יום חמישי, 25 בפברואר 2016

יהודה גליק זוכה, יחזור להר לראשונה מאז ההתנקשות

השקרים נחשפו, התביעה התקפלה || יהודה גליק חוזר להר הבית

זיכוי מלא ליהודה גליק  לאחר שנה וחצי של עיוות דין  גם ההתנקשות שכמעט עלתה לו בחייו, לא גרמה למשטרה לחשבון נפש  יהודה גליק מודה לפעילי הר הבית (אדם, שמשון ועציון) שסייעו להציג את שקרי המתלוננת  עו"ד בם קורא למשטרה לעשות חשבון נפש  גליק יעלה להר הבית לראשונה מאז ניסיון הרצח  חסדי ה' כי לא תמנו, כי לא כלו רחמיו

↓ הודעתו של הרב יהודה גליק

שלום לכולם, 

הנני שמח להודיעכם, כי היום בבוקר בביהמ"ש השלום בירושלים התביעה המשטרתית הודיעה כי היא חוזרת בה מכתב האישום שהוגש נגד יהודה גליק בטענה כי כביכול דחף אישה מוסלמית על הר הבית וגרם לה שבר ביד. יהודה גליק זוכה מכל אשמה. 



↓ רקע עגום

ביום ה-31/8/14 הגישה אישה מוסלמית בת 67, זויה בדארנה מכפר עראבה, תלונה נגד יהודה גליק, לפיה בעת שעלה להר הבית הוא דחף אותה, הפילה ארצה ובעקבות כך הוא גרם לה שבר ביד. המשטרה עטה על תלונה זו כמוצאת שלל רב, וביקשה להרחיק את יהודה גליק מהר הבית.

בהמשך התביעה המשטרתית הגישה נגד גליק כתב אישום המייחס לו תקיפה הגורמת חבלה של ממש. גליק הורחק מהר הבית עד תום ההליכים ובקשתו לעיין מחדש בהחלטת ההרחקה לאחר ההתנגשות בו נדחתה.

גליק, שהיה מיוצג ע"י עו"ד יצחק בם מטעם הסנגוריה הציבורית, טען כי לא תקף ולא דחף איש, ומדובר בעלילת דם שהעלילה עליו פעילה מוסלמית קיצונית ואילו המשטרה אימצה את עלילת הדם הזאת כדי להרחיקו מהר הבית. כל שהייתו של יהודה גליק במקום בו אירעה התקיפה כביכול תועדה במצלמות הן של המשטרה, הן של גליק והן של המתפרעים הערביים. אף כי המקום צולם משלל זוויות, אירוע של דחיפה ונפילה אינו מופיע בשום מקום בצילומים אדרבה מופיע שהערבים תוקפים את יהודה גליק.

בדיון שהתנהל בפני כבוד השופט מרדכי כדורי בבית משפט השלום בירושלים הכחישה המתלוננת כל קשר לארגון "מורביטאת", טענה שאינה קשורה לתנועה האיסלמית, ואף אמרה שאין לה כל בעיה שיהודים יעלו להר הבית. 

בעקבות עדות זאת, פעילי הר הבית מצאו ראיונות של גב' בדארנה לתקשורת הערבית, בהן היא טענה כי "היהודים מטמאים את אל-אקצה" והוסיפה "אנחנו נישאר מוראביטין באל-אקצה עד יום הדין... אנחנו נשאר מורביטין עד המוות, לא נוותר על אל אקצה". בראיון נוסף המתלוננת אף אמרה שחולמת שדמה יישפך על מדרגות אל-אקצה. כמו כן, פעילי הר הבית מצאו אף תיעוד מצולם של המתלוננת משתתף בהפגנה נגד עליית יהודים בהר הבית.

משנתגלו הראיות החדשות, המתלוננת זומנה לעדות נוספת בבית המשפט, שם ניסתה, בלא הצלחה מרובה, להתכחש לדברים שאמרה בראיונות ופרצה בבכי כאשר עומתה עם שקריה. 

משהעדות המרכזית נגד יהודה גליק קרסה תחת מעמסת השקרים של המתלוננת, התביעה הודיעה היום לבית המשפט כי היא חוזרת בה מכתב האישום ובית המשפט זיכה את גליק מכל אשמה.

↓ תגובת עוה"ד יצחק בם - מייצגו של יהודה גליק

עו"ד יצחק בם שייצג את גליק מטעם הסנגוריה הציבורית מסר בתגובה: "עלילת הדם שהקיצוניים המוסלמים העלילו על יהודה גליק קרסה. מצער שמשטרת ישראל השתמשה בעלילת דם זו כדי להרחיק את הרב גליק מהר הבית. מי שאימץ את עלילות המוסלמים הקיצוניים על גליק והביאם לבית המשפט כתירוץ להרחקתו מהר הבית צריך לעשות היום חשבון נפש". 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה