יום ראשון, 26 במרץ 2017

מצטרפים לחבורת פסח ונרתמים להכנות

מתרגלים את הקרבת הפסח || מתכוננים לדבר האמיתי

מה יקרה כאשר ב-י"ד בניסן נוכל להקריב את הפסח במועדו ולא תהיה מוכן? • איך תרגיש אם לא תמצא שה תמים בן שנתו? • המסקנה: כדאי להתכונן מראש • רוכשים מנוי על קרבן הפסח לכל בן משפחה ומשתתפים בתרגול המקדים לקראת הקרבת הפסח במועדו


י' בניסן הפך ליום חגיגי של אלפים, החוגגים בו את מעמד "תרגול קורבן פסח" בגעגועים וכיסופים, ובהתכוננות לרגע הגדול שבו הממשלה תאפשר להקריב את זבח הפסח כהלכתו • תנועות המקדש מזמינות את הציבור להשתתף בארוע • ההמארגנים פונים לציבור להרתם למשימה בהשתתפות כספית • קישור למיזם: https://www.headstart.co.il/project.aspx?id=22629

↓ נרתמים לתרגול המשותף לקראת הקרבת הפסח

אנו מזמינים אתכם להיות שותפים עמנו, בכל סכום שתוכלו. אתם מוזמנים גם להתמנות כבר היום על כבש לקרבן הפסח, כתשורה שניתנת לכם בכל תמיכה קלה, כך יהיה לכם כזית בכבש שאינו בעל מום, שתוכלו להקריב אותו עוד השנה, אם הממשלה לא תמנע זאת, בי"ד בניסן כהלכתו.
הר הבית בידינו (כבר 49 שנה) ולכן אנו עושים הכל כדי להתקדם למימוש וקיום מצוות זבח הפסח.


השנה אנחנו משתדרגים ומקיימים את המעמד בגן דווידסון הצמוד לכותל המערבי והדרומי של הר הבית. 

נוכח הציפייה להגעת ציבור רחב וגדול אנו מבקשים להדר ולפאר את המעמד כראוי ויאות למצווה החשובה ולמשתתפים הרבים. 



בעזרתכם אנחנו מקווים לקיים אירוע מושלם.

תמונות משנים קודמות:


תרגול 'על חי' של הקרבת קרבן הפסח

אירוע תרגול קרבן הפסח נועד לעורר מחדש את הגעגוע. בכל הגלויות הזכרנו לעצמנו תמיד שסדר הפסח הנוכחי עם הכרפס, החרוסת, החסה והמצות, הוא סדר חסר, זיכרון בלבד לפסח האמיתי. והנה, שבנו לארצנו, והגיע הזמן לתת ביטוי ממשי לכמיהת הדורות לראות את הבית על מכונו. כל יהודי מזכיר שלוש פעמים ביום בתפילת הא-ל את שאיפתו בעניין המקום הקדוש ביותר לעם היהודי. האירוע נועד להחיות מחדש את הזיכרון העולה מן המלים העתיקות ולנפוח בו נשמה. להחיות את המלים, את הצבעים, את הריחות שאבדו לנו זה אלפיים שנה. לאפשר הצצה, סדק צר, חלון הזדמנויות, לחוויה היהודית העתיקה.

אנו מצרפים לינקים לאירועים שהיו בשנים עברו ומזמינים אתכם לתרום ולהיות שותפים לאירוע של שנה זאת. 
ב"ה כפי שניתן לראות מהכתבות במהלך השנים כל שנה הציבור שמשתתף באירוע הולך וגודל כמו כן גם ההוצאות הולכות וגדלות. אנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים בתרגול קורבן הפסח הגדול ביותר שחוויתם, תבחרו את אחת התשורות בצד שמאל ותהפכו את החלום למציאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה