יום שלישי, 29 בנובמבר 2016

היום יחלו הבחירות לוועד פעילי הר הבית והמקדש

רצים להצביע || לפעול ולהשפיע

היום תחל ההצבעה לוועד המטה המשותף של פעילי הר הבית והמקדש • במוצאי יום חמישי יודעו התוצאות • בשבוע הבא תחל עבודתו של הוועד החדש • 1146 חברים זכאים להשתתף בהצבעה • 77 מתמודדים על 9 מקומות בוועד • להלן ברכת יו"ר המטה, יעקב היימן
 


↓ מאת: יעקב היימן

מתפקדי הר הבית, השלום והברכה

ברצוני להודות לכם ולברככם בברכת ישר כח על הצטרפותכם אלינו ולאחל לכולנו הצלחה רבה במהלך הבחירות הראשון עבור הוועד  של שוחרי הר הבית והמקדש.

ב"ה אנו בונים ציבור. המנדט שיקבל הוועד הנבחר יאפשר לנו להרחיב את הפעילות של המטה ואת מעגלי התומכים בנו כדי שנוכל להגביר עוד יותר את השפעתינו על החברה הישראלית בהעמקת התודעה של  הר הבית והמקדש.

ההיענות המדהימה של למעלה משבעים חברים שהגישו מועמדות עבור תשעה מקומות בוועד מעידה על הרצון העז של רבים לקחת חלק בעשייה הקדושה. כמובן, רק תשעה נבחרים יוכלו לכהן בתוך הוועד. אבל בע"ה גם אלה שלא ייבחרו לוועד יוכלו למצוא מקום להשפיע כראשי ועדות, או בתוך הוועדות החשובות שאנו הולכים להקים, או בשאר אפשרויות של עשייה ומשימות מאתגרות.

לכהן בוועד ולקחת על הכתיפיים עול הציבור אינו דבר פשוט או מובן מאליו. הוועד יתכנס פעמיים בחודש. בערב. וכל חבר וועד יהיה אחראי להקים ולעקוב אחרי לפחות ועדה אחת. 

אני מתפלל שה' יברך את כל נבחרי הוועד בכל הכלים הדרושים כדי שנצליח לקדם את כל העניינים החשובים בכיוונים ובדרכים הרצויים על הקב"ה, ובדרכי אהבה ואחווה.

ברצוני גם לומר תודה ויישר כח גדול לכל חברי הוועד הזמני היוצא שהרימו את הכפפה יחד איתי כדי להתחיל לבנות מטה חדש, להגביר את פעילות המטה, לטפל בכל המשימות החשובות והדחופות שעמדו על הפרק בחודשים האחרונים, לחתור לאחדות המחנה ולסלול את הדרך לבחירות החשובות שיתקיימו בימים הקרובים.

בע"ה ביום חמישי בלילה, מוצאי ר"ח כסלו, נודיע על תוצאות הבחירות וכבר בשבוע הבא נעלה יחד להר הבית, חברי הוועד החדשים ואני, ושם נודה לה' על ההזדמנות היקרה שנמסרה לנו לפעול למען כלל ישראל בחזרתינו למקום מקדשנו. ונבקש את ברכתו ואת השראתו בכל מה שנחשוב, שנדבר ושנעשה יחד וכל אחד לחוד.

בע"ה נעשה ונצליח!
בכבוד רב ובברכת בשורות טובות!
יעקב הימן, יו"ר המטה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה