יום ראשון, 12 בפברואר 2017

אקטואליה של גאולה/ רפאל מוריס

ותחזינה || חוזרים להר

בעלון ותחזינה - העלון החודשי של תנועת חוזרים להר לחודש שבט מובא מאמרו של ראש התנועה, רפאל מוריס  רפאל מוריס קורא לנו להתנתק מהתלות ברצון הפריץ ולפעול בהתאם לרצון ה'


↓ מאת: רפאל מוריס

המשיח הגיע, והוא יושב בבית הלבן ברגעים אלה ממש!

או לפחות ככה נראה שעם ישראל רוצה להאמין...

אז טראמפ הושבע להיות נשיא ארצות הברית ועם ישראל מחכה ומצפה שהוא יושיע אותנו מעבדות אצל חוסיין אובמה לגאולה בחסות טראמפ. אבל המציאות אחרת, המציאות וההסטוריה של עם ישראל לא נותנת לעולם לבלבל אותו, הדבר היחיד שמקדם בפועל את הגאולה הוא הרצון שלנו, של העם, להגיע לגאולה. 

ככל שנרצה למצוא תירוצים למה אנחנו לא יכולים להביא את הגאולה, אני משוכנע שכל יהודי ממוצע יכול לכתוב ספר מלא וגדוש בתירוצים אין סוף למה עכשיו זה לא הזמן להביא את הגאולה. אבל אם נבקש מיהודי אינטלגנט יחסית לכתוב עמוד אחד של סיבות למה עכשיו זה זמן הגאולה, קשה לי להאמין שיוכל למלא ולו חצי עמוד.

למה? כי עם ישראל מחפש תירוצים לשבת בבית, כי התפיסה של העם נשארה בגלות, כי התורה נשארה ב"סור מרע" של הגלות במקום להתקדם ל"עשה טוב" של הגאולה.

הגיע הזמן לשנות את כללי המשחק, עם ישראל נועד להיות אור לגויים, מנהיג, מוביל, לא נגרר ומובל על ידיהם. הגיע העת להתחיל למשוך את מדינות העולם בכלל ומדינת ישראל בפרט לכיוון התורה, האור הנצחי והאמיתי, שאיתו נוכל לקדם את העולם למצב בו כל באי עולם יבואו לבית המקדש ולהתפלל לקב"ה בקדושה ובטהרה תוך כדי חיזוק העם שבא להקריב קרבנות ולצלילי הלויים ששרים על דוכנם. ובכך לממש את הפסוק "וידע כל פעול כי אתה יצרתו... ויאמר כל אשר נשמה באפו, ה' אלוקי ישראל מלך".

שנזכה. שנזכה לבנות את הבית, שנזכה להוביל את העולם למקור האור והקודש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה