יום שלישי, 18 באוגוסט 2015

צפו: עוד יום של שגרה מזעזעת, עוד התדרדרות

אגרוף בפרצוף של עם ישראל || תגובת המשטרה: תגישו תלונה

כלה ביום חופתה בהר הבית
מדי יום מתפרסם בדף הפייסבוק של "ייראה" - מתנדבים לעידוד העלייה להר הבית עדכון יומי על הנעשה בהר הבית - מומלץ לעקוב מדי יום. בגלל האירועים החריגים שאירעו בהר הבית אנחנו מביאים את הדיווח בשלמותו. 

בתנועות מהמקדש מאמינים, שהדיווח השגרתי אמור להדליק עוד נורה אדומה מול עיניהם העצומות של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר המשטרה גלעד ארדן (הכנסו לקישור: תנועות המקדש מזהירות: ארדן משחק בדם >>).

הערה בשולי הדברים: חלק גדול מעולי הר הבית הצביעו בבחירות האחרונות לאחת המפלגות שמרכיבות את הקואליציה שתומכת במה שנקרא "ממשלת ימין". הם עשו זאת תוך הסתמכות (בדיעבד - תמימה) על הבטחות של אישים שונים בעניין הר הבית. לאור ההתדרדרות חסרת התקדים בהר הבית, רצינו לשאול את השרים היקרים - גלעד ארדן, יריב לוין, מירי רגב, אורי אריאל, נפתלי בנט וסגני השרים ציפי חוטובלי והרב אלי בן דהן, מה תמכרו לנו לקראת הבחירות הבאות?

↓ עוד יום של שגרה מתדרדרת בהר הבית



סיכום יום (ג אלול) :

עשרות יהודים הגיעו גם היום להר הבית. ביניהם הייתה כלה שהגיעה לתפילה לקראת חתונתה.

המשטרה קצבה היום את קבוצות היהודים ל-13 יהודים לכל היותר בקבוצה.

לראשונה היום החרימה המשטרה את המחצלות המשמשות כמחסום בין היהודים לצפייה על כיפת הסלע, מקום המקדש. ההחרמה לוותה בצעקות וקללות מצד הערבים. כמובן, ללא עצורים מהצד הערבי.

מיותר לציין כי זמן קצר לאחר מכן הביאו הערבים מחצלות חדשות והמשיכו לחסום את מרחב הראייה של היהודים.

ערבייה תקפה יהודיה שהגיעה להר. כשדרשו היהודים לעצור את הערבייה התוקפת הציע להם שילכו להגיש תלונה בתחנת משטרה אחרי היציאה מההר. היהודים דרשו את תגובת השוטרים בשטח כלפי התוקפת, אך התגובה היחידה הייתה זירוז היהודים.

מחסומי תפילה: גם היום ילדים מקייטנות ההסתה עמדו בדרכם של היהודים וכשאלו התקרבו התחילו אותם ילדים להשתחוות ולעשות עצמם כמתפללים. בתוך "תפילות" הילדים ניתן היה לשמוע אותם מתפללים שינצחו את היהודים ואת ה"מתנחלים".

יהודי שביקש להיכנס לשטח ההר ועל ראשו כיפה של הכותל התבשר ע"י השוטר בכניסה כי יוכל להיכנס רק ללא הכיפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה