יום שלישי, 2 במאי 2017

תמונה: מצדיעים לך בורא עולם

ביום העצמאות מצדיעים מול הדרת קודשו || לוחמים בהר הבית

שני לוחמים עלו ביום העצמאות להר הבית להודות למי ששיכן שמו במקום הקדוש הזה  החיילים רצו להשתחוות מול מקום המקדש כראוי, אך הדבר נאסר בהוראת ראש ממשלת ישראל  בצבא למדו החיילים להצדיע לקצינים בכירים ולדגל הלאום  החיילים הבינו שאם יש חובה להצדיע בהכנעה לדגל הלאום, וודאי ראוי לעשות זאת מול מקום קודש הקודשים  משטרת ישראל לא השתכנעה והודיעה לחיילים על הרחקה מההר עד לקיום שיחת הבהרה עם מפקד יחידת המקומות הקדושים  חג עצמאות שמח...


↓ הודעת ארגון חוננו

חיילים הצדיעו בהר הבית והורחקו

2 חיילים מיחידת כפיר אשר ערכו הבוקר סיור בהר הבית, קיבלו הודעה בסיום הסיור מקצין משטרה כי מעתה תמנע מהם האפשרות לעלות להר הבית וזאת עד לפגישת ברור ביחידת המקומות הקדושים של המשטרה.

במהלך הסיור אותו ערכו החיילים על מדים כאשר כומתות על ראשם, הצדיעו החיילים אל מול מקום קודש הקודשים. לאחר ההצדעה נאמר לחיילים ע"י השוטרים במקום כי בסיום הסיור הם יטופלו, ואכן כאמור בסוף הסיור נמסרה לחיילים ההודעה על ההרחקה תוך שהשוטרים מציינים כי הסיבה להרחקה היא העובדה כי הצדיעו מול קודש הקודשים.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מסייע לחיילים מסר "חרות היהודים במדינה היהודית ובארץ ישראל היא שכל אזרח יוכל להיות בכל מקום ללא הגבלה.

לא יתכן שחיילי צה"ל שבאים ביום העצמאות למקום הקדוש ביותר יורחקו מהמקום ללא סיבה.

להרחקה אין סמכות ואנו נפעל כנגדה במישור המשפטי."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה