יום שלישי, 22 בנובמבר 2016

טרטור משטרתי למורחקים יהודים מהר הבית

פגיעה בחתן ביום חופתו || דחייה בלתי מוסברת

נמשכים טרטורי המשטרה בשערי הר הבית נגד יהודים שהתפללו בהר הבית • המשטרה ביטלה באופן פתאומי מפגשי תיאום עם שלושה מסורבי עליה להר הבית. ביניהם גם חתן שנמנעה עלייתו להר הבית ולכן נאלץ להסתפק בתפילה ליד הכותל המערבי של ההר.

מעצר חמישה יהודים שהשתחוו בהר הבית (לתמונה אין קשר לכתבה) 

↓ חוסר סדר או אטימות?

חתן שמתחתן היום ושני פעילים בולטים בהר הבית זומנו על ידי המשטרה למפגש שיחה עם קציני הר הבית כדי לבטל להם את סירוב העליה, בהתאם להצהרות המשטרה בהליכים המשפטיים המתנהלים מולה. 


שעתיים לפני הפגישות המתוכננות התקשרה שוטרת אל שני הפעילים, והודיעה להם על ביטול הפגישה. השניים טענו שביטלו ימי עבודה וזו כבר פעם שניה שהמשטרה מבטלת להם את המפגש ברגע האחרון. טענותיהם נפלו על אוזניים ערלות. "מפקד המקומות הקדושים לא יוכל לפגוש אתכם", הפטירה מזכירתו.

חמורה עוד יותר היתה היום התנהלותה של המשטרה כלפי חתן שהגיע במיוחד לעליה להר הבית ביום חתונתו. 

גם לו תיאמה המשטרה את השיחה האמורה. החתן הגיע כמתואם ובתחנת המשטרה נמסר לו כי המפקד "לא יכול לפגוש אותו היום". תחנוניו לעלות היום לרגל חתונתו סורבו. החתן נאלץ להסתפק בתפילה ברחבת הכותל המערבי שמחוץ להר הבית.

במטה ארגוני המקדש דורשים להפסיק את ההתנכלויות ליהודים שומרי חוק בהר הבית. במקום שהמשטרה תאכוף את החוק נגד המאיימים על שלום הציבור, היא מתנכלת לאזרחים תמימים שחשודים על ידה בתפילה במקום הקדוש לנו כעם וכמדינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה