יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

ברכות מהר הבית לטראמפ והזמנה לעלות להר

מודים ומתפללים || עולי הר הבית ותוצאות הבחירות בארה"ב

יותר מחמישים איש עלו הבוקר להר הבית בשעה הראשונה לפתיחתו ליהודים • העולים הודו לשוכן במקום על תבוסתם המסתמנת של שונאי ישראל בבחירות האמריקאיות • העולים התפללו להצלחת הנשיא הנבחר, הצלחה התלויה ביחסו לעם ה' • עולי הר הבית מצפים שדונלד טראמפ, נשיא ארה"ב הנבחר יממש את כוונתו המוצהרת ויעלה להר הבית למקומות המותרים • ח"כ יהודה גליק בירך בשם העולים את הנשיא הנבחר וקרא לו לעלות להר הבית ולבקר ביהודה ושומרון


↓ הזמנה לנשיא ארה"ב הנבחר: עלה להר הבית!

יותר מחמישים איש עלו הבוקר להר הבית בשעה הראשונה לפתיחתו ליהודים, יהודים רבים עלו בהמשך היום. עולי הר הבית קיבלו בשמחה את הבשורה על בחירתו של דונלד טראמפ לנשיא ארה"ב ועל תבוסת שונאי ישראל שמומנו על ידי קרנות מוסלמיות.

העולים הודו לשוכן במקום על תבוסתם המסתמנת של שונאי ישראל בבחירות האמריקאיות והתפללו שמדינת ישראל תוכל לבנות את ארץ ישראל ולהחזיר את הר הבית לבעליו בלי לחצים בינלאומיים, אשר הממשלה לא עומדת בפניהם.

העולים התפללו להצלחת הנשיא הנבחר, הצלחה התלויה ללא ספק ביחסו לעם ה'. עולי הר הבית מצפים שדונלד טראמפ, נשיא ארה"ב הנבחר יממש את כוונתו המוצהרת ויעלה למקומות המותרים בהר הבית.

העולים מאמינים שדיבורו הישיר והכן של טראמפ יוביל אותו להבנה הפשוטה והמתבקשת שהר הבית צריך לחזור לידי בעליו המקוריים וכי הוא לא יציב מכשולים בפני ממשלת ישראל בחזרה הביתה להר הבית ולכל מרחבי ארצנו.


ח"כ יהודה גליק מברך ומזמין

חבר הכנסת יהודה גליק (הליכוד) מזמין את דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב הנבחר, לעלות להר הבית ולבקר ביהודה ושומרון.

''מסתמן שדונאלד טראמפ הולך להיות נשיאה החדש של ארצות הברית של אמריקה", אמר גליק. ''מתברר שהעם האמריקאי מאס בצביעות ובפוליטיקלי קורקט והעדיף על פניהם את הדוגריות".

גליק ביקש לשלוח לטראמפ ''ברכת ה' מירושלים", והוסיף: ''יאר ה' פניו אליך ויחונך, ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום. מאחל לו לעלות להר הבית ולהוביל ממקור האור והאנרגיה של העולם שיח של פיוס ושלום עולמי.

"מזמין אותו בביקורו בישראל לבקר ברחבי יהודה ושומרון ולראות במו עיניו שההתיישבות היא הדרך לשלום", הוסיף חבר הכנסת גליק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה