יום רביעי, 15 במרץ 2017

פרוייקט הדמית בית המקדש לזכרו של אליאב גלמן

פרויקט 'הוד אליאב' || הדמיה מרהיבה של בית המקדש בתלת מימד

אליאב גלמן ז"ל נהרג בצומת גוש עציון מאש כוחותינו במאבק מול מחבל מתאבד בט"ו באדר תשע"ו • אליאב נחשף במהלך שירותו הצבאי לטכנולוגיות הדמיות משוכללות וחלם לבנות הדמיה תלת ממדית של בית המקדש • במדרשת המקדש מעוניינים להגשים את חלומו ופונים לציבור להיות שותפים לפרויקט ההנצחה שיחבר את עולם המקדש לעשרות אלפי משתתפים בארץ ובעולם.

↓ המדרשה לידע המקדש פונה לציבור

אליאב גלמן ז"ל נהרג בצומת גוש עציון מאש כוחותינו במאבק מול מחבל מתאבד בט"ו באדר תשע"ו. אליאב נחשף במהלך שירותו הצבאי לטכנולוגיות הדמיות משוכללות וחלם לבנות הדמיה תלת ממדית של בית המקדש.

אנו מעוניינים להגשים את חלומו!

היו שותפים לפרויקט ההנצחה שיחבר את עולם המקדש לעשרות אלפי משתתפים בארץ ובעולם.


פרוייקט 'הוד אליאב'- הדמיית המקדש בתלת מימד:

דמיינו לעצמכם כלי אינטראקטיבי המאפשר לצופה לחוות את עולם המקדש אל מול עיניו ולהמחיש את בית המקדש בצורה מפורטת המאפשרת שיטוט חופשי או מודרך, בטכנולוגיה חדשנית באיכות פוטו ריאליזם.

קשה להתגעגע למציאות שמעולם לא היינו בה. דרך חווית ההדמיה המתארת את המקדש, והדמויות שישולבו בו, נוכל להגביר את כמיהתו וכיסופיו של עם ישראל למקדש ולקרב את החזון 'ותחזינה ענינו בשובך לציון ברחמים'.

בזכותכם נוכל להפוך את המציאות המדומה למציאות!

פרוייקט 'הוד אליאב' יעבור בין בתי הספר, מוסדות חינוך והקהילה וינציח את זכרו של אליאב הי"ד.

פרויקט 'הוד אליאב' הינו מסע חינוכי ברחבי הארץ ללימוד על בית המקדש והר הבית ומרכזיותם במהלך הדורות ובימינו, בעזרת משקפי תלת מימד, שילוב של חיישני תנועה (headtracking) וטכנולוגיית שיטוט מתקדמת, ניתן יהיה להצטרף לעולי הרגל, לצפות בכהנים בעבודתם ולהתכונן לבניין המקדש.

היו שותפים להגשמת חלומו של אליאב וחלומו של עם ישראל לבניין המקדש במהרה בימינו.


כל התרומות מוכרות לצרכי מס לפי סעיף 46.

לפרטים נוספים ולסיוע בדרכים נוספות לסייע לפרוייקט: 

מרדכי פרסוף המנהל החינוכי של המדרשה 054-7000381 mpersoff@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה