יום שלישי, 20 בינואר 2015

"טענו שפרצנו להר הבית והטסנו מזל"ט"

דמיון הערבי המפותח || ביקור תמים שהפך למסע כיבוש

צעיר קנדי שביקר בהר הבית עם חבריו נדהם לגלות תמונות ושקרים באתר מוסלמי.

↓ קבוצת תיירים שהפכו למסתערים מסוכנים

ג'פרי זולטר וחבריו בביקור בהר הבית צילום: הרב חיים ריצ'מן
צילום קבוצתי תמים של תיירים קנדים צעירים בהר הבית הפך לידיעה מאשימה באתר אינטרנט מוסלמי. ג'פרי זולטר (22), שהגיע לישראל במסגרת פרויקט "מסע" של ממשלת ישראל והסוכנות היהודית, עלה ביום ראשון האחרון להר הבית וצולם שם עם חבריו על ידי ערבים. במהרה נדהם לגלות כי התמונה הגיעה לאתר מוסלמי, שהמציא שקרים מגמתיים ומכוונים. 

באתר האינטרנט "מרכז המידע הפלשתיני" מופיעה תמונת הקבוצה ולצידה שלל האשמות, ובהן שהקבוצה פרצה בסערה אל מסגד אל־אקצא ואף ניסתה להטיס מעליו פעמיים מזל"ט. 

"ביקרתי בהר הבית כדי לראות מקרוב את מסגד אל־אקצא, על מנת להעריך את ההיסטוריה באופן עמוק יותר", כתב זולטר בפוסט מרגש שפירסם בעמוד הפייסבוק שלו, "גברים ונשים פלשתינים קראו 'אללה אכבר' וכיוונו את הצעקות שלהם אלינו, במטרה לגרום לנו להרגיש לא בנוח. בנוסף, הם גם צילמו אותנו". 

הכותרות השיקריות באתר הפלשתיני

כך נראים ג'פרי זולטר וחבריו בהר הבית באתר האינטרנט המוסלמי
זולטר הסביר כי לא הבין מדוע הערבים מצלמים אותם, ומדריך הקבוצה הסביר לו כי בכוונתם להעלות את התמונות לאחד מהאתרים שלהם ולטעון כי היהודים פרצו בסערה למסגד אל־אקצא. "לא האמנתי שזה מה שיקרה, אבל זה בדיוק מה שקרה. לא עשינו שום פעולה עוינת כלפי מישהו בהר הבית, ולמרות זאת אתר קיצוני שלהם טוען שפרצנו לשם וניסינו להטיס מזל"ט מעל המסגד. הרגשתי שמופנית כלפי שנאה מהרבה אנשים שהיו שם, בלי שאף אחד מהם יודע עלי דבר. זה דיווח מרושע וקשקוש מוחלט". 

הדברים פורסמו בעיתון "ישראל היום". זולטר ציין בפלניהם כי "הייתי בהלם מוחלט מההתנהגות של הערבים כלפינו ומהפרסום השקרי. שמעתי בעבר שיש פרסומים שקריים נגד ישראל ויהודים באמצעי התקשורת מוסלמיים, ועכשיו הבנתי שזה באמת כך".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה