יום שבת, 30 ביולי 2016

היסטריה בוואקף לנוכח מעצר עוד שניים מאנשיהם

עוד עצורים בעקבות תקיפת הארכאולוגים || הוואקף בהיסטריה

בעקבות תקיפת הארכאולוגים בהר הבית, זימנה משטרת ישראל עוד שני אנשי וואקף לחקירה  בתום החקירה הם הורחקו מהם מהר הבית לתקופות שונות  עצור אחר שוחרר ביום שישי לביתו עם הרחקה מהר הבית  אחד התוקפים נותר במעצר  הוואקף מנסה ליצור היסטריה  תנועות המקדש מקוות שנתניהו לא יפגע בעבודת המשטרה

צילום מסך מתוך האתר המוסלמי Qpress, העוסק בהסתה אנטי ישראלית

↓ כשהחוק מופעל גם כלפי הבריונים המוסלמים

ביום רביעי שעבר תקפו שכירי הוואקף הירדני בהר הבית ששה ארכאולוגים בהר הבית, פצעו אחד מהם ושדדו את המכשיר הנייד של ארכאולוג שצילם את האירוע.

שוטרים שהגיעו למקום, עצרו חלק מהתוקפים. למחרת האריך בית המשפט השלום בירושלים את מעצרם של שלושה מהתוקפים. נכון להיום נותר אחד מהם במעצר.

במקביל ערכה המשטרה חיפושים בבתי העצורים וזימנה לפחות עוד שניים מעובדי הוואקף לחקירה. בתום החקירה הורחקו השניים לתקופות שונות מהר הבית.

בהודעות נזעמות של הוואקף, אין כל התייחסות לסיבת מעצרם של עובדיו. הוואקף מנסה להציג את המעצרים וההרחקות מהר הבית כמדיניות של המשטרה לפגוע בכוחו של הוואקף המוסלמי בהר הבית ולהפחיד את עובדיו.

הודעות הוואקף מנוסחות ברברבנות וביהירות. בהודעות מודיע הוואקף שאנשיו לא ירתעו מהאיומים של כוחות הכיבוש וכי הם ימשיכו למלא את משימתם באל-אקצא. הודעות מעין אלה מעידות על היסטריה ועל ניסיון להלך אימים על שלטון החוק בישראל.

בתנועות המקדש מביעים תקוה שמשטרת ישראל תמצא את הדין עם בריוני הוואקף מבלי שגורמים מלשכתו של נתניהו יחבלו בעבודתה, תוך כדי ניסיונם לשמר ולחזק את מעמדו הגוף הירדני בהר הבית.

אחד העצורים המוסלמים עם צו ההרחקה מהר הבית

תגובה 1:

  1. כשלפחות כל עשרת הבריונים שנותרו במקום כשהגיעה המשטרה כבר ייעצרו ויורחקו מההר, אז תהיה סיבה לשמוח לאידם. בינתיים התוקפים טופלו בכפפות של משי, לרבות אלו שהמשטרה כבר חקרה.

    השבמחק