארצנו. ארץ ישראל לעם ישראל לנצח נצחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה